17.rész

4.9K 269 0
                                    

Az út csendesen telt...kb. reggel 11 óra lehetett így már biztos ott voltak a gyerekek a lovardába. Nem is értem, hogy tudják szegény lovak kibírni ezt a két hetet a gyerekekkel...
      Hamar odaértünk majd húztam Shawn-t,hogy jöjjön már mert Dajka vár engem. Megmutattam a lovacskám majd felnyergeltem.

-Na ráülsz a hátára?-kérdeztem Shawn-tól.

-Dehogy is! Soha nem ültem lovon.-komolyodott el.

-Na gyerünk! Tudod,hogy kell felülni?

-Nem.-ráncolta össze homlokát.

-Megmutatom,majd felülsz és kész.-morogtam rá.

Megmutattam neki majd nagy szenvedések után végre felült Dajkára. Felnyergeltem Csillagot aki egy kis alacsony ló majd kijöttünk a lovardából a karámba. Szegény Shawn nagyon nem akarta ezt de egy óra után végetért az edzés( ha ezt lehet annak nevezni) és bevittük a lovakat.
      Délután,miután eljöttünk a lovardából átöltöztem majd elmentem Shawn házába. A tesóját találtam otthon így végre bemutatkozhatok neki. Beléptem a házba majd lerohant a tesója.

-Szia Shawn,Ő ki?-mosolygott rám.

-Ő Maja,Maja Ő pedig Aaliyah.-mutatott be minket Shawn.

-Szia!-mosolyogtam rá majd megölelt.

-Na de megyünk főzőcskélni!-húzott el Shawn.

Eprestortát készítettünk...vagyis inkább készítettem mert Shawn egész végig csak hűlyéskedett vagy telózott. Azt mondta szereti az anyukája,ha sütnek neki. Remélem így kedvelni fognak...picit furi volt számomra de Shawn ismeri a szüleit így hát belementem,hogy mi süssünk valamit nekik. Aaliyah segített megteríteni így vártuk a szüleiket. Azt akartam, hogy minden tökéletes legyen majd egyszer hallottam,hogy nyílik az ajtó. A konyhából futottam ki majd odaálltam Shawn mellé aki be is mutatott. Nagyon kedvesek voltak a szülei. Miután kibújtak cipőikből behívtuk az ebédlőbe. Piros terítővel volt fedve az asztal teteje rajta fehér tányérok és evőeszközök meg poharak. Shawn segített hozni a tortát majd lehelyeztük  az asztal közepére majd Shawn édesanyja megszólalt...

-Uh ezt Te sütötted?-mosolygott rám.

-Igen Shawn segítségével-mosolyogtam majd Shawn-ra vetettem egy picikét morci pillantást.

-Nagyon aranyos ez tőled. Tudod Te valahogy kedvesebb vagy mint Shawn régebbi barátnője.-mesélte Shawn édesanyja majd vágott egy szeletet a tortából.

Shawn-ra néztem aki anyukájára egy olyan "ezt minek kellett? " fejet.Meglepődtem. Nekem nem is mondta,hogy volt régebb barátnője...
A vacsora után segítettem elpakolni az asztalt majd felfutottam elköszönni Shawn-tól.

-Mennem kell szia!-nyitottam be majd be is csuktam az ajtót.

-Hé Maja!-futott utánam a lépcsőn.

-Mi van?-fordultam hátra.

-Mi a baj?-nyitotta nagyra a szemeit.

-Semmi, hagyj! Mennem kell.-futottam le majd gyorsan felhúztam a cipőmet elköszöntem Aaliyah-tól és a szüleitől akik megköszönték a tortát. Kiléptem a házból majd mikor a kapuhoz értem Shawn futott ki a házból.

-Hazaviszlek!-kiabálta.

-Nem!Hagyj!-vettem gyorsra a lépkedést. Majd éreztem,hogy egy kar a vállamat megfogja majd megfordít.

-Mi a baj? Mond már el!-nézett rám aggódó szemekkel majd kiugrott egy könnycsepp a szememből.

-Miért nem mondtad,hogy volt barátnőd? Ki az?-szipogtam.

-Ahj azt hittem Te tudod így az internetes világon keresztül na értes...-hajtotta le a fejét Shawn-Jess...Jessica a neve.

-Gondolhattam volna.-fordultam sarkon majd mentem tovább.

-Maja állj már meg kérlek!-futott előmbe majd megfogta a kezem.-Sajnálom de már semmi nincs köztünk Jessel csak jó ismerősök maradtunk.-nézett rám aggódóan.

-Aha...mostmár hazaengedsz?-vettem ki a kezeim az övéiből és csipőre tettem a kezem. Elnevette magát majd megcsókolt. Nem tudtam a csókjának ellenállni. Imádom a csókjait.

-Na nyugi-mondta két csók között.-Hazaviszlek mostmár nincs mese.-fogta meg a kezem és elhúzott a kocsijához majd kinyitotta az ajtót.

Az út alatt nem beszélgettünk sokat. Hamar hazavitt majd leállította a motort.

-Szeretlek-nézett ajkaimra majd megcsókolt.

-Én is szeretlek.-mondtam a hosszú csók után majd megöleltem.

Kiszálltam a kocsiból és elköszöntem. Mikor beértem a házba anyuék TV-t néztek majd leültem egyik fotelbe.

-Figyeljetek..kérdeznem kell valamit...-ropogtattam a kezem majd megharaptam a szám. Ezt muszáj megkérdeznem...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now