78.rész

2.6K 157 2
                                    

Szeptember 21.
Hajnali 4 volt és valaki kopogtatott. Shawn az ajtóhoz ment majd kinyitotta. Három aranyos rajongó állt az ajtó előtt kezükben egy-egy lappal és tollal.

-Oh sziasztok-mosolygott Shawn meglepődötten.

Nem szóltak csak Shawnnak rohantak és ölelgetni kezdték. Kértek tőle aláírást, képet csináltak. Majd egyik rajongó odajött hozzám. Lenyeltem a maradék pizzát majd én is aláírtam a papírt. Aranyosnak tűntek ám egy kérdés kísértett: Hogyan tudták meg, hogy ez a mi lakosztályunk? Hogy ilyenkor érkezünk? Hát hamar kaptam választ, hisz nem csak engem zavartak ezek a kérdések.

-Nos és hogy hogy tudjátok, hogy itt szálltunk meg?-ált meg a rajongók előtt Shawn.

-Infókat tudtunk meg és vártunk a hotel előtt, hogy mikor ékreztek-mesélte az egyik akinek csak úgy csillogtak a szemei az örömtől.

-És hogy jutottatok fel az emeletre? Hisz ha nem vettetek ki szobát akkor nem engednek be a hotelbe...-tettem hozzá.

-A recepciós soha nem figyel.

Még egy keveset beszélgettünk velük majd elhagyták a hotelt. Az ágyba borulva kezdtem nevetni.

-Mi a baj?-fordult felém Shawn.

-Milyen rajongóid vannak? Ha kell még a Mount Everestet is megmásszák csak, hogy lássanak téged.

-Attól még szeretem őket-ölelte át a párnát majd behunyta szemét.

Átöleltem hátulról majd úgy aludtunk el.

❌❌❌

Reggel a megkeserítő ébresztőre keltünk fel.

-Shawn kapcsold már ki!-pofozgattam Shawnt.

-Baszki-nyomta ki a telefonját-Gyere kelj.

-Nyem-duzzogtam.

-Hát oké te akartad-szólt Shawn majd kikapott az ágyból és a fürdőbe vitt. Fogkrémet nyomott a fogkefémre majd elkezdte mosni a fogam.

-Mi a...?-próbáltam megszólalni de nem tudtam mert et az idióta 'mosta' a fogam.

-Oké megmoshatod az arcod. Szép-nézett elégedetten fogaimra.

-Jó hogy nem mész fogorvosnak-töröltem meg a szám.

-Menj öltözni, addig letusolok-szólt majd kitessékelt.

Nem tudtam mi baja van Shawnnak hisz furcsa volt. Nem nagyon foglalkoztam vele inkább felöltöztem.

-Ma hová megyünk?-kiabáltam Shawnnak aki csak énekelgetett.-Köszi Shawn-vettem fel egy fekete pólót, fekete cipővel, és egy fekete szoknyával.

Felmentem Twitterre ahol egy kellemes meglepetés fogadott: a szüleim egy képet posztoltak amiben megjelöltek.

"Várunk haza! Hiányzol. Xoxo"

Aranyos volt tőlük és meg is könnyeztem. Gondoltam felhívom őket, meg Sam-et is. Ám tudtam, hogy most náluk este van. Majd felhívom őket...

Tovább Twittereztem és megcsapta valami a szemem... pár rajongó olyanokat posztoltak, hogy egy ribanc vagyok és, hogy nem nekem való Shawn. Hogy Shawn jobbat érdemel.

Ebben a pillanatban Shawn lépett ki a fürdőből...testén vízcseppek folydogáltak, derekán egy törölköző. Abban a pillanatban hátradobtam magam...

-Meghaltam-tetettem a halottat.

-Hmm hmm-mászott rám Shawn.

-Mi...mit csinálsz?

-Sss baba-harapta meg a számat majd egy kisebb nyögés hagyta el szám.

-Ne, ne kérlek-löktem le magamról gyöngéden mire ő csak értetlenül nézett rám.

-Most...most mit tettem? Mi van, hogy nem akarod?! Mit csináljak, hogy végre te is akard?!-ált fel idegesen Shawn és magasabb hangnemben kezdett velem beszélni.

-Nyugodj le jó?-emeltem fel én is a hangom.

-Mondd miért nem akarod?!-lélegzett nagyokat. Vizes tincsei szemébe lógtak. Ráncos homlokán a vízcseppek folydogáltak...

-A múltkor is orvoshoz mentünk e miatt. Ne húzz fel rendben van? Francba már. Elegem van!-akadtam ki Shawnra. Soha nem emeltem fel rá a hangom de most valahogy ideges lettem.

Becsaptam az ajtót és az ebédlő felé mentem...egyedül.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now