Szeptember 23.
Shawnt hívtam. Kissé hideg volt. Megcsapott az ősz langyos szele és picit kirázott a hideg...📞
-Mit akartál mondani?-szóltam köszönés nélkül a telefonba.-Köszönni luxus?-nevetett fel Shawn. Hmm hiányzik a nevetése.
-Ne haragudj. Na de mesélj mit akartál mondani?
-Lehet ha kicsit később megyek haza Kanadába, mint gondoltam-éreztem ahogy elhűl arcáról a mosoly. Bár nem láttam de éreztem, ismerem Shawnt.
-De...de miért?-ültem le a földre.
-Ariana Grandeval fogunk csinálni egy közös klippet. Mivel, hogy ő máskor nem ér rá ezért most csináljuk. Megírjuk a dalt utána pedig klippet is forgatunk-mesélte Shawn.
-De a szülinapomkor hazajössz?-éreztem ahogy legurul egy könnycsepp az arcomon.
-Még...még nem tudom-lélegzett mélyeket Shawn.
-Ne...nekem mennem kell-szipogtam.
-Maja ne csináld!-hallottam meg Shawn szomorú hangját majd kinyomtam a telefont.
📞Beléptem a házba és egyből felmentem a szobámba. Minden annyira szar. Most mégrosszabb. Rengeteg sírás után végre elaludtam és elutaztam az én kis álomvilágomba...
❌❌❌
Szeptember 30.
Egy hét telt el azóta, mióta Shawn elmondta azt a dolgot telefonon keresztül. Azóta nem nagyon kerültem internet közelbe... csak párszor léptem fel YouTube-ra, hogy lássam mennyire volt jó Shawn koncertje. Egész héten otthon voltam. Sam délelőtt suliba volt, délután tanult így nem volt időnk találkozni. A Magcon elutazott de legalább az egész októbert itthon töltik, Kanadában.Péntek este volt mikor olvasás közben arra lettem figyelmes, hogy egy üzenetet kaptam. Raultól jött...
📩
Raul:Szia! Ma buli lesz egyik haveromnál. Lenne kedved eljönni?
📩Nem válaszoltam így inkább felhívtam és elmondtam, hogy elmegyek abba a buliba.
Ő nem habozott, fél óra múlva ott is termett a kocsijával a házunk előtt. Felvettem vastagabb őszi zakómat majd kiszöktem a teraszról és elindultunk a házibuli helyszínére.
-Mondd meddig tart a buli?-néztem Raulra.
-Hajnalig. Meddig engedtek?-vetett rám egy mosolyt.
-Igazából elszöktem-vakargattam meg a fejem.
-Jajj de huncut-nevetett fel.
-Kb.hajnali 2 felé szerintem megyek haza-jelentettem ki.
-Olyan korán?
-Igen. Még soha nem voltam ilyen buliba.
-Jó lesz. Gyere-szált ki a kocsiból majd megfogta a csuklóm és bementünk a házba.
Ordított a zene, éreztem ahogy a lábam alatt még a padló is mozog. Rengeteg ember volt ott és volt olyan aki már full részegre itta magát. Pedig csak este 11 van.
Én is kezdtem inni. Először picit majd többet és többet. A végén már csak arra emlékszem, hogy rengeteg képet küldtem Shawnnak Snapchat-en, hogy féltékeny legyen. A többi az estéből kiesett.
Habár emlékeztem még arra, hogy kb. hajnali 4 felé hazavitt Raul.
×××Reggel telefoncsörgésre ébredtem. A fejem majd széthasadt a fájdalomtól és megcsapott az alkohol szag. Borzalmas. És én még tegnap este ezeket a büdös italokat ittam. Közben felvettem a telefonom.
📞
-Háló?-szóltam bele.-Mi a jó francot csináltál tegnap este?-hallottam meg Shawn ideges hangját.
-Már nem emlékszem-szólaltam meg rekedtes hangomon.
-Gratulálok. Szép munka-szólt a telefonba megalázó hangnemmel.
-Köszi-nyögtem ki a számon majd felültem az ágyba.
-Muszáj ezt tenned? Hamarosan megyek haza-fújt egy nagyot.
-Vagy csak később-nevettem fel gúnyosan.
-Mennem kell. Még beszélünk. Szeretlek-rakta le a telefont Shawn.
📞-Mehetsz a francba Mendes-dobtam a telefonom a földre majd elindultam a mosdóba rendbeszedni magam.
STAI LEGGENDO
Mercy |sm| ✔️
Storie d'amoreEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...