157.rész

2K 141 12
                                    

-Maja szemszögéből folytatva-
Október 12
Az út izgalmasan telt, miután a repülőre szálltunk Shawn direkt befogta a fülem, hogy ne halljam mi a következő úticél. Nagyon izgultam hisz ez mégis a nászutunk.

Már hajnalodni kezdett amikor Shawn kócos hajába nyomtam egy puszit.

-Hogy van az én kis feleségem?-ültetett az ölébe. Annyira furcsa volt, hogy a menyasszonyának szólított...

-Jól, na és a férjem?-simítottam végig puha arcán.

-Csodálatosan. Hamarosan megérkezünk-jelentette ki.-Azt álmodtam, hogy ikreket szültél nekem-nevetett fel majd közelebb szorított magához.

-Még hosszú az amíg eljutunk a gyermekig. Tudod, most itt a karrier, élni kell vele. Ha megszületnek a porontyok nem lesz időnk a karrierre is-magyaráztam.

-Hát de a gyerekek mellett szerintem lehet a karriert is folytatni. Nézz csak Bēyoncera. Neki is karrierje van és gyerekei.

-Shawn...-ráztam meg a fejem majd a telefonjáért kapott mivel FaceTime-on keresték.

Hagytam, hogy telefonáljon míg én megkerestem a kiszolgáló hölgyet.

-Elnézést, kaphatnék valami reggelit?-mosolyogtam a magas nőre.

-Svédasztal a reggeli, azonnal hozom a tálakat addig megkérném, hogy üljenek át az asztalhoz. Amúgy a gép egy óra múlva leszáll-mosolyodott el.

-Köszönöm-bólintottam majd leültem az asztalhoz.

Elő kaptam a telefonom majd megbombáztak a hírek... "A híres Shawn Mendes egy éves kapcsolata után elvette Maja Smith-et" na meg persze az ehhez hasonló kapcsolódó cikkek. Kiszivárogtak a Calvin Klein-os képeink is amelyektől nyüzsög az internet. Hirtelen nagyobb lett a követőink száma és a rajongók is csak gyülnek.

-Jó étvágyat-tette le a három tálat a nő.

Neki láttam a dolgoknak és reggelizni kezdtem amit egyből észre vett Shawn.

-Na jó Charlie, mennem kell. Majd beszélünk!-integetett Shawn majd lerakta.

Csendesen tipegett oda hozzám majd leült velem szembe.

-Nos, mi a reggeli?-mosolyodott el majd csak nézte a tálakat.

-Látod-mutattam a kajákra majd ő is elkezdett reggelizni.
•••

-A gép 10 perc múlva leszáll Ciprus repterén-mondta a bemondóba egy férfi hang.

-Shawn!-sikítottam fel mire Shawn egyből felriadt az álmából.

-Mi a baj Kincsem?-fogta meg a kezem.

-Tényleg Ciprusra megyünk?-kezdtem sírni.

-Igen, hisz tudom, hogy ez a kedvenc szigeted-csókolt meg.

Tíz perc után leszálltunk én pedig ugrándozva vonszoltam a bőröndöm a limuzinhoz.

-Shawn ez elképesztő-sírtam majd beültem a limuzinba. Ő is beült majd elindultunk.

Az út kissé csöpögősen telt ugyan is minden második szavam a köszönöm volt. Shawn hosszasan ölelt át amitől megnyugodtam és csendesen mellkasába bújtam. Lábaim a térdjén lógtak míg én a pólóján át simítgattam izmos testét. Kb. egy órát utaztunk a célponthoz.

-Hol a hotel?-fogtam meg a cuccaim amiket a testőröm elvett tőlem.

-Gyere csak velem-fogta meg Shawn a kezem majd egy csomaggal a hátán vezetni kezdett valamerre.-Csukd be a szemed.

Utasítását végre hajtottam ám kíváncsi voltam és párszor előre kukkantgattam de nem láttam semmit.

-Ugyé nem lesel?-állt meg egy másodpercre.

-Dehogy-mosolyogtam.

-Itt lennénk-húzott félre egy faágat majd egy óriási házat láttam meg... hát mondhatnám egy villát,amely csak a miénk egy hétig.

-Shawn...kö...-akartam megölelni majd egy csókkal befejezte a mondatot.

-Eleget köszöngettél. Nyugalom baba-csókolt meg majd bementünk a házba.

A házban konkrétan minden volt... egy óriási terasz, plazma tévé, egy óriási francia ágy és ez csak pár dolog a rengeteg többi közül amely erre a két emeletre be volt rakva.

Miután megjött az összes csomagunk csak ketten maradtunk Shawnnal és a napom pakolgatással telt majd zenéléssel.
•••

Sötétedni kezdett én pedig akartam fürödni a naplementében.Ez az elhatározás már rég a fejemben volt...sőt amióta megérkeztünk. Miközben Shawn az emelet teraszán gitározott addig mesztelenül lesurrantam a földszintre és elindultam a tenger felé. Shawn ezt észre is vette a teraszról majd utánam szaladt.

-Még a végén meglát valaki-futott utánam Shawn.

-Ki látna? Ez a környék csak a miénk egy hétig-vontam vállat.

-És az én kis hercegnőm elindult mesztelenül Föld középpontja felé?-viccelődött.

-Hát...

-Akkor megyek vele-vette le egy szál nadrágját és beszaladt hozzám a vízbe.

Mercy |sm| ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ