69.rész

2.7K 173 2
                                    

Szeptember 12.
Shawn annyira aranyos volt ahogy tett vett körülöttem. Néha kuncogtam egy picit de visszafogtam magam. Hisz olyan aranyos volt.

-Drágám nem kell olyan nagy felhajtást-fogtam meg vállát mad visszahúztam magam mellé hisz épp a fürdő felé haladt.

-De szeretném ha minden jól sikerülne és nem felentenéd el ezt a napot-ölelt át szorosan.

-Veled minden nap felejthetetlen-mosolyogtam majd tovább sietett.

Még egy picit tett-vett de végül lenyugodott és egy nagy levegőt vett.

-Huh oké na gyere-állt a hátam mögé majd kezeivel eltakarta szemeim.

-De hé így nem tudok menni!-kacagtam fel majd úgy mentem mint egy zombi:kinyújtott karral és óvatosan lépkedve miközben ő irányított.

-Oké-vette el kezét majd elém tárult a meglepetés... A kád tele volt forró vízzel, meg habbal,a széle pedig gyertyákkal volt kitéve. A kisasztalon pedig pezsgő és két pezsgőspohár.

-Úristen ez csodálatos!-ugrottam nyakába majd szenvedélyesen megcsókolt.

Hamar elkészültem majd mindketten beleültünk a kádba.  Vele szembe ültem és szinte eltakart az a sok hab amely a víz tetején evezett.

-Nem gondoltam, hogy Mendes úr tud ilyen romantikus is lenni-kacagtam fel.

-Hát-töltött egy kis pezsgőt.

-Soha nem felejtem el ezt a napot. Csodálatos volt-mentem hozzá közelebb majd megcsókoltam.

-Szeretlek-nyomott puszit a fejem búbjára. Rádőltem mellkasára és a habbal játszottam mint valami kisgyerek.

-Meglepetés!-nyomtam habot Shawn arcába mire felnevettem ezzel elrontva a romantikus pillanatot.

-Jaj teee! Na gyere ide!-vett egy adag habot majd az arcomba nyomta és nagyokat nevettünk. Miután elfáradtunk a telefonomra néztem amely már este 11 órát mutatott.

-Megyünk aludni?-ásítottam egy nagyot.

-Gyere hercegnő-szált ki a kádból majd ölébe vett és átvitt a hálószobába majd az ágyba helyezett.

-A fürdővel mi lesz?-néztem rá Shawnra aki közben befeküdt mellém.

-Holnap a takarítónő elintézi-húzott magához majd egy jóéjt puszi után mindketten elaludtunk.

❌❌❌

Szeptember 13.
-Babaa! Kelj fel hamar!-szólt Shawn mire gyorsan kiszöktem az ágyból.

-Igen?!-áltam vele szembe mire ő csak egy perverz mosolyt vágott...és akkor jutott eszembe, hogy meztelen vagyok.

Gyorsan a takaró alá bújtam majd úgy néztem rá.

-Gyorsan öltözz, megyünk reggelizni és interjú-ült le az ágyra mire gyorsan kipattantam (igen újból) és a bőröndöm felé mentem. Leültem a földre és a ruháim közt kezdtem válogatni.

-Na baba?-kérdezte Shawn mire csak néztem de nem tudtam mit vegyek fel.

-Ahj nem tudom mit vegyek fel-nyűgöltem gyerekesen mire előkaptam egy fekete farmert és egy fekete haspólót.

Hamar reggeliztünk majd elindultunk az interjúshoz. Kicsit izgultam de gondoltam biztos jó lesz.

×××

Már az interjús szobába voltunk mikor végre kezdhettük a dolgot.

-Jónapot nézőinknek! A mai élő adásban Shawn Mendest és barátnőjét, Maja Smithet látjuk vendégül. Sziasztok!-nézett rám a kb.30 éves pasas.

-Hello!-köszöntünk egyszerre a riporternek.

-Nos. Ugye ez a legelső koncert így a vilagtúrnén és Shawn...nos jó döntés volt elhozni magaddal a barátnőd?-kérdezte a csávó. Eléggé rosszul esett és abban a pillanatban már leütöttem volna őt de Shawn szavai kicsit megnyugtattak.

-Soha nem bánnám meg. Ez a legeslegjobb döntésem-mosolygott rám.

-És Mrs.Smith maga szerint milyen a hírességek élete? Mert hát kicsit azért betekinthettél nem?-nézett rám a riporter.

-Hát eléggé mozgalmas és izgalmas is egyben. Mondjuk kimerítő meg fárasztó de meglehet szokni-válaszoltam.

×××

Mikor végre végeztünk az interjúval, visszamehettünk a hotelbe.

-Azt hittem már soha nem lesz vége-borultam az ágyba mire Shawn csak a telefonját nyomkodta.

Gondoltam megviccelem de egyáltalán nem jól jött ki az egész dolog...sajnos.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now