36.rész

3.6K 204 1
                                    

Augusztus 15.
-Vajon merre lehet Tate? Ugyé nincs nagyobb baja? Már kezd sötétedni.-aggódott Emma.

-Nyugi biztos megkapják. Van náluk telefon.-nyugtatta le Louis.

Visszafele az úton beszélgettünk minden értelmetlen dologról majd a bejárati ajtó előtt megtorpantunk.

-Hé valaki bekapcsolva hagyta a tévét?-néztem a kis csapatra.

-Öhm nem hiszem...-mondta Sam majd benyitottam és a nappaliba mentem.

-Tate?!-néztem a fiúra aki kifeküdve a kanapén csak aludt.

-Mi van? Itt van Tate?-csattogott Louis.

-Heh?!-ugrott fel Tate a kanapéról.

-Cameron és Shawn téged keres az erdőben! És már estefelé jár!-orditottam le a fejét.-Ahj hol van Shawn?-harapdáltam a körmeim majd csak lekuporodtam a földre.

-Felhívom!-szólt Sam. Nagy csend. Csak a lélegzés hallatszik majd Sam töri meg a csendet.-Nem veszi fel.

-Hé nyugi! Én,Zack,James meg persze Tate jön és megkeressük!-mondta Louis majd kimentek az ajtón.

-Ahj remélem nincs bajuk!-aggódott Sam.-Hé ne erre gondolj. Gyere inkább pakoljunk össze neked valami ruhát ha már ott alszol Mendesnél.

-Ah rendben.-álltam fel.

-Nyugi!-mosolygott Emma.

Összepakoltuk a cuccainkat és letusoltam.

-Ahj már 6:30 és sehol sincsenek.-mondtam majd letipegtünk mind a négyen a földszintre.

-Nekünk mostmár mennünk kell.-szólt Steph és húzta magával Emmát.-Majd ha a fiúk előkerültek írjatok vagy akármi.

-Rendben.-szólt Sam.

-Köszi a mai napot...-hallottam Emma szomorú hangját.-Sziasztok!

-Gyere főzök teát!-szólt Sam majd az ajtón kopogtattak. Gyorsan kinyitottam az ajtót majd az összes fiú ott állt előttem.

-Ahj uram!-ugrottam Shawn fülébe.-Soha többé ne menj nélkülem sehova. Tudni akarom, hogy jól vagy.

-Sajnálom!-csókolt meg Shawn.

-Köszi, hogy haza hoztátok!-mosolyogtam Louisékra.

-Nincs mit! De mostmár megyünk haza. Köszi mindent!-szólt Louis majd utána ment Zack, James és Tate is.

-Egy perc!-szólt Cameron.-Hol van Sam?

-Bent.-mosolyogtam.

Miután bementünk a házba láttuk, hogy Sam és Cam csókolóznak.

-Haha nagy szerelmesek.-karolt át hátulról Shawn majd a Cameronékra néztünk mindketten.

-És ezt Te mondod. Aki éjjel nappal Majáról beszél.-kaccsintott Cam.

-Kicsi édes!-fordultam meg Shawn felé és megcsókoltam.

-Hazavisztek légyszives..?-jött a kérdés Samtől.

-Persze. Cameront is hazavisszük.-túrkált a zsebében Shawn majd kihúzta a kocsi kulcsot.

-Hozom a cuccaim!-futottam a táskámért.

Mikor a házkulcsért nyúltam a többiek már Shawn kocsijába ültek. Gyorsan bezártam az ajtót és behuppantam az anyósűlésre. Cameront és Samet hazavittük majd Shawn házához mentünk. Amikor beléptem a házba csodás illatok fogadtak.

-Jó estét!-láttam meg Shawn édesanyját.

-Oh szia Maja! Már vártunk gyere!-szólt az édesanyja.

Lehúztam a cipőmet majd a táskám, amiben a cuccaim voltak, ott hagytam az előszobába. Megfogtam Shawn kezét majd bennébb mentem az ebédlőbe. Kihúzott Shawn nekem egy széket majd leültem. Mellém ült majd csak mosolygott.

-Hmmm...imádom ezt a kaját!-ült le velünk szembe Aaliyah.-Szia Majaa!! Már hiányoztál.

-Jajj te is-mosolyogtam rá mire Shawn édesanyja hozta a kaját. Hmmm...finom-nézett Shawn a nagy tál kajára.

-Hello Maja!-jött ki egy szobából Shawn édesapja.

-Oh jó estét!-köszöntem majd leült az egyik asztalfőre másik oldalon pedig Shawn édesanyja ült.

Nagy kajálások közepette egyszer csak jött egy kérdés Shawn apjától ...


Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now