Augusztus 8.
Merk felvett a nyakába majd vártuk, hogy jöjjön be Elena és Shawn is. Mikor mindenki felkészült Sam fütyült majd mikor megakartam lökni a csajt ő lefogta a csuklómat. Idegesen kitéptem a karom a kezei közül majd a hajához kaptam.-Maja ez nem érvényes! Fejezd be!-szólt Sam de nem foglalkoztam inkább húztam a lány fejét a víz felé.
-Maja fejezd már be!-szólt Shawn.
-Cafka! Fejezd már be!-fogta meg a hajam majd tépni kezdte.
Merk és Shawn mozdulni se mertek majd egy erős kar szedett le Merkről.
-Na elég legyen-szólt Gilinsky majd letett a medence szélén. Elena, Shawn és Merk egyesével kijöttek a medencéből majd Shawn odajött hozzám.
-Minek volt jó ez a féltékenység? Fogd fel nekem nem kell más-tette kezeit arcomra. Nem szóltam, inkább csak hallgattam.
-Majáékat a szabálytalanság miatt kizártuk ezért Shawn és Elena nyertek-jelentette ki Sam.
-Megyek felöltözök és hajat szárítok-mentem el Shawn mellett.
-Maja állj meg!-futott utánam Samantha.
-Mi van?-mentem fel a lépcsőn a szobám felé.
-Mire volt ez jó?
-Már nem mindegy? Inkább segíts melyik ruhát vegyem fel?-mutattam egy piros ruhára majd egy fekete nadrágra és szürke pólóra.
-A piros ruha gyönyörű-adta a kezembe majd bementem a mosdómba.
Hamar megszárítottam a hajam majd felvettem a ruhát. Lesiettünk az emeletről majd mindenkinek szóltam, hogy a buli bent folytatódik. A fiúk segítettek visszavinni az asztalt a helyére én pedig Merknek segítettem a DJ púlt elhelyezésében. Összetakarítottunk majd bent folytatódott a buli. Idő közben észre vettem, hogy Elena elment aminek nagyon örültem.
-Jöhet az ajándékosztás!-sikítottam mire mindenki úljongott.
Összegyűltünk az ebédlőben és mindenki odaadta ajándékját. A Magcontól egy világutazós jegyet kapot amivel a világ leghíresebb és legszebb helyeire elmehet. Meg kell hagyni, eléggé sokba kerülhetett ez a Magconnak. Volt akitől egy iPadet kapott, MacBookot de volt akitől okosórát. Kapott még gitárt és elhalmozták minden ajándékkal.
-Na jó, én jövök-mosolyogtam majd megfogtam a kezét és kifelé húztam a házból. A garázshoz vonszoltam majd megnyomtam a garázsajtó kulcsát. Ekkor látta meg Shawn az álmai kocsiját.
-Maja... te hülyéskedsz?-állt velem szembe majd kezébe adtam a kocsi kulcsát.
-Boldog szülinapot-mosolyogtam rá.
-Nem hiszem el! Köszönöm-emelt fel a levegőbe és e közben a tüzijáték is elkezdődött hisz az is benne volt a dologban.
Miután letett a földre végig néztük a tüzijátékot majd boldogan léptünk be a házba. Shawn előre futott majd a DJ púlthoz sietett és beleszólt a mikrofonba.
-Szóval, kérlek figyeljetek kicsit-szólt majd mindenki odafigyelt rá.-Legelső sorban köszönöm ezt a meglepetés bulit. A rengeteg ajándékot, az isteni tortát. Köszönöm ezt a rengeteg ajándékot, mindegyik tetszik. Legfőképp Majának, a szerelmemnek köszönök mindent hisz ha ő nem lenne, talán mi sem lennénk most itt. Köszönöm!-szállt ki a DJ púlt mögül majd visszaengedte Merket.
-A következő dal a szülinaposnak szól-szólt Merk majd odaszaladtam én meg Cameron és együtt kezdtük énekelni a szülinapi dalt. Mindenki bele kapcsolódott én pedig Shawnt lestem aki mosolyogva figyelt végig mindenkin. A szám végén odaszaladtam hozzá majd megöleltem. Ő felemelte fejem majd hosszasan megcsókolt. Életem egyik kedvenc pillanata volt ez.
•••Már hajnali 1 lehetett mikor lassan mindenki elment. Legutoljára Merk maradt mi pedig segítettünk neki összepakolni. Hamarosan ő is elment majd ketten maradtunk a házban.
-Na szeretnél kocsikázni vagy inkább menjünk aludni?-simított végig arcomon Mendes.
-Kocsikázhatunk-mosolyogtam majd elkaptam a házkulcsot és miután elvettem a telefonom bezártam az ajtót.
Beültünk az új kocsijába majd beindította.
-Jézusom, ettől a hangtól elolvadok-szólt Shawn mire én felnevettem.
-Na azért nekem még kellessz-adtam egy csókot majd elindultunk Los Angeles utcáin kocsikázni.
•••Csendben telt az út majd kb.1 órával később visszaérkeztünk a házunkhoz. Miután leállította a kocsi motorját én épp kiszállni készültem majd Shawn megszólalt.
-Várj!-fogta meg gyengéden a csuklómat.
-Hm?
-Ne menjünk még be. Szeretném azt érezni, hogy egy piros ruhás lánnyal voltam kocsikázni-mosolygott majd megpuszilta a kezem.
-Csodálatos volt ez a nap. Bármennyire is volt egy kis rossz pillanatunk.
-Nos igen. Köszönöm. Legszebb ajándék volt-csókolt meg.
Nem voltunk sokáig még odakint majd az ölében vitt be a házba a barátom. Nevetve estünk be a szobámba majd az ágyba vetett és rámfeküdt...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...