Eljutottunk ide...hihetetlen. Egy éve volt amikor a barátnőmmel a draftba írt sztorimról beszélgettünk. Mindd mondtam, hogy nem...nem rakom ki mivel a Wattpadre komoly könyvek kerülnek ki. (Kissé tévedtem mivel vannak egészen furcsa könyvek is de akkor azt hittem). Ő bíztatott és egy nap eldöntöttem, hogy kirakom a prológust. A legelső nap jött 100 megtekintés...második nap 200, majd 10 nap után meglett az 1K megtekintés. Rettentően boldog voltam hisz az nekem már egy mérföldkő volt.
Most, egy évvel később, a köszönetnyilvánítást írom nektek és kissé szomorúan de mégis boldogan akarok megköszönni mindent!
Köszönöm a rengeteg pozitív hozzászólást és a kritikákat is egyaránt mivel azok is kellenek és így lesz egy könyv jobb...ha kapok építő kritikákat, negatív és pozitív kommenteket is.
Köszönök mindent!!!
Most pedig a kérdésekre válaszolok amelyeket kommentekben és privát üzenetekben kaptam. Sajnos nem mindegyiket tudom berakni mivel van amelyet többen is megkérdeztétek és van amely kissé kellemetlen lenne számomra szóval itt vannak azok amelyekre választ adok:
1.Lesz második évad?
Hú ezt rengetegen megkérdeztétek de nem nagyon terveztem mivel nincs annyira sok ihletem hozzá DE nem kell aggódni mivel hamarosan új könyvek is fognak megjelenni.2.Milyen érzés ekkora sikert elérni?
Hát eléggé durva már ez is számomra. Persze ez nem olyan, hogy az utcán lerohamoznak legalább 10-en de mindig kapok üzeneteket Instagramon, Snapchaten és ritkán Twitteren is ((:3.Hogyan tudtál 161 részt megírni?
Hú hát legelején nem volt oly sok ihletem csak írtam és írtam aztán kezdtem komolyabban elgondolkodni a történeten és ez lett belőle😇4.Honnan szerzed az ihleted?
Csak jött...mindig este elalvás előtt gondolkodtam, hogy mi lehetne a következő részben majd a legjobbakat egy füzetbe írtam.😊5.Bele szoktad élni magad Maja szerepébe?
Igen, mindig bele képzeltem...a neve is azért Maja mivel az a kedvenc lány nevem ((:6.Érezted már úgy magad, hogy nem akarod folytatni?
Nem, mindíg szerettem írni csak volt amikor nem volt időm. De soha nem akartam és nem is szeretném abba hagyni az írást ((:7.Mikor jött az ihlet erre a befejezésre?
Nos eléggé rég terveztem el ezt a befejezést és úgy gondoltam ez jó lesz ((: persze voltak más ihleteim de azok rosszabb befejezéssel értek volna véget.8.Nem szeretnél a gyerekek szemszögéből is írni egy könyvet?
Nem, nem nagyon szeretnék mivel így is eléggé nehéz volt azt a pár részt Shawn szemszögéből megírni... ez még nehezebb lenne😅9.Honnan jött a történet alapja?
Nos nagyjából mindent én magam találtam ki azt a maradékot pedig a barátnőim segítettek megfogalmazni/megírni ((:10.Voltak nehézségek a részek írása közben?
Uh hát volt pár...mikor a vizsgáim voltak akkor sajnos elhanyagoltam a könyvet amelyet nagyon sajnálok... volt egy hét amikor minden életkedvem elment és untam írni a részt de mostmár ügyesen próbálom összeszedni az ihleteim a következő könyvhöz.11.Hogyan motiválnád a kezdő írókat akik abba akarják hagyni?
Nem szabad érdekeljen az, hogy ki mit gondol a könyvedre. A pozitívokat fogadd el a negatívokat pedig csendesen hagyd elmenni...lehet ha elején lassan jönnek majd az emberek akik olvassák majd a könyvedet de te mindig arra gondolj, hogy MAGADÉRT CSINÁLOD!❤️12.Hány éves vagy?
Tizenöt 😊13.Mióta szereted Shawnt?
Hát körülbelül 1 éve lett óriási nagy szerelmem de kb 2015 óta szeretem...14. Miért pont Shawnnal írtad meg a könyved?
Mindenkinek más híresség tetszik, mást szeret ((: Én nagyon megszerettem Shawnt és róla képzeltem el egy fanfictiont.15.Van más híresség akit szeretsz?
Martin Garrix a másik szerelmem❤️16.Legelső szám amit Shawntól hallgattál?
This is what is takes❣️17.Voltál már a koncertjén?
Sajnos nem, nekem nem adott meg ez az alkalom még és e miatt sokat is szomorkodtam de akkor is szeretem és itt vagyok vele, ha nem is láthattam még.18.Mit szeretsz a legjobban benne? Külső és belső...?
A mosolyát❤️ és az, hogy nagyon pozitívan áll oda mindenhez.19.Következő könyved kivel lesz megírva?
Két könyvet tervezek... az egyik Shawnnal😉.20.Mit üzensz így most legutoljára az olvasóidnak?
Mindent köszönök nektek! Ha nem vagytok akkor nem tartanék itt... a legcsodálatosabb egy évem volt amíg ezt a könyvet megírtam❤️ Hamarosan egy másik könyvben találkozunk❤️Ha valakinek bármely egyéb kérdése lenne azt privát beszélgetésben vagy akár más közösségi oldalon megbeszélhetjük (:
Külön köszönet a barátnőmnek aki nélkül ez nem tartana itt❤️
crylittlebae ❣️Instagram:@csikiagii
Snapchat:@csikiagnes
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...