Június 20.
Hosszú idő telt el amióta szakítottunk Mendessel. Közben megismertem az 5sos-t és összejöttem Lukeal. Boldoggá tett, vagyis azt hittem. Írtam velük egy számot amelyet áprilisba került ki a közösségi oldalakra. A karrierem is jól alakult és az első albumomon is dolgozok. Kissé furcsa, hisz már az emberek odajönnek hozzám az utcán és képeket, autogrammot kérnek tőlem amely mindig összerezzent, de jó érzés, hogy ennyi rajongóm van. Lukeal sajnos nem nagyon beszélünk vagy találkozunk, mivel a srácokkal túrnén van. Peter meg a családom mindig mellettem áll. Párszor, eléggé ritkán találkozok Sammel is és az ottani barátaimmal. Itt is lett pár barátom bár egyik sem olyan mint Sam vagy akik Kanadában laknak. Dajka a legjobb lovardában él, Félix pedig már egy böhöm nagy kutyus lett aki senki sem változott...ugyan olyan virgonc és butus mint eddig. Minden a legnagyobb rendben volt amíg egy levelet nem kaptam...Reggel mikor felkeltem hamar kifutottam a postáért. Egy levél nekem volt címezve így hamar ki is bondottam amiben egy meghívó volt.
"Szeretettel meghívjuk Maja Smith-et az álarcos bálunkra június 20-án. A bál este 20:00-kor kezdődik. Egy kísérőt is hozhat magával.
Üdvözlettel: Julian Walker"Amint elolvastam egyből a telefonomért nyúltam és hívtam Petert. Ő felajánlotta, hogy velem jön és, hogy kiválasztjuk a megfelelő ruhát is.
•••Már két órája a ruhát kerestük de semmi tetszetőset sem kaptam.
-Maja maradjunk szerintem ennél. Már délután 5:30 van-nézett a telefonjára a menedzserem.
-Uhm oké...-szusszantam fel majd ő felállt a székről és kifizette a ma esti ruhámat.
Hazaérve én is és Peter is elkészültünk. Hajamat kissé begöndörítettem, és a fekete ruhácskát vettem fel.
-Nagyon ideges vagyok-száltam be a limuzinba.
-Nyugi. Biztos lesznek ott más hírességek is akikkel közös témára találtok-nyugtatgatott majd intett a sofőrnek, hogy indulhat.
Az út csendesen telt. Mikor megérkeztünk, kaptam egy pohár pezsgőt majd elfoglaltam egy helyet. Mellettem egy magas férfi ült és maszk takarta az arcát, mint ahogy mindenkinek. Elővettem telefonom majd bütykölni kezdtem és irogatni az ismerőseimmel. Egyik pillanatban épp görgetem a Twittert mikor látom, hogy Lukeot az egyik énekesnővel, Dua Lipával kapták lencsevégre ahogy épp csókolóznak. Felháborodtam, és egyből írtam Lukenak, hogy most akkor mi van:
Me:Te most ezt komolyan gondoltad?
Luke:Mit?
Me:Látom Dua Lipával nagyon elvagytok:)
Luke: Kicsim félreérted...
Me:Ezen nincs mit félreérteni. Itt befejeztük...
Nem tudom, hogy hogyan voltam erre képes de megtettem és szakítottam vele. Furcsa érzés volt... felszabadultam de nem sírtam miatta... jó érzés volt szinglinek lenni de nem tudtam, hogy történni fog még valami aznap este...
•••-Hé Peter!-furakodtam a mendeszerem felé. A pezsgőspohár a kezemben volt és mikor átakartam vágódni a tömegen egy öltönyös magas srác, akinek arcát maszk fedte, nekimentem. A pezsgő ráömlött öltönyére majd szúrós szemekkel nézett rám.
-Mondd mégis mi a francot...?!-kezdett bele a szövegére mire én hamar levedtem az álarcom és kifelé húztam a mosdó felé a srácot.
-Ne haragudj-húztam be a mosdóba majd levettem öltönyét és tisztítgatni kezdtem.
-Semmi gond...-hallottam meg rekedt hangját mire én hirtelen felé fordultam. Mintha ismerős lenne a hang...
-Levennéd az álarcod?-néztem felé.
-Uh ez jó szám...-hallotta meg a nagyteremből felcsendülő hangot.-Jönnél velem táncolni?
Vállat vontam majd kimentünk és beálltunk a táncparkettre táncolni. Nagyon élveztem, nem aggódtam, hogy ki mit szól hisz újra szingli vagyok...
A zene végén fáradtan de boldogan jöttem le a táncparkettről.
-Mondd mi a neved? Vagy legalább az álarcod vedd le...-könyörögtem.
Ő bólintott majd levette álarcát én pedig lesokkoltam. Mi? Ez nem lehet igaz! Ezt hogyan?
-Shawn?!
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...