+18
Október 12.
Ott álltam a kissé hideg vízben és naplementében gyönyörködtem. A hullámok lassan érintették mesztelen testem. Egyik pillanatban egy óriási kezet éreztem meg hasamon. Kissé belereszkedtem de megnyugtató volt hisz tudtam, hogy ez Shawn érintése. Lassan megfordultam majd megérintettem arcát. Megcsókoltam lassan és könnyedén majd végig simítottam izmos mellkasán.-Nos, akkor elindulunk a középpont felé?-kacagott fel mire én is felnevettem.
-Szeretlek-tértem komolyra.
-Hát még én-csókolt meg amelybe beleremegtem.
-Menjünk be, hisz reszketsz-simított végig karomon.
-Nem fázom..-bíztattam majd egy lendülettel felkapott a hátára és befutott velem a házba.
A következő hely ahol landoltam az az ágyunk volt. Bedobott majd kifutott a szobából. Felkaptam köpenyem majd utána mentem, nem tudtam miért hagyott ott. Mikor épp leszerettem volna menni a lépcsőn szembe jött velem a telefonjával. Megfogta gyengéden kezemet majd behúzott a hálóba. Ő ledőlt az ágyra majd én is a másik felére.
Egy ideig csak őt figyeltem majd semmire sem reagált. Ez felhúzott így kimentem a szobából amelyet egy ajtócsapás követett. Lementem a telefonomért majd felhívtam FaceTime-on Samet.
-Na milyen a nászút? Mesélj!- szólt izgatottan egyből a telefonba.
-Mint látod...ilyen...-mutattam szét majd beleharaptam egy almába.
-Mi történt?-kérdezte Sam.
-Nem nagyon foglalkozik velem...fent van és telefonozik.
-Dobd fel az estét!-szólt rám Sam.
-Mivel?-tettem fel a kérdést. Ne aggódj! Gondoskodtam róla. A neszeszered első üres felébe beleraktam valamit. Az ma estére tökéletes.
-Gyere már Sam!-hallottam meg Cameron hangját.
-Mennem kell-sóhajtott Sam.
-Üdvözlöm Camet, sziasztok!-tettem le majd felmentem a fürdőbe és a neszeszerem után nyúltam. Előkotortan belőle egy csipkés fehérneműt amelyet elkerekedett szemekkel néztem. Hamar levettem köpenyem és letusoltam. Kb.5 percet bajlódtam ezzel a fehérneművel majd miután felvettem a köpenyt rávettem és vissza mentem Shawnhoz. Ahogy beléptem levettem a köpenyt majd lefeküdtem az ágyra és én is telefonozni kezdtem. Egy ideig ez ment majd egyik pillanatban Shawn kezét éreztem meg hátamon.
-Na kicsim, mit csinálsz?-feküdt mellém. Kissé rosszul esett, hisz az előbb még nem vett észre most pedig...
-Épp aludni készültem...-halkultam el.
-Biztos, hogy aludni szeretnél baba?-vigyorodott el.
-Hát...-fordultam felé majd neki is kezdett a testem csókolgatásának.
Halk nyögések hagyták el számat majd éreztem ahogy lassan leveszi rólam a vörös fehérneműt.
Mikor már mesztelen voltam ő csak levedte magáról a boxerjét és hozzám simult férfiassága. Lassan éreztem ahogy belém hatol és egy mélyet nyögtem. Lassan kezdett el mozogni majd gyorsult. Végén már a levegőt kapkodtam ahogy ő is ezt tette. Egyik pillanatban éreztem ahogyan hirtelen meg áll és mellém fekszik.
Nem szólt semmit csak lefeküdt aludni. Ezt hogyan képzelte? Egy csók, egy ölelés sem?
-Azt hittem nászuton vagyunk...borultam ki.
-Most mi a baj?-fordult velem szembe.
-Egy csók vagy ölelés? Semmi?
-Ahj ne idegesíts!-borult ki ő is.
-Mit ne boruljak ki? Úgy viselkedsz velem, mint egy kurvával!-kezdtem el sírni.
-Na most azonnal fejezd be-szállt ki az ágyból. Én is kiszálltam majd ott álltam mellette egy méterre.
-Miért kell ezt tenned még a nászuton is?!-jött ki egy könny a szememből.
-Még itt is!? Nem vagy normális. Meg vagy bolondulva Maja!-borult ki.
-Csupán nem hagyom, hogy úgy kezeljenek engem, mint egy kurvát!
-Na most azonnal fejezd be vagy nem tudom mit teszek-emelte fel a kezét majd közelebb léptem. Életemben először megijedtem tőle, a férjemtől, a szerelmemtől. Csak ijedten kiszaladtam a földszintre és a kanapéra. Tudtam: ma ott kell aludnom. Kicsit még neteztem majd elmentem inkább aludni. Hát ez a nász út is jól kezdődik.
❌❌❌
Október 13.
Reggel korán ébredtem majd miközben nem vett észre senki elvettem egy biciklit amelyet a háznál találtam és elmentem a legközelebbi piacra. Ugyanúgy éreztem magam, mint a filmekben... mindenki mosolygott nekem én pedig csak kedvesen visszamosolyogtam. Vettem pár gyümölcsöt amelyből visszaérkezéskor majd gyümölcsös tálat tudok majd csinálni. Miután visszaérkeztem csendesen beléptem az ajtón mire Shawn futott ki a konyhából.-Hol voltál?-ordított rám mire a zacskó kiesett a kezemből és a földre hullott a sok gyümölcs...
VISSZATÉRTEM❤️
Nos rengeteg dolog történt az emúlt időben. Fel sem tudnám sorolni de folytatom a könyvet no para:). Ami a leginkább meglepett az a There's nothing holdin' me back-nek a klippje mivel ugyanúgy zajlik minden, mint az én történetemben:Shawn megismer egy egyszerű lányt akivel boldog és felszabadult tud lenni...
Hamarosan a következő rész❤️
Ly💘💘💕
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...