Szeptember 3.
-Mond már! Mit mondott Cameron?-néztem izgatottan Shawn szemébe aki csak mosolygott.-Megyünk a Magconhoz!-ugrándozott mint egy kisgyerek.
-Mi?!-néztem mogyoróbarna szemeibe.
-Igen, de csak ha te is szeretnél.-nyomott puszit a homlokomra.
-Én maradnék a családdal de ha te szeretnél menni akkor rendben menj-sütöttem le a fejem majd leültem Raul mellé a hintára.
-Na mi az?-jött a kérdést Raultól.
-Shawn el akar vinni magával a Magconhoz-fújtam ki a levegőt majd hajamba túrtam.
-A Magconhoz?!-hallottam meg a magas lány hangját.
Én csak bólintottam majd ő felhúzott és megráncigálta a vállam.
-Felfogod, hogy az a Magcon?-nézett le rám a lány.
-Igen...-hajtottam le a fejem.
-Akkor nem hagyhatod ki.
-Ahj rendben-néztem Shawnra aki kb.20 méterre állt tőlünk és telefonált.
Odamentem a szüleimhez majd megmondtam, hogy elkell mennem pár fontos dolog miatt. Ők nem ellenkeztek...ám keresztanyu inkább...
-Még kötözni kell a kezed!-vágott fel.
-De keresztanyu ezt magamnak is el tudom intézni és még Sam is ott lesz aki segít. Vagy Shawn-motyogtam.
-Sam?-nézett kék szemeimbe.
-Igen a legjobb barátnőm.
-Ahj rendben ha menned kell akkor menj-nyugodott le majd megpuszilta arcom.
Összepakoltam majd a nagy túratáskámat levonszoltam a lépcsőn.
-Mendes!-kiáltottam fel az emeletre aki csak telefonálva jött lefelé.
Már akkor hívta a sofőrjét amikor Cameronnal beszélt. A sofőrje rövid idő alatt ideért és elvitt minket a Magcon házhoz.
Shawn egész úton csak mesélt és mesélt a Magconról hisz rég látta őket és hát biztos hiányoznak ők neki.
-Megérkeztünk-állította le a kocsit Mendes sofőrje majd Shawn kipattant a kocsiból és kinyitotta nekem a kocsi ajtaját.
-Köszönjük George-bólintott Shawn a sofőrjére aki kivette a csomagtartóból a csomagokat és elhajtott.
-Na gyere-fogta meg pici kezem és az óriási házhoz lépkedtünk.
Nagy csend volt mikor kopogtattunk majd valaki kinyitotta az ajtót. Nem láttuk ki az mert csak résnyire volt kinyitva az ajtó majd Cameron jelent meg és nekem ugrott.
-Wá!-ugrott rám majd én a földre estem.
-Ah baszki de nehéz vagy Dallas!-löktem le magamról közbe pedig nagyokat nevettünk majd egy ismerős kacagást hallottam.
Samantha, a legjobb barátnőm.
-Sam!-ugrottam fel majd megrohamoztam és neki ugrottam majd újra a földre estem ezuttal Sammel és nem Cammel.
-Annyira hiányoztál!-nyögte ki majd leszálltam róla.
Mire észbe kaptunk már a fiúk bent voltak a házba és óriási kurjantások hallatszottak ki. Hát a szomszédoknak nem lehet valami kellemes mellettük lakni...
Bementünk a házba majd Jacob kúszott oda mellém.-Szia idegen!-köszöntött.-Ki vagy?
-Ma...Maja-reszkettem majd egy erős kar átkarolta a derekam és melléje húzott.
-Ő a barátnőm, Maja-jelentette be Shawn mosolyogva.
-Hmm szevasz!-hallatszott kórusba.
-Sziasztok!-nyújtottam fel a kezem majd gyorsan le is engedtem mert eszembe jutott, hogy a bekötözött kezemet emeltem a fiúk elé.
-Hú a kezeddel mi lett?-jött oda Carter.
-Semmi-takartam el a másik kezemmel majd egy gyengéd kar húzott ki a fiúk közül.
-Inkább gyere és segíts nekem.-lépkedett a konyhába közbe pedig a karomat húzta.
Közben a zsebemben megrezzent a telefonom és meglestem az értesítést. Üzenet.
Unknown:Szia. Haragszol rám?
Vajon ki lehet ez?
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...