68.rész

2.7K 170 5
                                    

Szeptember 12.
Már estefele volt...18:34 percet mutatott az óra mikor felébredtem. Shawn hajamba fúrta fejét és úgy aludt. Úgy gondoltam, hogy mostmár készülődni kezdek. Kibújtam Shawn karjai közül majd a fürdőszobába mentem. Vettem egy forró fürdőt majd hamar megszárítottam a hajam és a kimentem a hálószobába ahol a bőröndöm volt.

-Kicsi királylány-hallottam meg Shawn édes rekedt hangját majd az ágyra néztem.

Felsőteste kilátszott a takaró alól és tarkóra tett kézzel nézte a cselekedeteim. Már kb.10 perce kerestem a megfelelő ruhát de nem tudtam mit vegyek fel.

-Nem unod?-néztem Shawnra aki még mindig csak engem nézett szótlanul.

-Mit?

-Hogy itt a ruhámat keresem.

-Oh tényleg-állt fel az ágyról majd a bőröndjéhez ment és kivett egy nagy csomagot amit a kezembe nyomott.

-Ez mi?-kérdeztem lepődötten.

-Azt szeretném, hogy ma este és a szombati koncerten ezt vedd fel.

Nem szóltam csak kinyitottam a csomagot amibe egy csodálatos barackszínü ruha volt.

-Shawn...kicsim én...én ezt nem fogadhatom el-nyögtem ki a számon.

-De igen-mosolygott majd megölelt.

-Szeretlek.

-Szeretlek-mondta majd eltávolodott kissé és romantikusan megcsókolt. Miután már levegő után vágytunk, elválltunk egymástól és én hamar felvettem a ruhát amely csodálatosan állt rajtam (hmm no ego).

Shawn is hamar elkészült majd egy smokingban jelent meg.

-Hmm micsoda úriember-mentem oda hozzá majd szájára nyomtam egy puszit.

-Gyere-szólt majd átkaroltam hosszú karját és bezártuk lakrészünk.

Shawn nem vitt messzire sőt, még a hotelből sem vitt ki. A hotel éttermébe vitt amely épp olyan gyönyörű volt mint a lakrészek. Elfoglaltunk egy asztalt majd nemsokára egy pincér jött oda hozzánk.

-Jó estét. Mit hozhatok?-vette elé kis noteszét.

-Én a séf ajánlását kérném-mosolyogtam a fiatal fiúra mire ő csak lefirkantotta a lapra a rendelésem.

-Én is azt kérnék-mosolygott rám Shawn.

-Rendben max.20 perc és kész is-szólt a pincér majd elviharzott.

Shawnnal a koncertről beszélgettünk, hogy mikor jelenjek meg én a színpadon. Ő elmondta, hogy a legvégén jelenek meg és vele éneklem el az "I know what did you last summer"-t és a "Stitches"-t. Nagyon tetszett az ötlet.

Az ételt nemsokára kihozták és jóízűen fogyasztottuk el azt egy kis pezsgő kíséretében. Az étellel hamar végeztünk majd Shawn kifizette azt.

-Eljönnél velem egy sétára a városban-nyújtotta ketét majd belékaroltam.

-Persze bár a testőrök is jönnek nem?

-De. Ők már kint várnak minket.

-Oh rendben-mosolyogtam Shawniera majd kiléptünk az ebédlőből.

Mikor a hotelből is kiértünk megcsapott a langyos szél. Belekapott a hajamba majd szinte felkapta a szoknyámat is mire Shawn és én is nevetni kezdtünk.

-Pici butus-nyomott puszit homlokomra majd egy rajongó futott oda Shawnhoz.

-Uh Mendes!!-kezdett megkönnyezni a lány.

-Szia-mosolygott a rajongójára majd megölelte.

-Maja-mosolygott majd engem is megölelt. Picit furi volt bár jól esett hisz értem is rajonganak.

-Kérhetek tőletek aláírást?-szólt a lány. Mi csak bólinottunk és aláírtuk a kis noteszét.

-Nagyon jó volt veled találkozni-mosolyogtam rá.

-Még fogunk hisz ott leszek koncerten is-mosolygott majd boldogan tovább állt.

Már kb.1 órát sétálgattunk mikor Adam megszólalt:

-Szerintem vissza kéne menni a hotelbe. Kezd sötétedni és holnap még egy inerjú is vár rátok. Pihennetek kell.

-Jajj igaz. Köszönöm Adam-szólt Shawn majd visszafele indultunk a hotelünk felé.

Visszaérve boldogan mentünk a lakrészünkbe mire Shawn még valami meglepetéssel készült... ez a nap valami felejthetetlen lesz, úgy érzem.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now