Szeptember 10.
-Kincsem meg vagy?!-kiabált fel anyu.-Igen megyek!-fogtam meg a bőröndöm majd levittem a lépcsőn. Shawn állt az ajtókeretnek dőlve és csak várt. Mellette anyu suttogott valamit majd hirtelen apu ölelt meg szorosan.
-Hiányozni fogsz. Nagyon büszke vagyok rád. Sajnálom, hogy te csalódnod kellett bennem de nem tehettem mást. Menj járd körbe a világot és érezd jól magad-nyomott puszit homlokomra apu majd kivitte a bőröndöm Shawn kocsijába.
Hirtelen eszembe jutott Dajka és újra összeszorult a szívem. Hogy bírom majd ki nélküle? Hogy fogom kibírni Samantha nélkül? A fiú haverok is hiányozni fognak...Alex is de a szüleim a legjobban. De legalább azzal leszek akit nagyon szeretek.
Azzal nyugtatgattam magam, hogy mindenkitől elbúcsúztam és, hogy 1 hónap múlva látom őket újra.
-Anyu!-futottam oda hozzá majd szorosan megöleltem. Könnyek szöktek a szemembe és engedtem, hogy follyanak az arcomon.
-A kocsiban várlak-ment ki Shawn majd csak anyuval maradtunk az előszobában.
-Hiányozni fogsz, anya.
-Te is kincsem de majd minden nap beszélünk. Nagyon büszke vagyok rád. Majd egy hónap és találkozunk-nyugtatgatott anya.
Nem válaszoltam csak megöleltem mire ő egy puszit nyomott az arcomra és kisétáltunk a kocsihoz.-Sziasztok-töröltem le könnyeim majd beültem a kocsiba. Nehéz volt kissé.
-Szia kincsem-mondták a szüleim.
-Készen állsz?-nézett mélyen a szemembe Shawn.
-Igen, készen-válaszoltam majd egy csókot nyomott a számra.
Beindította az autót és a szürke ház felé indultunk. Megérkezve az óriási házban és a ház előtt csak nyüzsögtek, mozogtak az emberkék.
-Mendes!-hallottam vagy 10 helyről is ezt a nevet. Szegény barátom azt se tudta merre menjen.
-Hé Mrs.Smith-nézett rám egy erős, magas, kigyúrt srác. Arca mint a baba bőre: fényes és nincs rajta egy pici hiba se. Szemei kékek míg haja sötétbarna. Kb.2 méter magas lehet. Óriási mellettem.
-Hmm?
-Én leszek a testőröd-mosolygott. Jól nézett ki és kedves volt velem.
-Na gyere megmutatom a szobád és hozom a csomagod-szólt majd kiszaladt a csomagomért. Alig fordultam egyet már a bőröndömmel állt a hátam mögött.-Na gyere!
Csak követtem majd egy szép szobába kísért. Volt egy ágy, bútor és szőnyeg.
-Mendes?-jött a kérdés-Akarom mondani a barátom?-ráztam meg a fejem.
-Ő egy másik szobába fog aludni. Na de kicsit jobban bemutatkoznék... Adam Pitt vagyok és 25 éves. A lényege ennek a testőrségnek, hogy mindig melletted kell lennem-mosolygott-Te mesélnél magadról egy picit?
-Oh hát Maja Smith vagyok és öhm 16 éves. Ugyé Shawnnal megyek a világtúrnéjára és most hát eléggé félek. De remélem megbarátkozom mindenkivel-vakargattam meg a fejem.
-Nyugii minden jól fog menni. Na de gyere megmutatom azokat a személyeket akik az egész világtúrnén velünk tartanak-fogta meg csuklóm majd kivitt.
-Huh oké...-motyogtam. Mindenkinek bemutatott bár a legtöbben már tudtak rólam. Sőt mindenki csak egy valaki hűlyéskedte el a dolgot:
-Hé Mendes! Mutassam be neked Maja Smithet aki velünk jön a túrnéra-mutatott be Shawnnak aki vette a lapot és jól elhűlyéskedte.
-Oh szia. Mielőtt te is rámtapadnál van barátnőm boccs-szólt picit flegmán majd szorosan magához húzott és megcsókolt.
➖
Az egész napot végig néztem, hogy mindenki, hogy tesz-vesz. Persze közben én is segítettem majd este fáradtan bújtam be az ágyamba. Végig gondoltam a napot és azt is, hogy mennyire fognak hiányozni a barátaim, a szüleim.Izgultam is nagyon, hisz túrnéra megyek Shawn Mendessel és körbe utazom vele a világot.
Már kb.éjjel 12 óra lehetett és egyszerűen nem tudtam aludni. Megnéztem pár üzenetem amiket a rajongóktól kaptam és válaszoltam is rájuk hisz tudom mennyire nagy öröm ha egy híresség hozzátartozója is válaszol egy üzenetre.
Nem bírtam tovább és átmentem Shawn szobájába. Halkan beléptem majd odasuttogtam neki pár szót.
-Kicsim?-mentem hozzá közelebb mire csak egy nyöszörgést hallottam.
-Hmm?
-Nem tudok aludni-álltam Shawn előtt. Egy kényelmes rövidnadrág volt rajtam és Shawn egyik óriási pulcsija. Imádom ezt az öltözéket.
-Gyere-emelte fel egyik kezével a takarót és forró testéhez simultam.-Ilyenkor aludni kéne baba-mormolta a fülembe.
-Ne haragudj-fordultam vele szembe majd egy csókot nyomtam szájára. Többet nem szólt így végre én is elhelyezkedtem majd elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...