70.rész

2.5K 171 3
                                    

Figyelem!❌
Ebben a részben trágár szavak fognak feltűnni!

Szeptember 13.
Gondoltam kicsit megviccelem Shawniet. Annyira aranyos volt mikor a telefonját nyomkodta. Szemöldökét összeráncolta és úgy állt a szoba közepén.

Vettem az alkalmat így előkaptam a telefonom és gyorsan lefényképeztem míg nem figyelt. Bementem FaceTime-ra majd gondoltam felhívom, hogy egyet jót nevessünk. De ez nem lett így...

-Oké na hívjuk...-gondoltam magamban majd a hívás gombra kattintottam ami egyből hallatszódott Shawn telefonjáról.

-Ó bazdmeg Maja miért hívsz ilyenkor?!-csattant fel Shawn majd a telefonját a földhöz vágta és rám nézett.-Üzleti dolgokkal foglalkozom ilyenkor mi a f*szért kell hűlyéskedned?! Miért is hoztalak magammal...

Mikor ez kijött a száján én csak ott álltam előtte és néztem fel rá majd elkapott a sírógörcs. Nem bírtam előtte álni és befutottam a fürdőbe ahol sírni kezdtem.

-Fhu Maja istenem. Kérlek nyitsd ki!-dörömbölte az ajtót Shawn. Nem akartam őt látni. Hazaakartam menni. Tudtam, hogy csak plusz teher leszek a vállán.

×××

Már este 9 óra lehetett mire csillapodott a sírógörcsöm és végre megnyugodtam. Egy gyors zuhanyt vettem majd felvettem egy fürdőköpenyt és kimentem a helységből. Átmentem a hálóba ahol Shawn épp gitározott. Nem néztem rá, csak átöltöztem pizsamába.

-Maja...kérlek-szólt csendesen Shawn mire én csak elhúztam tőle a vállam és befeküdtem az ágyba.

Ő még gitározott és az édes hangjára aludtam el. Valahogy bármennyire is haragszom rá, jól esik hallani a hangját. Elhatároztam még este, hogy reggel korán hajnalban hazautazom...

❌❌❌

Szeptember 14.
Reggel hajnali 5-öt mutatott az óra. Hamar elkészültem és a bőröndömbe csomagoltam. Gyorsan még egy levelet írtam Shawnnak, hogy sajnálok mindent és, hogy sok sikert a koncertjeihez.

Halkan osontam ki az ajtón. Vagyis próbáltam. Bármennyire is szép a hotel, abban is volt hiba. Amikor kinyitottam az ajtót egy nagyot nyikorgott amire Shawn felkapta a fejét.

-Mit csinálsz?!-ugrott ki az ágyból.

Nem szóltam csak gyorsan becsuktam az ajtót és futni kezdtem a bőröndel a kezemben. Ám a hosszú szőnyeg, amely a folyósón volt egy kis gyűrődése volt amibe megbotlottam. Nos Maja csakis te lehetsz ilyen ügyetlen. Shawn utolért és aggódva húzott fel a földről.

-Jól vagy? Hova mész? Mi történik?-kérdezősködött Shawn és idegeseb hajába túrt majd megláttam egy könnycseppet az arcán folydogálni.

Nagyon idegesnek és szomorúnak tűnt. Csak áltam előtte és láttam ahogy nagyon megbánta a dolgot. Nekidőlt a falnak majd leguggolt a földre és legurult egy újabb könnycsepp arcán.

-Hé nyugodj meg, gyere menjünk be a lakrészbe-húztam fel majd felvettem a bőröndöm is és visszamentünk a szobánkba.

Leült velem szembe az ágyra majd az ölébe húzott és szorosan ölelt. Nyakamba fúrta a fejét majd csak vártam míg megnyugszik. Nem akartam így látni...tudom amit tett az durva volt de láttam benne, hogy sajnálja.

-Nem...tényleg nem akartam azt a tegnap-suttogta nagyokat lélegezve.

-Nyugalom kicsim-puszilgattam meg nyakát mire ő picit beleborozongott.

Még kb.10 percig lehettünk úgy majd mikor láttam, hogy megnyugodott felálltam és ő felhúzta szemöldökét. Láttam aggódó arcát amelytől kissé kirázott a hideg.

-Ho...hova mész?-állt fel majd lenézett rám.

-Haza...-fogtam meg a bőröndöm.

-Ne kérlek ne menj ne én nem akarom-próbált kinyögni pár szót de egyszerűen nem tudott. Újra könnycseppek gyültek a szemébe mire ledobtam a csomagom és szorosan odaáltam elébe. Homlokom homlokának támasztottam majd szemeibe néztem.

-Ez így a legjobb. Nem leszek a terhedre, nem fogsz miattam égni, nem leszel mindenért ideges, nem kell rám vigyázz és aggódj. Otthon majd tudunk találkozni-meséltem neki majd próbáltam mosolyogni.

-Nem akarom, hogy elmenj. Szeretném ha velem maradnál.

Ekkor egy csattanást hallottunk és valaki belépett a lakrészünk ajtaján. Ki zavar minket hajnali 6-kor?!

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now