Augusztus 14.
Fáradtan kászálódtam ki az ágyamból és a telefonom után nyúltam amely este 7 órát mutatott. Hogyan tudtam ennyit aludni?! Mind jöttek a kérdések...Tényleg megtörtént az a dolog? Tényleg sírt értem Mendes? Egyre furább kérdések keletkeztek a fejemben de inkább nem érdekelt kinyitottam az ajtót és leléptem a legfelső lépcsőfokon...-Majd gyere holnap Shawn...-sóhajtott anyu.
-Rendben Mrs.Mendes...-hallottam meg Shawn csalódott hangját.
-Shawn!-szólaltam meg de rájöttem, hogy elment a hangom. Szuper. Próbáltam gyorsan lemenni a lépcsőn majd mielőtt kiment volna a házból, lerohantam. Megfordult és megcsókolt. Érezhettem végre forró csókjait. Éreztem, hogy közben reszket de boldog.
-Ne menj el...-próbáltam kiadni valamilyen hangot de eléggé halkan jött ki a számon az a "hang" féleség.
-Elment a hangod? Haha kicsi cuki...-mosolygott Shawn majd szorosan megölelt.-Holnap délután átjövök. Reggel interjút kell leadnom.
Erre csak bólintottam majd megcsókoltam. Nem érdekelt semmi. Sem a TV zúgása, sem az, hogy a bejárati ajtó között állunk vagy egyáltalán az, hogy anyu figyel minket.
-Szeretlek-erőltettem meg a hangom.
-Én is kicsim. Aludj jól!-mosolygott, nyomott még egy puszit a homlokomra és elment.
-Hé Maja nézd Shawn hozta ezt neked.-helyezte vázába anyu a virágcsokrot.
-Huuu szép.-mosolyodtam el.
-Ülj a nappaliba nézzél TV-t addig én készítek teát.
Leültem a kanapéra, betakaróztam majd váltogattam a csatornákat.
"BOTRÁNY:Shawn Mendes szeme előtt erőszakolták meg a barátnőjét!"
Mi van? Hogy lehet ekkora hazugságot bemondani a TV-be? Elgobdolkodtam egy pillanatra majd hallgattam tovább amint mondanak.
"Az énekes maga alatt van. A barátnőjét korházba szállították de nem maradt bent sokáig,haza engedték. A feljelentés megtörtént és izgatottan várjuk ki lehetett az elkövető aki ezt tette."
Kikapcsoltam a TV-t. Sok rohadék ember. Nem is akartam hallgatni tovább, hogy mit mondanak. Épp anyu lépett a nappaliba és leült mellém.
-A feljelentést megtettétek?-kérdeztem bár csoda volt ha anyu megértette amit mondok.
-Igen, apád még a reggel bejárt a rendőrségre. Hogy vagy?-nyomta anya a bögre teát a kezembe.
-Elmegy...csak hiányzik.
-Elhiszem. Na de idd meg a teát és menj fel a szobádba beszélh Sammel...már teljesen kivan érted, hogy hogy vagy stb.-szólt anyu majd bólintottam.
Hamar elszürcsöltem a teát majd gyorsan felfutottam a szobámba. Bekapcsoltam a laptopot majd megnyitottam a Skypeot. Samantha pont elérhető volt így felhívtam.
-Uram! Maja hogy vagy?- hadart Samantha a kamerán keresztül.
-A hangom...-próbáltam megszólalni.
-Mi van?!-nézett nagy szemekkel Sam.
Bepötyögtem a telefonon egy "elment a hangom"-ot majd elküldtem neki.
-Óó! Értem.-nézett rám.-Akkor ez ilyen néma beszélgetés lesz?
Csak bólogattam egy igent és elkezdtünk írni chatben, közben a kamerán át néztük egymást. Eléggé furi volt de ez is csak a mi szüleményünk lehet. Kb.1 órán át néztük egymást. Aha. Érdekes...
-Na jó én megyek! Öhm még egy kérdés...holnap délelőtt átmehetek?-jött a kérdés Samtől.
Bólogattam majd csak kiszűrtem a számon egy sziát és kikapcsoltam a gépet. Elmentem tusolni majd mire visszaértem láttam, hogy egy Messenger üzenetem érkezett. Shawntól jött...vajon valami gond van? Izgatottam néztem meg a chatet...
STAI LEGGENDO
Mercy |sm| ✔️
Storie d'amoreEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...