35.rész

3.6K 205 2
                                    

Augusztus 15.

-Épp ez az, hogy azt szerettem volna ha Te alszol nálunk. A szüleim vacsorát készítenek és meghívtak, hogy gyere el. Tudtommal este nem lesz nálatok senki.-mondta Shawn közben pedig levette a cipőjét.

-Tényleg nem lesz itthon senki..anyu éjszakás a korházban apu pedig elutazott egyik ismerőséhez egy hétre.-fogtam meg a kezét majd bementünk a konyhába. Shawn nekidőlt a pultnak én meg csak vele szembe álltam és harapdáltam a szám.

-Rendben. Anyunak szólok, hogy nálatok alszok de akkor olyan 7 felé elviszel hozzátok. A haveroknak pedig szólunk, hogy itt a házibuli vége vagy mi akar ez lenni.-magyarázkodtam.

-Oh Mrs.Mendes úgy imádom az ilyen okos dumád.-karolta át Shawn a csípőm, magához húzott és megcsókolt.

-Szeretl...-kezdtem bele mondani valómba majd Cameron közbeszólt.

-Hé Shawn! Gyere ide!-szólt Cameron majd Shawn egy puszit nyomott a homlokomra és beszállt a fiúkkal játszani.

-Oké...-mondtam halkan majd fellépkedtem a lépcsőn.

-Hé...nem kéne valamilyen ebédet készíteni?-kérdezett Emma.

-De lehet ha kéne...szenvics?-jött az ötlet hisz nincs sok kaja a hűtőben.

-Oké gyertek!-állt fel Steph majd lementünk a konyhába.

Kivettem a vajat, szalámit, sonkát, sajtot és más élelmiszert ami egy szendvicshez kell. Kb.15 darabot készítettünk és már az utolsó szelet kenyereknél lehettünk mikor megérteztem Shawn illatát.

-Nocsak...főz az asszony?-simizte meg a hátam Shawn.

-Nem...csak szenvicset készítünk.-szólt Steph.

-Gyere vidd ezeket ki a teraszra.-nyomtam Shawn kezébe a poharakat és egy üveg üdítőt. Steph és Emma tálcán kivitték a szenvicseket majd hívtuk a fiúkat.

-Srácok gyertek, kaja!-mosolyogtam majd ezt a mondatot meghalva egyből felálltak és hagyták a játékot.

-Hmm...szenya!-ült le Zack az asztalhoz.

-Szenya?!-kérdezte Emma.

-Aha az a szenvics.-magyarázta Zack majd láttam, hogy megcsillan szeme. Hmm talán tetszik neki Emma?

A kaja után a srácok elugrottak valamiért kocsival mi lányok pedig elmosogattunk és rendet raktunk a nappaliba.

-Hé jöttek a többiek!-szólt Sam majd kiment a hátsóajtón.-Ááá!

-Mi a baj Sam?!-futottunk ki a sikításra mire a fiúk vízipisztollyal spricceltek le.

-Basszus!-néztem magamra ázottan.

-Jól áll a vizes ruha Kicsim!-nevetett fel Shawn mire megrohantam és mindketten a földön landoltunk.-Auu te kis majom!

-Szopókaa!-nyújtottam felé a nyelvem mire Ő csikizni kezdett.-Ez nem megy, nem vagyok csikis.-szóltam majd megfogtam a vizipisztolyát és az arcába spricceltem a vizet.

-Tessék mindenkinek vizipisztoly!-nyújtott Cameron a lányoknak vízipisztolyt.

-Lányok a fiúk ellen!-kiáltott James.

-És ha az erdőbe mennénk?-hallottam meg Stephet.

-Max a tisztás és az erdő széle.-komolyodott el Tate.

-Rendben!-válaszolta Steph.

-Vigyázz mert csak most kezdődik a játék.-suttogtam Shawn fülébe majd felálltam és a lányokhoz mentem.

-Az utca végén van a tisztás. Menjünk!-szólt Sam.

Elmentünk az erdőbe majd a fiúk és a lányok is külön váltak. Egész délután játszottunk. Mindenki vizes lett a végére. Már délután 6 óra vólt így gyülekezni kezdtünk a tisztáson.

-Hé hol van Tate?-nézett szét Louis.

-Ja tényleg... merre van?-nézett nagy szemekkel James.

-Gyorsan keressük!-szóltam.

-Nem! Te, Emma, Steph és Sam visszamentek a házhoz. Louis és Zack is veletek megy. Én, Cameron és James megkeressük Tate-t még sötétedés előtt!-szólt Shawn.

-Vigyázz magadra!-pusziltam meg majd visszaindultam a többiekkel a házunkhoz.

Mercy |sm| ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant