37.rész

3.6K 212 1
                                    

Augusztus 15.
-Na és Maja...ha Shawn elmegy a világturnéjára, Te...veled mi lesz?-kapott be egy falatot Shawn édesapja.

-Öhm...-motyogtam. Megfagyott bennem a vér és Shawn kezét kerestem.

-Ahj muszáj erről beszélni?-szorította meg Shawn a kezem.-Szeretném ezt az utolsó hónapot vele tölteni aztán eldöntjük, hogy mi lesz...

-Hmm...rendben.-szólt az apja.-Na de amm megakartam kérdezni... szeretnél eljönni egy esküvőre?

-Apa ezt én szerettem volna megkérdezni!-háborodott fel Shawn.

-Nyugi fiam.-nyugtatgatta az apja.-Nos Maja rengeteg jót hallok rólad Shawntól és hát augusztus 20.-án, szombaton lenne egyik ismerősünk esküvője és azt gondoltuk eljöhetnél Shawn-nal.

-Uh öhm ha a szüleim elengednek... akkor persze, mehetek.-mosolyogtam az apjára.

Shawn csak mosolygott és miután elfogyasztottuk a vacsorát segítettem az édesanyjának elpakolni az asztalról és elmosogatni. Felmentem Shawn szobájába aki épp a tévéjét kapcsolgatta.

-Benne kéne legyek a tévébe...-szólt Shawn és láttam ahogy keresi az adások között a ma délelőtti interjúját.

-Jajj kicsi híresség.-ültem melléje majd felnevettem.

-Haha. Csak szeretném ha Te is látnád.-nyomott a fejemre egy puszit és átkarolt.

-Ahj add ide!-vettem ki a kezéből a távirányítót és arra az adóra kapcsoltam ahol legtöbbször a hírességek interjúját mutatják be vagy a számaikat.

-Óóó!! Ott vagyok hehe.-vakarta meg a fejét majd rám nézett egy amolyan "tudtam" nézéssél.

-Olyan butus vagy.-mondtam majd a képernyőre meredt a szemem és csak figyeltem.

"-Nos Shawn. Tudtommal van barátnőd.-mondta egy kb.65 éves ember Shawnnak.

-Igen van.

-Nos. Mindenki azt szeretné tudni, hogy mi lesz akkor mikor a túrnéd kezdődik,vagyis szeptember 12.-én?

-Hát még egyenlőre nem tudjuk. Még élvezem az utolsó hónapot vele és ha Ő is szeretné...elvinném magammal pár koncertre. Csodálatos hangja van és még szerintem velem is énekelhet.-mosolygott a kamerába Shawn.

-És elmesélnéd, hol ismerkedtél meg vele? Hogy-hogy nem egy hírességgel vagy együtt? Mi az ami megfogott benne?-kérdezősködött a pasas.

-Nos egyik Torontói koncertemen ismertem meg és úgy érzem ez volt eddig a legjobb koncert amit előadtam. A legelső sorba állt és mikor kértem, hogy valaki énekeljen velem Ő felnyújtotta az apró kezét majd Őt választottam. A koncert után egy nappal elhívtam találkozni és úgy folytatódott a dolog...és most itt tartunk, hogy Ő jelenti számomra az életet. Hogy miért nem egy hírességgel jöttem össze? Hát nem tudom. Benne volt valami különleges. Talán a hangja bár még nem fedezte fel ezt senki. Úgy érzem az utolsó két kérdésre is válaszoltam így ezekben a mondatokban.-mosolygott a férfira Shawn."

-Hogy lehetsz ennyire aranyos?-ugrott ki egy könnycsepp a szememből.

-Ilyenért nehogy sírj!-törölte le a könnyemet Shawn majd felállt.-Hozok valami innivalót meg nasit addig rakj valami filmet.

-Oké.-szóltam majd mikor behajtotta maga után az ajtót én gyorsan elloptam a székén lévő óriási felsőjét majd bebújtam az ágyba. Gyorsan beraktam a filmet majd mikor visszajött,lepődötten nézett rám.

-Hé kis sunyi! A felsőm!-nevetett fel majd lerakta a tálat és a poharkat.-Mit nézünk meg?

-Csillagainkban a hiba.-húztam el a számat.

-Ahj. Oké.-feküdt be mellém az ágyra Shawn.

A film közbe megettük az összes nasit amit felhozott. A film közepénél se voltunk mikor észre vettem, hogy Shawn bealudt.

-Azt hiszem következőkor Te választassz filmet.-suttogtam majd kikapcsoltam a tévét és levittem a tálat meg a poharakat. Már mindenki aludt. Vagyis azt hittem mikor Aaliyah-t láttam meg.

-Hé Te miért nem alszol?-suttogtam.

-Ezt én is kérdezhetném.-láttam meg szomorú,kisírt arcát majd miután elmostam a dolgokat felmentem vele a szobájába és leültünk az ágyára.

-Na mesélj mi a baj...-néztem kisírt szemeibe.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now