124.rész

2.2K 144 8
                                    

Január 14.
Az eltelt napokat a Black családdal töltöttük és idő közben kigyógyultam a betegségemből. Felhozódott a forgatás téma is és ma indulunk a helyszínére, mert holnap forgatás és 20.-án kerül ki az új számunk. Nagyon izgatott voltam, mivel ez nekem valami eszméletlenül új és izgalmas dolog.

-Shawn most akkor hol lesz a forgatás?-ültem be a limuzinjába, miután elköszöntem a szüleimtől.

-Los Angelesben lesz a forgatás. Ma elmegyünk megnézni a helyszínt és a ruhákat. Miután leforgattuk, el kell utaznunk Manhattanbe mivel ott van Andrew is és átnézik az egész videót, majd megvágják. Ott leszünk 21.-ig, mert azután még egy közös interjúnk is lesz a Billboard-al azután pedig te haza utazol, én pedig Európába.

-Basszus-forgattam meg a szemeim.-Hogy tudsz ennyi mindent észben tartani?

-Hát... megy ez nekem-vigyorodott el majd telefonálni kezdett.
•••

A magánrepülőjével pár óra alatt megérkeztünk és hullafáradtan megnéztük a helyszínt és a ruhákat.

-Ez de szép mennyasszonyi ruha!-futottam oda ahhoz a ruhadarabhoz amit holnap viselni fogok.

-Óvatosan bánj vele! Hisz az esküvőnkig nem veszek újat-méregetett Shawn.

-Ahj Shawn... első dolog, ez csak jó pár év múlva lesz. Sőt mi van ha valami gond lesz a kapcsolatunkban és nem jön ez össze?

-Második?-tette az ölbe a kezét.

-Esőben játszódik jópár jelenet és úgyis összemegy majd a ruha-kacagtam fel.

-Mrs.Smith-állt velem szembe, majd megfogta a derekam.

-Hmm?

-Én soha nem hagylak el és bármi is történjen én küzdeni fogok érted-csókolt meg.

-Szeretlek.
❌❌❌

Január 15.
-Maja kelj fel mert mindjárt ott kéne legyünk a forgatáson-ébresztgetett Shawn.

-Bazdmeg hagyj már-ütöttem meg a lábát majd a fejemre húztam a takarót.

-Maja ember kellj fel-emelte fennébb a hangját.

-Peter megmondtam...-herrgeltem fel mégjobban.

-Tudod, hogy utálom a Peter nevet szóval kelj ki az ágyból és húzzál öltözni-fogta meg a karok majd lehúzott az ágyról.

Elvánszorogtam a fürdőig majd rendbeszedtem magam és beültem a kocsijába.

-Tessék a reggelid-nyomott kezembe egy burgert majd elindította fekete kocsiját.

-Kössz-haraptam bele majd nagy szemekkel néztem rá mire elmosolyodott.

-Fúj ebben van paradicsom? Shawn Peter Raul Mendes normális vagy?-vettem ki egy kis karika paradicsomot a szendvicsből majd a szájába nyomtam.

-Annyira bírom, hogy mindketten utáljátok a paradicsomot de mostmár indulhatnánk-ült be hátra Shawn testőre.

-Jó jó-nyomott a gázra a barátom.
•••

-Ahj végre Maja! Gyorsan! Még sminkelni kell-húzott félre egy nő majd a sminkes szobába vitt.

-Maja!-hallottam meg a testőr hangját.

-Maja!-szólt Shawn.

-Bazdmeg hagyatok már békén! Ígyis szarul indult a napom!-ordítottam le mindkét fiút majd leültem a tükör elé.

-Jézusom fehérnépek...-szólt halkan Shawn testőre majd mindketten elhúztak.
•••

Mikor végre megvolt a smink és a hajam, jöhetett a ruha.

-Uhm eléggé furcsa ez a ruha-bújtam belé.

-Ez így kell álljon-mosolygott egy nő rám majd még egy picit igazított rajta-Na meg is van!

-Uh köszönöm-öleltem meg majd kifáradtam a helyszínre ahol Shawn egy smokingban állt és épp a nyakkendőjét igazította.

-Shawn?-csuklott el a hangom.

-Maja?-kapott oda majd kikerekedett szemekkel nézett rám.-Jézusom te elképesztő gyönyörű vagy!

-Olyan mintha az esküvőnkön lennénk-nevettem fel mire ő megcsókolt.

-Gerlicéim gyertek-hívott oda a producer.

-Na?-mosolyogtam rá.

-Szóval a forgatás úgy fog történni, hogy Maja megáll a medence szélén,pontosan ott ahol Horan.

-Ki az a Horan?

-Aki ott integet nektek-mutatott a férfire.

-Oké na folytassa-szólt közbe Shawn.

-Na és akkor Shawn megjelen az épület teraszán amely a medence felé néz. A gitárt a kezébe veszi amely majd ott lesz a teraszon és gitározni kezd. Maja rápillant hallgatja majd belekapcsolódik ám mikor csak Shawn énekel, Maja elájul és a vízbe esik. Aztán jön Shawn, lejön az emeltről, amit persze kivágunk. Maja után ugrik Shawn majd kimenti és a földre fekteti, elénekli a részét amit csak Shawn énekel, majd megcsókolja Maját és lihegve néz rá. Ezt a pillanatot majd lelassítjuk de persze ezt nem most, majd Manhattanbe. Na de folytassam, Maja énekelni kezdi a részét, csukott szemmel majd amikor az utolsó szakaszt együtt éneklitek akkor Maja kinyitja a szemét, felálltok és a legutolsó sor eléneklése végén újra megcsókoljátok egymást.

-Uhmmm...-húztam a szám.

-Vegyük újra Maja?-nézett rám a producer.

-Nem, menjük nézzük át a terepet-vigyorogtam majd elindultam Shawnt magammal húzva.

-Utálom, hogy az emberek mindig mindent megváltoztatnak-húztam a szám majd elindultunk az épület felé ahol a klippet forgatni fogjuk...

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora