Október 12.
Mivel mikor hazajöttem a világtúrnéról, Shawnnak megígértem, hogy készülök neki meglepetéssel. Egészen a szülinapig nem volt idő de Shawn szüleivel megegyeztem, hogy éjjel átmegyek hozzájuk és elkészítjük a meglepetést.Egész éjjel ezen dolgoztunk, Aaliyah is segített. Alig vártam, hogy reggel legyen és megmutathassam a szerelmemnek az ajándékját.
❌❌❌
Október 13.
-Manó!!-feküdtem Shawn mellkasára.-Kelj fel!!
-Rendben, rendben.
-Gyere gyorsan készülődj, mutatni szeretnék valamit-adtam egy reggeli csókot, édes ajkaira.
-Oké...-nézett rám furcsán Shawn.
Hamar megreggeliztünk, megmosakodtunk és elsétáltunk Shawn házáig. Annyira izgatott voltam...
-Jó reggelt-nyitott ajtót Shawn édesapja.-Gyertek csak be!
-Jó reggelt-köszöntem a mosolygós családnak.-Na gyere!
Felhúztam Shawn az emeleten majd megáltunk a szoba ajtaja előtt.
-Nos tudom, hogy nem vagy sokszor itthon, a szobádban, de szeretném, hogy amikor mégis itt vagy akkor ránk gondolj-leheltem egy csókot ajkaira majd benyitottam a szobájába.
A szobája fel volt szegezve madzagokkal amin rengeteg kép volt megcsíptetve csíptetőkkel.
-Úristen kicsim-szorította meg a kezem.
-Itt az eddigi összes közös képünk. Ott az a kép-mutattam az egyikre-na akkor találkoztunk először. Az pedig-mutattam egy másikra-akkor aludtál legelőször nálunk!
-Köszönöm! Csodálatos ajándék! De miért érdemlem? És ezt mind mikor csináltad?-nézett rám izgatottan.
-Az titok,hogy mikor. Ezt azért kapod, mert rengeteg mindent tettél értem-csókoltam meg szenvedélyesen.
-Köszönöm-csókolt vissza majd gyengéden lehelyezett az ágyra és csókolgatni kezdte a nyakam.
-Ez lesz utolsó nap, hogy együtt leszünk?-kérdeztem miközben szeme csillogását figyeltem.
-Sajnos igen. De ezt a napot veled szeretném tölteni-csókolgatta tovább a nyakam.
Lassan kigombolta ingemet majd a hasamat kezdte csókolgatni. Kigombolta melltartóm, majd visszatért a nyakamhoz. Lassan lehúztam pólóját és simogatni kezdtem izmos felsőtestét.
Lassacskán minden ruha lekerült rólunk mire én egy pillanatra megijedtem.
-Mi van ha a szüleid ránk nyitnak?
-Nem fognak. Bezártam az ajtót.
Bólintottam majd megéreztem Shawn férfiasságát. Halk nyögések hagyták el a számat mire már sikítani volt kedvem.
-Sikíts baba. Már senki sincs itthon-suttogta a fülembe.
Nem bírtam tovább és sikítani kezdtem. Egyre csak a nevét hajtogattam, sikítottam míg majd lihegve borultunk mindketten az ágyba.
Kb.15 percig feküdtünk egymás mellett majd Shawn felált és öltözni kezdett.
-Hova mész?-kérdeztem.
-Kajáért. Jössz?
Bólintottam majd adott egy pólót, és lesiettünk.
-Mit kérsz?-nézett a hűtőbe.
-Akármi jó-sóhajtottam.
-Mi a baj?-tett le elém egy tál muffint.
-Hamarosan újra elmész.
-Sajnálom-ült velem szembe.-Decemberre itthon leszek.
-Remélem-fogtam meg kezét.-Ma mit csinálunk?
-Megnézhetünk egy filmet de azután pakolnom kell mert hamarosan a menedzserem jön értem.
A délelőttöt ezzel töltöttük: filmeztünk. Jó volt és minden pillanatot kiakartam használni vele, mielőtt még elmegy. Segítettem neki pakolni és kaptam tőle egy fekete Adidas felsőt amit addig használhatok amíg haza nem jön.
×××Már a reptéren voltunk...idegesen vártuk a repülőt. Egyik pillanatban hallottam a bemondó hangját...10 perc és érkezik. Nagyon féltem.
-Na kicsim itt az idő, mennem kell-sóhajtott majd megfogta a kezem. Erre a mondatra kipattantak a könnyeim és szorosan megöleltem.
-Már most hiányzol-mormogtam kabátjába.
-Ígérd meg, hogy nem csinálsz semmi hülyeséget. Vigyázol magadra! Hat hét és itthon leszek-nyomott puszit a fejem búbjára.
-Szeretlek-öntöttek el a könnyek.
-Mendes menni kéne-szólt a testőre.
-Szeretlek-engedte el a kezem majd felszált a repülőre és egy utolsót integetett majd beszált.
Hiányzik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mercy |sm| ✔️
RomansaEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...