Augusztus 20.
Tudtam, hogy mit akar:huncutkodni. Én is akartam majd mikor pont elkezdte volna feltürni a ruhámat benyitott egy srác a női mosdóba:-Hé Mendes! Gyere csak!-húzta ki a srác Shawnt a mosdóból én pedig max.fél percig még üldögéltem a kagylón és meredtem magam elé. Szuper. Itt hagyott ah.
Kimentem a mosdóból, vissza az óriási terembe ahol Shawn egy gitárt hangolt és odaszaladt hozzám a srác aki kirángatta az előbb Shawnt a mosdóból.
-Hé csajszi! Tudod kívülről Shawn Kid in love című számát?-fogta meg a vállam.
-Igen. Miért?
-Segíts Shawnnak. Ő gitározik, te pedig énekelsz.
-Oké.-kerekedtek el a szemeim majd odamentem Shawnhoz.
-Öhm akarod?-kérdezte Shawn mikor végre végzett a gitár hangolásával.
-Igen. Szupi lesz.-mosolyogtam mire a 25 év körüli srác odajött és elvett egy mikrofont.
-Kedves fiatal házaspár, rokonok, ismerősök. Kérlek fogadjátok nagy szeretettel ezt a számot!-szólt a csávó a mikrofonba mire a kezembe nyomta azt.
Hát eléggé rossz a megfogalmazó képessége. Nem törődtem vele...egy kis szimpadféleségen voltunk. Shawn ült egy széken én meg mellette álltam. Elkezdte pengetni a gitárját nekem pedig az agyamon gyorsan végigfutott a dalszöveg. Tök jól ment az éneklés mire egyszer csak Shawn abba hagyta a gitározást és láttam, ahogy összeesik előttem.
-Shawn!-sikítottam mire eldobtam a mikrofont és sípolni kezdett. Odatérdeltem mellé és a fejét a combomra raktam mire a kis tincseit kivettem az arcából. Lélegzett de nem ébredt fel.
Mentőt hívtak majd bevitték a korházba. Nem mehettem a mentős kocsival mert a szülei mentek Shawnnal. Taxit hívtak nekem. Az óriási teremben mindenki nyüzsgölődött de mire a taxi megérkezett, mindenki lenyugodott és folytatódott a buli. Hihetetlen, hogy az emberek, hogy leszarják az ilyen dolgokat. Azt mondták, menjek haza de nem tettem. Megmondtam a sofőrnek, hogy a korházhoz menjen. Taxival csak 10 perc volt így hamar megérkeztem és egyik folyósón megláttam Shawn édesapját ahogy telefonál. Odafutottam hozzá mire lerakta a telefonját.
-Hogy van?-gyűltek meg a könnyek a szememben.
-Nézd meg!-nyitotta ki a kis korterem ajtaját ahol Shawn feküdt az ágyon és mellette az édesanyja ült.
-Hogy van? Minden rendben van vele?-bombáztam meg az édesanyját kérdésekkel.
-Valaki, valamit belekevert az italába. De nincs már semmi gond mert rendbejön. De jobb lenne ha hazamennél.
-Nem...itt maradok vele.-feküdtem le a másik ágyra, átnyultam és a kisujjam összeakasztottam az övével majd így elszundikáltam.
❌❌❌
Reggel arra keltem, hogy Shawn sehol. Nem feküdt az ágyán. Kirohantam a korteremből majd riadtan keresni kezdtem a folyósón mire egy kórteremből torpant ki.
Megrohantam és megölelhettem. Kissé korház szaga volt de nem érdekelt. Megölelhettem és ennél több nem kellett. Némán, visszasiettünk a korterembe majd leültem mellé.-Szeretlek!-nyomtam egy csókot a szájára mire benyitott valaki a korterembe.
Lehet ha ritkábban lesz rész mert rengeteg dolgom van. Suli, barátok, stb. Köszi megértésetek😊amint van szabadidőm mindig azon leszek, hogy írjak nektek részt❤!
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...