Február 28.
Este nyolc óra volt, mikor a helyszínre érkeztünk Peterrel. Mikor a limuzinomból kiszáltam ezeregy fényképező csattant el a szemem előtt. Nem gondoltam, hogy ennyire híres lennék, hogy így fényképezzenek. A menedzserem segített bejutni az épületbe ahol pincérek nyüzsgöttek itt-ott és már láttam jó pár hírességet akikkel még nem találkoztam.-Peter ez valami nagyon ijesztő, de szuper dolog-suttogtam a fülébe.
-Hát igen. Na de gyere üljünk le a helyünkre. Az ott a tiéd-mutat rá egy székre. A mellettem lévő helyen egy magas, öltönyös személy ült. Arcát nem láttam mivel háttal áltam neki. Mikor Peterhez akartam szólni, már egy másik menedzserrel beszélgetett. Én odatipegtem a helyemhez és leültem. Nem néztem a személyre, inkább csak a telefonomat bütyköltem.
Egyik pillanatba, a mellettem lévő srác felkacagott, és lendületesen a telefonomra öntötte az üdítőt amelyet nemrég töltött ki nekem egy pincér.
-Jézusom-fordult felém mire megláttam ragyogó kék szemét. Hangja rekedtes volt, mély. Duzzadt ajkába egy piercing volt amely megcsillant kicsit mire felém fordult. Szőke haja zselével volt beállítva. Igazi úriembernek látszott.
-Basszus-zökkentem vissza gondolataimból mikor a kis telefonom, úgy gondolom végleg, de kikapcsolt.
-Jézusom ne haragudj. Állom a költségeket és kifizetem-vette elő pénztárcáját.
-Dehogy. Már úgyis régi telefon-vontam fel a vállam majd a kis táskámba dobtam a meghalt telefont.
-Te lennél Maja Smith?-kukkantott ide még három szempár.
-Nem gondoltam, hogy ilyen ismert lennék-mosolyodtam el majd a fiúk felé fordultam.
-Jajj kicsi te hangzol mindenhonnan. Mendes eléggé nagy befutást adott neked-szólt az egyik.
-Azt mondják te vagy a legfiatalabb és leghíresebb kiskorú énekes.
-Ez jó vicc-kuncogtam fel.-Ti lennétek a...-keztem bele de közbeszakítottak.
-A 5 Seconds Of Summer-mondták egyszerre.
-Én lennék Luke-fogott kezet velem. Ő volt az aki a telefonomat leöntötte sikeresen.
Mindenki bemutatkozott. Örültem, hogy megismertem őket kicsit jobban mivel én konkrétan még a nevüket sem tudtam eddig. Persze a 5SOS azt tudtam. De, hogy őket Ashtonnak, Calumnak, Michaelnek és Lukenak hívják... na azt nem.
•••Az este szuper volt. Volt egy nagy- nagy közös fotó az összes hírességgel. Ez által beszélhettem kicsit Lady Gaga-val, The Weeknd-el, R5-al és a többi hírességgel akiknek érdekel a zenéjük.
-Maja menni kéne-nézett az órájára Peter.
-Miért? Még korán van-legyintettem.
-Hajnali 2 van!
-De még mindenki itt van. Na ne parázz-legyintettem majd elszaladtama mosdó felé mivel hirtelen elkapott a hányinger.
Miután kiadtam mindent magamból, hamar megmostam az arcom majd a számat is.
-Minden rendben?-jött be Luke a női mosdóba.
-Persze de ez a női mosdó-fordultam hirtelen hátra majd a kagylónak támaszkodtam.
-Jajj elmosódott kicsit a rúzsod-vett elő egy zsebkendőt majd az ajkam széléről lemosta az elkent rúzst.
Ajkaimat figyelte, én pedig az övéjét. Felváltva néztem szemeibe és ajkára. Épp hajolt közelebb mikor benyitott egy nő és kitessékelte Lukeot.
Fhu még szerencse, hogy nem történt meg a dolog. Hisz csak ma este ismertem meg. Miután rendbe szedtem magam kiléptem a mosdóból ahol Luke várt.
-Öhm...nem hinném. Inkább mennék mostmár haza...-mondtam miközben a tömegben Petert kerestem.
Kis idő után megtaláltam és odasiettem hozzá.
-Peter menjünk haza-néztem fel a magas férfire.
-Jézusom teljesen sápadt vagy! Na gyere kint vár a limuzinunk-fogta meg a csuklóm majd kifelé indultunk.
-Hé Maja!-kiabált utánnam Luke.
A fotósok még mindig ott fényképeztek. Egyik türelmetlen széttépte a kötelet amely nekem rontott és közelről nyomta a fényképeket. Peter húzott, hogy gyorsan üljek be de a fotós megfogta a másik kezem és a földre rántott. Az őrök elvitték a fotóst engem pedig a limuzinba ültettek és egyből a közeli korházba vittek...
KÉRLEK OLVASD EL!
Nos gyerekek azért nem volt rész, mivel egy olyan időszakon mentem keresztül, hogy minden a feje tetejére állt. Rengeteget kell tanulnom mivel 8.-os vagyok. A másik dolog meg, hogy volt egy olyan hetem (vagyis ez a hét), hogy elhanyagoltam Shawnt. Szerintem ezt meglehet érteni mivel mindenkinek vannak nehéz pillanatai. Remélem megértitek ezt❤. Ma még remélhetőleg hozok rész(eket).❤🐝
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...