91.rész

2.5K 159 8
                                    

Október 9.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki nyomogatja az oldalam.

-Anyu nemár-húztam takarót a fejemre.

-Anyu?-hallottam meg egy ismerős, rekedt hangot. Erre felkaptam a fejem és Shawn nyakába ugrottam.

-Hiányoztál!-csókoltam meg édes ajkait.

-Te is!-csókolt meg.

A csókcsata után lementünk az emeletről és megtudtam, hogy apuék az ismerősükhöz mentek beteg látogatóba és csak délután 4-5 felé érkeznek meg.

Shawnnal töltöttem a délelőttöt. Filmeztünk, piszkáltuk egymást és párnacsatáztunk.

-Hé Mendes-dőltem fáradtan a karjaiba hisz megnyertem a párnacsatát

-Mondja Mrs.Mendes!

-Hallottad, hogy Cameron és Samatha kapcsolatának vége lett?-szusszantam fel.

-Igen. Valahogy összekéne hozni őket hisz olyan aranyosak voltak!

-Nos épp ez az! Szülinapomkor te jössz a Magconnal és ugyé bár én meg Sam már ott leszünk. Találunk ki valamilyen feladatokat majd összerakjuk őket. A feladatok pedig direkt olyanok lesznek, hogy őket összehangoljuk-terveztem meg az egyik programot.

-Imádom, hogy ilyen találékony vagy-csókolt meg.

-Arianaval a dal hogy áll?

-Tök jól már felénekeltük a dalt!-vette elő Shawn a telefonját.

-Megmutatod?

-Arra készülök-nyomott rá Shawn egy videóra. Ahogy hallottam nagyon jó lett a dal.

-Összeillenek a hangotok-motyogtam. Kissé féltékeny voltam.

-Azt már mondták és hát nem tudom, lehet ha igazuk van-nevette el magát Shawn.

Én feláltam az ágyból és elindultam le az emeletről. Nem tudtam vissza tartani a sírást, bekell vallanom magamnak, hogy féltékeny voltam.

De hé Maja! Nem szabad beleavatkoznod Shawn életébe! Hisz ez lesz most az év szenzációja!

Leültem a kanapéra és elindítottam a TV-t. Shawn halkan jött lefelé a lépcsőn, telefonált. Mire szép lassan letipegett a lépcsőfokokról, lerakta a telefont is. A telefonbeszélgetésből csak valami szállításról meg vontatóról volt szó. Eléggé furcsa Shawn pár napja.

-Mennem kell-fújta ki a levegőt.

-Rendben-szipogtam majd feláltam és odaléptem hozzá. Értetlenül nézett rám mire én letöröltem a könnyeim.

-Mi a baj-ölelt meg.

-Semmi-nevettem. Vagyis próbáltam nevetni.

-Na este a vacsoránál találkozunk!-csókolt meg majd elviharzott.
×××

Már este volt, mikor én is, apu és anyu is kiöltöztünk. Beültünk a kocsiba és indultunk Shawn házuk felé. Kint meg volt világítva házuk, el sem lehetett téveszteni, hogy melyik az övéké.

Apu kopogtatott majd Aaliyah fogadott minket. Anyuék megcsodálták a lakást. Apu egyből összehaverkodott Shawn apjával, anyuék pedig elvoltak.

-Shawn, Aaliyah gyertek vacsora!-szólt fel Shawn édesanyja az emeletre. Shawn egy úriemberként fáradt le az emeletről, smokingban.

-Jóestét Smithék-fogott kezett Shawn az apámmal majd megpuszilta édesanyám. Aztán jöttem én.

-Szia-mosolyogtam.

-Szia gyönyörűség-csókolt meg.

Leültünk majd rengeteg dolog elfolyt a vacsoránál. Szó volt a kapcsolatunkról, a világtúrnéról, a folytatásról(az életünk folytatásáról).

-Na és mondja Smith maga hol dolgozik?-szólt apámnak Shawn apja.

-Igazgató vagyok a Goethe Gimnáziumban-mondta apám büszkén.

-Wow! Oda készülök menni kilencediktől!-mosolygott Aaliyah.-Hallottam, hogy ott van színész szakkör és nagyon szeretnék arra bejutni.

Este 7-kor befejeztük a vacsorát. Apuék leültek focimeccset nézni, anyuék pedig egy forró tea mellett beszélgettek. Én meg Shawn felmentünk a szobába majd Aaliyah az ő szobájába. Mindenki tökéletesen elvolt.

-Hé Shawn kéne egy másik pulcsi mert már a másikból kiment a Shawnie illat belőle-biggyesztettem le a számat.

-Ahj na gyere válogass-nyitotta ki a szekrényét. Elkaptam az egyik fekete felsőjét majd felvettem és bedugtam kezem a zsebébe. Éreztem valami furcsa dolgot benne mire kiszedtem azt.

-Ez koton?

-I...igen-vakagratta a fejét Shawn.

-És miért tartod ebben? Még soha nem voltál ebben a kabátban előttem.

-Nem tudom belekeveredett-lett full vörös Shawn.

-Oké...-néztem nagyot majd lementem az emeletről.

Nem kellett volna ezt annyiban hagyni. Megbántam.

-Anyu, apu hazamehetnénk? Elfáradtam-néztem anyura.

-Jajj ne menjetek ilyen korán-szólt Shawn anyukája.

-Én hazaviszem-fogta meg a kezem Shawn majd kihúzott a házból. Még elbúcsúzni se tudtam a szüleitől...

Mercy |sm| ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora