64.rész

2.9K 175 3
                                    

Szeptember 4.
-Kicsim kész vagy már?-álltam unottan az ajtó előtt mire ő egy törülközőben állt előttem amely a derekára volt csavarva. Haja vizes volt és még izmos testét pár vízcsepp borította. Nagy szemekkel nézett rám majd megcsókolt. Miután elváltunk egymástól ő csak nézett mire én végigmértem a testét és alsó ajkamba haraptam.

-Valami gond?-vetett rám egy perverz mosolyt.

-Seeeemmi...-forgattam szememet egy perverz mosoly kíséretében.

-Rendben sietek-nyomott puszit a homlokomra majd gyorsan felszaladt.

Míg készülődött én a konyha felé vettem az irányt és kinyitottam az óriási hűtőt ahol egy igazi kajabirodalmat láttam meg. Láttam, hogy volt pár muffin így azt kiszedtem és enni kezdtem. Shawn 10 perc után már lent volt és mikor meglátta, hogy csak úgy gyúrom magamba a sok finomságot megtorpant.

-El akarsz hízni hercegnő?-lépett oda hozzám majd elvette a muffinokat és ő kezdte el enni.

-Hé! Adj már!-nyúltam ért de hiába, hisz oly' magas volt,hogy nem értem el.

-Na jó egy utolsót és indulás!-nyújtotta a tálat msjd elloptam két muffint és kifutottam a kocsihoz.

Persze út közben kissé megkaptam a fejmosást. Néha Shawn úgy viselkedik velem mintha az apám lenne.

-Megérkeztünk-parkolt le egy szürke ház előtt.

-Hol vagyunk?-száltam ki majd megfogtam Shawn kezét és bementünk a házba.

-Szevasz Mendes!-pacsizott le egy kb.28 éves srác Shawnnal.

-Szia!-nevetett fel Shawnie.

-Te vagy Maja igaz?-mosolygott majd kezét felém nyújtotta.-Én George vagyok és én segítettem megszervezni Shawn világtúrnéjának helyszíneit, az utazást és a jegyeket is mi szerveztük meg

-Wow-fogtam kezet vele majd csak elkerekedett szemmel néztem a srácra.

-Nos gyertek meg kell beszélni a dolgokat-ment végig egy folyósón majd egy fehér szobába léptünk be.

Kb.2 órát tölthettünk ott... aláírtunk jópár papírt, megkaptuk az első repülőjegyeket amely Minalába szól, a Fülöp szigetekre és miután mindennel megvoltunk egy nagy hírt kaptam amitől meglepődtem.

-Nos Maja mivel, hogy Mendesnek van testőrje ezért te is kapsz egyet-mondta George a lapokat nézegetve.

-Mi?!

-Igen-mosolygott rám.

-Nekem nem kell semmilyen testőr-szorítottam összea kezem kissé idegesen.

-Hé...-simította végig a kezem Shawn-Nyugi mindig jóarcok a testőrök. Vagyis hát az enyém az-vont vállat.

-Ah oké-szusszantam fel majd mindannyian felálltunk.

-Shawn és Maja...szombaton a csomagjaitokkal gyertek át és vasárnap pedig kiviszünk a reptérre.

-Hány óra az út?-kérdeztem.

-Hát kb.19 óra bár ez eltolódhat 20 akár 21 órára is.

-Fhuuu...-forgattam a szemeim.

-Nyugi jó lesz-fogta meg a kezem Shawn.

-A kajáról gondoskodunk és ne pakoljatok rengeteg ruhát hisz azt is álljuk.

-Köszönünk mindent-ölelte meg Shawn Georgeot majd én is megöleltem a srácot.

Beültünk a kocsiba majd egy nagy levegőt vettem és kifújtam.

-Nem akarod baba?-komolyodott el Shawnie.

-De nagyon akarom de az, hogy nekem is kel testőr...-vontam vállat.

-Jó lesz-mosolygott majd hazafelé vette az irányt.

-Köszi, hogy hazahoztál...-mosolyogtam rá majd egy puszit nyomtam a kissé kiszáradt szájára.

-A dalokat megoldom, hogy te melyik részét fogod énekelni és jövőhéten mikor megérkezünk a hotelbe akkor még ismételünk. Majd szombaton jövök érted addig azt a pár napot töltsd a szüleiddel-mosolygott rám.

-Már hiányzol-sütöttem le szemeim.

-Hamar eltelik-nyomott puszit a homlokomra majd kiszálltam a kocsiból és a ház felé vettem az irányt.

Vajon megbánom, hogy vele megyek? Vajon csak zavarni fogom? Vajon megun ez idő alatt?

Ezek a kérdések játszódtak le minden nap a fejemben...amíg el nem jött a szombat.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now