Szeptember 22.
Másnap már a reptéren voltunk Adammel. Sápadt voltam a sok sírástól. Lepakoltuk a sok csomagot majd taxit hívtunk. Adam segített a csomagjaim kipakolásában majd ő is hazament. Sajnos nem számított ő sem erre, hogy ilyen hamar, 2 hét után hazajövünk. Magam után húztam a nagy bőröndöt egészen az ajtóig. Már este volt mikor a házunk konyhai ablakán kiszivárgott a fény. Kopogtattam, anyuék nem is tudták, hogy hazajövök így nagyon izgultam, hogy mi lesz a reakciójuk.Egyszer csak anyu nyitott ajtót.
-Úristen,Maja!-ölelt meg szorosan.-Hogy hogy hazajöttél?-nézett szemeimbe majd újra megölelt.
-Hát...inkább bent elmesélem-kukkantottam anyu háta mögé ahol apu várta, hogy végre megölelhessen.
Miután behordtuk a csomagjaim leültem én is vacsorázni és elmeséltem mindent.
-Nos...egyszer rossz gépre szálltam fel és kikötöttem Németországban. Szerencsére ott lakik Shawn egyik haverja így amíg Shawn értem nem jött ott laktam. Eléggé kiakadt, már akkor gondolkodtam, hogy hazajövök.
-Hogy kerültél más gépre?-nézett kerek szemekkel rám apu.
-Azt hittem egy srácnak, hogy Shawn. De nem lényeg...-faltam egy darabot a kajámból.
-Meséld tovább-mosolygott rám anyu.
-Nos akkor összevesztünk Shawnnal majd elmondtam neki, hogy az lesz a legjobb ha hazajövök. Így nem kell aggódjon azért, hogy mikor rontok el valamit.
-Jajj kicsim-fogta meg anyu a kezem.-Ő akarta, hogy vele menj és ő tudta, hogy ennek mi a következménye.
Befejeztem a vacsorát majd segítettem anyunak elmosogatni és felmentem a szobámba...
Beérve, megcsapott a finon levendula illata, megláttam a sarokban a gitárom, a Shawnos posztereim, az ágyikóm és minden ugyanúgy volt mint két hete.
-Majd holnap kipakolok veled rendben?-hallottam meg anyu hangját a hátam mögül.
-Oh rendben az szuper lenne!-mosolyogtam rá.-Semmi nem változott.
-Hát nem. Mióta nem vagy itthon, csak azért mentem be, hogy a ruháid elrakjam. Minden ugyanúgy van-mosolygott anyu.
-Vajon most mit csinálhat Ő?-ültem le az ágyamra.
-Shawn? Biztos rajtad gondolkodik, hogy te vajon mit csinálsz-nevetett fel anyu.
-Hiányzik. Annyira nehéz volt elválni tőle. De most legalább jól fog koncertezni és nem leszek a lába alatt. Azért várom, hogy hazajöjjön-áltam fel ágyamról majd az íróasztalomhoz mentem és elvettem a bekeretezett képünket amelyen közösen vagyunk Shawnnal.
-Azt a képet minden nap megtörölgettem-mosolygot rám anyu.
-Alig várom hazajöjjön. Már van számára egy meglepetésem-ugrándoztam örömömben.
-Na s mi az?
-Titok-kuncogtam.
-Na jó hagylak pihenni.
-Holnap bemegyek Samanthahoz a suliba meglátogatni! És délután még talán Cameronékhoz.
-Rendben ha akarod reggel elviszlek a sulidhoz. Na jóéjt-ment ki a szobából.
Épp félálomba voltam mikor hívtak FaceTime-on. Shawn. Úristen!
📞
-Szia hercegnő!-szólt bele.-Szia-néztem fáradtan a kamerába.
-Na hogy vagy? Milyen otthon?
-Most nemrég értem haza max.2 órája és most félálomban voltam tudod itt fél tizenegy van-világosítottam fel a butust.
-Oh tényleg. Itt hét ágra süt a nap-nevetett fel.
-Hiányzol-könnyeztem meg. Olyan aranyos nevetése van videóban.
-Hé hé ne sírj kicsim-nyugtatgatott a telefonon keresztül.-Mély levegő és kifúj. Hamarosan úgyis megyek haza.
-Csak négy hét-bíztatgatott.
-Alig várom hazagyere. Van egy meglepetésem-kuncogtam.
-Nekem is van de még mekkora meglepetés-kacsintott rám.
📞Sajnos nem beszéltünk sok ideig, mert én másnap korán kelek, hogy beérjek a régi iskolámba így elbúcsúztunk egymástól (hozzáteszem eléggé nehezen) és elmentem aludni hisz holnap találkozom a régi osztálytársaimmal!
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...