58.rész

2.7K 172 10
                                    

Szeptember 2.
-Maja!-futott oda Shawn közben pedig anyuék is odasiettek.

-Úristen!-futott oda Fred.

Anyuék is odasiettek majd keresztanyu szólalt meg.

-Csillapodjon le mindenki. Hozom az elsősegély dobozom.-futott ki a kocsihoz keresztanyu. Mivel ő orvos így eltudta látni a sebem.

-Shawn!-folytak a könnyeim és a kezemből is a vér. Reszkettem és lesokkoltam.

-Nyugalom kincsem minden rendben lesz.-nyugtatott Shawn.

-Shawn kérlek behoznád őt a hálószobába?-szólt keresztanyu.

Nem tudtam mozdulni. Fóbiám volt a vértől és csak reszkedve néztem a kezem. Shawn ideges volt és befutott velem a hálószobába.

-Maradj velem.-fúrtam fejem mellkasába, majd leült a hálószobában lévő franciaágyra. Ölében ültem miközben keresztanyu elővette az eszközöket, hogy összevarja a kezemen lévő sebet.

Óvatosan kivette a szilánkot a kezemből, fertőtlenítette majd összevarta. Miután megvolt ezzel, szépen bekötözte a kezem majd elpakolta az elsősegély dobozba a cuccokat.

Nagyon fáradtnak éreztem magam, hisz már mindjárt éjfél volt. Arra emlékszem, hogy a szemeim lecsukódtak de hallottam még pár hangot:

-Felviszem a szobánkba.-szólt Shawn reszkető hangja.

-Inkább hagyd most itt. Te menj fel, aludj majd holnap láthatod.

-Huh...-lélegzett fel.-Aludj jól hercegnőm.-nyomott egy puszit a fejem búbjára majd elaludtam.

❌❌❌

Szeptember 3.
Reggel arra ébredtem, hogy borzasztóan fáj a kezem. Ránéztem és hát rajta volt a kötés. Körbenéztem és Shawn sehol sem volt. Kimentem a szobából és anyuékhoz mentem a konyhába.

-Sziasztok.-dörzsöltem meg a szemeim.

-Szia Kincsem. Hogy vagy?-nézett felém anyu.

-Megvagyok. Többiek?

-Fred, Shawn és Aneta a nappaliban. A férfiak pedig még a másnapos álmukat aludják. Öltözz fel mert hamarosan jönnek a vendégek.-mondta keresztanyu.

-Vendégek?-jött tőlem a kérdés.

-Igen. Még jön két család. Nem ismerheted őket hisz legutoljára még 2 évesen láttad őket de ne aggódj jól ellesztek.-mosolygott anyu majd sarkon fordultam és felsiettem az emeletre.

Felöltöztem egy laza cuccba majd halkan a nappali felé vettem az irányt. Shawn a picivel játszott, Fred pedig TV-t nézett. Ott álltam a bejáratnál és Shawnt néztem majd egy kis idő után Aneta rámnézett és kacagni kezdett.

-Ma-ja!-kacagott fel Aneta majd Shawn rámnézett és egyből felállt majd odajött hozzám.

-Jajj istenem.-ölelt át szorosan.

-Hé nyugi megvagyok.-mosolyogtam.

-Játszol velünk?-nézett Anetára Shawn.

Bólintottam majd odaültem melléjük...

Kb.délután 4 óra volt mikor jöttek a vendégek. Ahogy anyu mondta, két család jött.

-Uh Shaawn Mendees!-ugrott egy kb.17 éves lány Shawn nyakába.- Úristen te itt?

-Barátnőmmel vagyok itt.-nézett le rám Shawn majd a lány rám nézett.

-Aha...-méregette a kicsi alakom a magas csaj.

-Gyere kérlek muszáj veled beszéljek!!-húzta be a házba Shawnt a lány.

Shawn visszanézett majd bement a házba.

-Maja segítenél?-szólt keresztanyu.

Odamentem és segítettem nekik behordani a csomagokat. Egyszer csak egy magas, izmos kb.17 éves srácot láttam meg kiszállni egyik kocsiból majd rámnézett és én csak mosolyogtam. Nem nagyon foglalkoztam vele... Mikor végeztünk, apu,keresztapu és a másik két család "családfője" kiültek a filagóriába, anyuék kávéztak a ház elsülső teraszán, majd én bementem a házba és a lépcső felé vettem az irányt.

-Hé várj!-szólított meg egy mély, férfi hang.

-Igen?-fordultam hátra majd elkerekedtek a szemeim.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now