6.rész

7.6K 358 2
                                    

Csukott szemmel válaszolt Shawn a férfinak.

-Igen,akarok.-mondta Shawn majd elkezdte hüvelykujjával simogatni a kézfejem. Teljesen ideg voltam,szerintem érezte Shawn,hogy picit megszeppenek. Reménykedtem,hogy többet nem kérdeznek tőlünk és így is lett,szerencsémre.

-Rendben,köszönjük!-mondta a férfi majd felállt és mi is felálltunk.

A kezeink szétválltak és végre kimehettem az ajtón. Még keveset beszélgettek Shawn-al de nem nagyon foglalkoztam az ajtónak döltem és gyorsan megkukkantottam a telefonom. "3 olvasatlan üzenet,3 nem fogadott hívás"...Sam volt az. Azt hittem baj van majd gyorsan meglestem mit írt.
"Na hogy ment?"
"Csók volt?"
"Majd ha lesz időd hívj!"
Nos igen Ő az én barátnőm...mindenről tudni akar. Gyorsan zsebre vágtam a telefonom majd jött Shawn is. Gyorsan beültünk a kocsiba és egy nagyot sóhajtottam.

-Uram isten!-néztem Shawn-ra.

-Hetente vannak ilyen interjúim mit mondjak?-nézett fáradtan Shawn.

-Az igaz,hogy tényleg akarsz tőlem valamit?-kérdeztem butus fejjel.

-Igen...tudod mikor legelőször összefutottunk már akkor tetszettél és nagyon fontos vagy számomra. Akkor voltam igazán boldog mikor megláttalak a koncerten a legelső sorba. Na meg akkor mikor énekeltél velem. Álom gyönyörű hangod van,használnod kéne.-mondta és mosolygott.

-Aranyos vagy. De hát nem tudok énekelni.-mondtam.-Na de nekem mennem kell haza mert már 4 óra van!-mondtam. Pont szálltam volna ki a kocsiból mikor eleredt az eső.

-Hehe pici butus.-mondta Shawn majd elindította a kocsit.-Hazaviszlek.

-Köszönöm.-mosolyogtam rá.-Basszus augusztus van és esik az eső! Mi ez már?-mondtam idegesen.

-Kanadában vagy nem szoktad meg?-nevetett.

-Oké oké Kanada  de akkor is...nyáááár...-ásítottam mert hát fárasztó volt az interjú. Észre se vettem és elaludtam a kocsiban...
   
Mikor felébredtem egy kék színű szobában találtam magam. Az ágy nagy volt,jól ellehetett férni...pár bútor...íróasztal,szekrények. Szép volt. Kibújtam az ágyból majd kiléptem a szobából. Óriási ház volt. A felső emeleten volt 5 ajtó. Bár be voltak csukva így nem mentem be. Lefelé vettem az irányt majd megláttam Shawn-t a konyhában.

-Hol vagyok?-kérdezgettem nagyra nyitott szemekkel.

-A házamban!-mosolygott rám Shawn.

Szép nagy nappali volt,kanapéval és fotellel. Nagy plazma TV és polcok tele könyvekkel. Bementem a konyhába majd megöleltem Shawn-t. Valahogy még mindig hihetetlen számomra,hogy Shawn Mendessel vagyok egy házban. Majd... nem tudom miért,elkezdtem sírni. Hirtelen Shawn eltolt magátol és mélyen a szemembe nézett.

-Mi a baj,Maja?-kérdezte aggódóan.

-Semmi csak annyira felfoghatatlan érzés,hogy egy hétköznapi lánnyal foglalkozol!-hadonáztam a kezeimmel és közben letöröltem könnyeim.

-Pici butus e miatt ne sírj. Érezd magad különlegesnek.-mosolygott és visszamosolyogtam. A mosolya valahogy,erőt ad nekem.-Gyere van süti meg tea üljünk le és beszéljünk.-mondta kedvesen majd megfogtam a két bögre teát,Ő a sütikkel teli tányért és bevittük a kisasztalra amely a nappali közepén volt. Elhelyezkedtem a kanapén és velem szembe ült Shawn.

-Figyelj,lehet eléggé hűlyeség amit mondok...de szeretlek...-nyekeregtem.-Mindig mikor egy képet postolsz Instagramra,Facebookra akkor lájkolom. Van egy külön albumom a képeim közt rólad. Nagyon fontos vagy nekem és mindig youtube-on videókat nézek...interjúkat vagy ahogy egy korházba mész beteg gyerekekhez...igen tudom virtuális dolgok de csak így tudom követni az életed...-fejeztem be a mondanivalóm.

-Mostantól nem csak a virtuális világba követheted az életem,hanem itt valóságba is. Kedvellek.-mosolygott majd megöleltem.

-Hány óra is van?-kérdeztem.

-6:48 miért?-kérdezte Shawn.

-Jajj ennyit aludtam? Kell sietnem haza. Ahj és még mindig esik az eső.-bosszankodtam.

-Én 4-kor is hazavittelek volna csak bealudtál.-mosolygott.-Na gyere hazaviszlek.

-Köszii!-ugrottam nyakába majd megpusziltam. Gyorsan megettük a sütit, megittuk a teát és behuppantunk a kocsiba.

-Melyik utca?

-Flower Street.-válaszoltam.

-Rendben...amm nem lenne kedved holnap eljönni egy kerti partira? Ott kesz Cameron Dallas,pár haver,a tesóm úgyhogy ja...

-Persze! Hozhatom a barátnőm is?

-Uhum.-mondta mosolyogva majd bekanyarodott az utcánkba.-Melyik ház?

-Az a fehér!-mutattam rá a házunkra.-Nagyon köszönöm Shawn!

-Semmiség! Holnap 1-kor itt leszek. Este lenne kedved FaceTime-olni?-kérdezte.

-Igen!Na bye!-szálltam ki a kocsiból,becsuktam az ajtót és elgurult a kocsijával.

Befutottam a házba és egyből hívtam Sam-et,hogy meséljek neki. Nagy beszélgetések közepedte kaptam egy SMS-t de csak hívás befejezése után néztem meg az üzenetet...az exemtől,Jacktől jött..mikor elolvastam sírni kezdtem...

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now