Március 6.
Három hét telt el amióta Shawn itt hagyott és folytatta életét nélkülem. Az elmúlt hetek pedig szörnyűek voltak. Az egész világ megtudta, hogy vége a kapcsolatunknak és ezeregy sajtó volt napokig a házunk előtt, sőt egyszer még a házba is bejöttek kérdezősködni. Nagyon nem ettem semmit, de ha ettem akkor keveset. Persze Samantha meg Cameronék sokszor átjártak és segítettek átvészelni ezeket a heteket. Úgy vagyok vele, hogy mostmár nem érdekel ő, és új életet kezdek. Már készül is az új számom, sőt még menedzserem is lett akit Peter Tomlinson-nak hívnak. Persze van mikor picit ideges de nagyon sokat segít és rendezi a rizikósabb dolgokat amely nekem egy nagy megkönnyebbülés.És most itt vagyok, éppen a "költözős kocsiba" pakolom be a dolgaimat mivel itt hagyjuk Kanadát és Los Angelesbe költözünk egy óriási nagy házba amely közel van mindenhez ami fontos lehet. Persze Dajkát csak hétvégenként láthatom mivel őt egy messzebbi lovardába szállítják. Nos de ugyé mindennek van jó és rossz oldala? Ennek a költözésnek a jó oldala az, hogy távol lehetek Shawn lakásától, egy új és nagyobb házba költözhetünk és ez mégis csak Los Angeles... De a rossz oldala, hogy itt kell hagynom mindenkit. Itt kell hagynom a legjobb barátnőm, Samanthat, a Magcont( persze jó sokszor jönnek majd LA-ba szóval sokszor talákozhatok velük), Alexet az istállósfiút, Aaliyaht, mivel eléggé megkedveltem őt is.
Anyu LA egyik legjobb kórházában kapott munkát és apu pedig fizika tanár lett California 3. legjobb egyetemén. Ha majd jól dolgozik akár még igazgatónak is kinevezhetik. A menedzserem is közel lakik hozzám szóval bármikor találkozhatok vele is. Remélem majd találok új barátokat ott, mert én nehezen barátkozom.
-Azt hiszem ezek az utolsó dobozok. Körbe szeretnél nézni utoljára a házban?-simogatta meg a hátam apu.
-Igen...
Felszaladtam és a szobámat nézegettem. Teljesen üres volt a ház csak a régi székem és pár poszter volt a földön róla,Shawnról amiket nem akartam magammal vinni. Átnéztem az egész házat és úgy éreztem mindenem meg van így mostmár beültem a kocsinkba és vártam, hogy induljunk.
-Diana néni!-kiabált apu a szomszédnak aki épp a virágait ültette, rendezgette.-Megkérhetem arra, hogy mikor nem vagyunk itt, párszor átnézze a házat, hogy minden rendben van-é?-mosolygott rá a nénire.
-Persze fiam! Hiányozni fognak. Jó utat.
-Hiányozni fog. Minden hiányozni fog-szusszantam fel miközben beültem a kocsiba.
-Tudom. De a barátaiddal töltötted az utolsó napokat is. Majd ott szerzel újakat. És persze havonta látogathatod Alexet, a Magcont és Samet is-bíztatott anyu.
-Persze...-dőltem hátra majd a plüss unikornist átölelve bámultam a tájat amíg bealudtam.
xxx-Hé Maja!-ébresztgetett anyu.
-Megérkeztünk?-pattantak ki a szemeim majd boldogan száltam ki a kocsiból.
-Igen, de mivel már nincs időnk kipakolni ezért csak a dobozokat visszük be és egy matracon alszol. Ezen a héten pedig mindent szépen kipakolunk. Szupi lesz-tapsikált anyu mint egy 3 éves kisgyerek.
Belépve a házba tátva maradt a szám.
-Nem mondtátok, hogy új bútorok lesznek-vittem be pár dobozt amibe a ruháim voltak.
-Nos volt olyan szoba amibe új bútorokat vettünk, de van olyan bútor amely a régi házból átkerül ebbe.Menj lesd meg a te szobád-kacsintott anyu majd felsiettem az emeltre és egyből kiszúrtam a szobámat.Óriási volt és még azon belül is két ajtó tárult elém. Egyik egy gardrob volt amely elképesztően tetszett és a másik szoba a fürdőszoba volt amelyben egy nagy kád is volt és pár funkcióval is rendelkezett. Nagyon boldog voltam és úgy gondoltam, hogy hamar megnézem a többi szobát is. Találtam egy nagy szobát amelyről azt gondoltam majd vendégszoba lesz, egy fürdőt, még egy kicsit kisebb szobát és még egy üreset amiről nem tudtam elképzelni mi lehet az.
-Maja gyere segíts!-kiabált apu.
-Megyek már!-futottam le és egész estig azzal dolgoztunk, hogy behordjuk a dobozokat.
xxx-Most csak ez lesz a vacsi-jött be anyu egy kis tojásrántottával az ebédlőnkbe.
Öt perc néma után megszakítottam a fülsüketítő csendet és kérdezősköttem.
-Összesen hány szoba van ebben a házban? És a mellettem lévő nagy üres szoba minek készül? Két vendégszoba?-néztem apura.
-Hát itt lent van egy konyha, egy ebédlő, egy nappali, egy fürdőszoba, egy vendégszoba, egy kis szoba amely majd könyvtárnak felel meg, egy szoba csak nekem ahol a dolgaimat tudom majd intézni és a közös szobánk anyáddal.
-Huh! Ez valami óriási ház! Sok idő fog kelleni míg berendezzük.
-Az emelten pedig-folytatta-a te szobád, egy vendégszoba, egy fürdő, egy külön szoba a mosógépeknek és egy kis konditerem. Rendeltem pár dolgot amelyen edzhetek vagy ti edzhettek.
-Kell szerezzünk egy takarítónőt-szólalt meg anyu.
-Az biztos-nevettem fel majd felmentem az új szobámba és elterveztem, hogy mit hova rakok. Ezeknek a nagy tervezésében teljesen kifáradtam és elaludtam...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...