Augusztus 14.
"Szia Kicsim❤. Remélem holnapra jobban leszel... nagyon hiányzol. Cameron elhívott hétvégén egy bulira gondoltam elmehetnénk ha jobban leszel...nem szeretném,hogy rosszul érezd magad. Holnap olyan kb.1 óra felé átmegyek. Ha szeretnéd elsétálhatunk valamerre. Jó éjt!❤"Végigolvasva az üzenetet... annyira szomorú lettem. Annyira hiányzik és ha elmegy a túrnéra akkor nem tudom, hogy fogom kibírni nélküle.
Augusztus 15.
Reggel kb.10 óra felé keltem mikor csengettek. Felvettem egy pokrócot a hátamra majd lesétáltam a lépcsőn. Az ajtóhoz érve hallottam, hogy nem csak Samantha jött látogatóba. Mikor kinyitottam az ajtót megrohamoztak kb. 10-en. Köztük volt Cameron, James, Tate és a többiek...a legvégén pedig Samantha.-Sam!-mondtam rekedtes hangom picit megerőltetve.
-Uh szia!Hiányoztál.-ölelt meg szorosan majd behúztam a házba. A többiek ellepték a házat. A fiúk az Xbox-ot nyomták, majd mikor beléptem a nappaliba láttam, hogy még 2 lány itt van a társaságba.
-Hé Emma, Steph gyertek picit.-szólította meg Sam a két lányt.
-Sziasztok, gondolom Te vagy Maja...én Emma vagyok.-mosolyogott az egyik aranybarna hajú lány.
-Szia én Steph vagyok..-mosolygott egy szőke hajú, zöld szemű lány.
Aztán beugrott...Ő ült Shawn nyakába...próbáltam visszafogni magam és ramosolyogtam mad bemutatkoztam.
-Uh Mrs.Smith jobb lesz ha most kicsit rendbe rakjuk magát.-húzott fel az emeletre Sam és jött Emma meg Stephanie is. Letusoltam majd Emma a hajamat szárította, Steph a sminkemet csinálta és Sam pedig valami ruhát keresett a szekrényemben.
-Gyerekek még randira se megyek...-mosolyogtam rekedt hangon.
-Oké nyugi csak maradj csendbe.-szólalt meg Sam majd nekem vágott egy fehér pólót és egy fekete farmert.
-Ma délután velünk jössz kocsikázni.-mosolygott Emma.
-De délután átjön Shawn...-hajtottam le kissé a fejem.
-Na...máskor is tudsz vele találkozni.-emelte fel újra a fejem Steph.
-És hova akartok menni?-kérdeztem.
-Erdőbe.-komolyodott el Sam.
-Na jó nem megyek. Álltam fel a székről.
A ruhákat ledobtam az ágyra majd lemostam a sminket. A hajamat Emma szépen befonta így azt hagytam.
-Ne haragudjatok de én megígértem Shawnnak, hogy vele töltöm a délutánt. A hangom is jobban van így már beszégetni is tudok vele és azt mondta megyünk egyet sétálni.-néztem a három elkomolyodott lányra.
-Megértjük...de szombaton jössz azért buliba igaz?-csillant meg Steph szeme.
-Uhum.-mosolyogtam majd leültünk beszélgetni.
-Na és egyébként Sam... Cameronnal végre együtt vagy?-ültem a babzsákra.
-Igen. Annyira boldog vagyok, hogy az valami felfoghatatlan. Elakar vinni magával nyaralni 3 napra bár ez nem biztos.-örvendezett Sam.
-Na és Te Maja...hogyan állsz Shawn-nal?-kérdezte elkomolyodva Steph.
-Teljesen jól. Egyszerűen imádom és úgy érzem soha nem bánom meg, hogy elmentem arra a koncertre.-tapsikoltam.
Elbeszélgettük az időt mikor csengettek. Lementem és láttam, hogy a fiúk még mindig játszanak a TV-n.
-Hé fiúk kértek pop-cornt?-kérdeztem.
-Aha.-válaszolták majd az ajtóhoz mentem.
-Szia!-ugrottam Shawn nyakába majd egy hosszas csók után lerakott a földre.
-Kik vannak itt?-lépett bennébb Shawn és becsukta az ajtót.
-Áh kb.mindenki...jöttek "látogatni"-mutogattam a kezeimmel.
-Oh azt hittem ketten leszünk...-vett ki egy hajtincset az arcomból.
-Ahj gyere...este itt aludhatsz ha szeretnél.-húztam bennébb.
-Épp ez az,hogy...-kezdett bele Shawn a mondatába.
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...