4.rész

7.8K 419 6
                                    

"Shawn Mendes üzenetet írt neked."
Mi van?! Rákattintottam a beszélgetésre majd megnéztem mit írt...
"Szia. Gyönyörű hangod van. Egy élmény volt veled énekelni. Akkor a holnapi találkozó áll még?:)"
  Öt percig csak olvastam újra,újra és újra az üzenetet majd válaszoltam...
"Hello...uram isten álmodom vagy tényleg rámírt Shawn Mendes? Igen,persze,hogy áll a találkozó."
Fhuh már a körmöm rágcsáltam,hogy mit válaszol...de nem válaszolt...

     Reggel 9-kor keltem és gyorsan letusoltam majd felöltöztem. Lementem és azt gondoltam pirítóst reggelizem és melléje főztem teát. Finom volt majd vettem egy kis táskát beledobtam a telóm,zsepit és egy összecsukható esernyőt. Kiléptem a házból,beszívtam a tiszta levegőt majd elindultam...megálltam a buszmegállóban és vártam a buszt. 5 perc után itt is volt és felszálltam rá. 11:45 volt így nem akartam késni. Gyorsan odaértem majd beléptem a Starbucks-ba...egyből megláttam Őt...kockás ing volt rajta egy fekete farmerrel és egy elegántos cipővel. Odabaktattam majd Ő felállt és megölellt. Beszippantottam csodálatos,friss illatát majd elengedtem. Leültünk és beszélgetni kezdtünk...

-Szia!-mosolygott.-Hogy vagy?

-Hello köszönöm csodásan és te?-kérdeztem picikét izgatottan.

-Nagyon szuperül.-mosolygott.

-Hello!Hozhatok valamit?-jött egy hölgy hozzánk.

-Egy kávét nekem és a hölgynek egy...-mondta Shawn és a végére elnémult hangja.

-Egy forrócsokit!-mosolyogtam a hölgyre.

-Rendben!-mondta majd elviharzott.

-Na és van délutan programod?-nézett rám Shawn.

-Nincs azt hiszem..

-Szuper akkor lenne kedved részt venni az egyik interjúmon?-kérdezte óriási mosollya Mendes. Uram isten elhívott az egyik interjújára...

-Persze,nagy örömmel.-mosolyogtam.

-Na és pontosan hány éves is vagy?-kérdezte érdeklődően.

-16 vagyok...igen biztos meglepődsz,hogy ilyen picur vagyok de nem tehetek róla...-biggyesztettem picit le a szám majd hallottam a nevetését... beleremegtem,imádom a nevetését.

-Ez egyáltalán nem probléma ha pici vagy!-mosolygott majd ki is hozták a rendelést.

-Hmm ez finom-kortyolt bele kávéjába...majd mikor én belekortyoltam a forrócsokiba majd szétégett a szám.

-Ez meg forró!-dünnyögtem.

-Haha pici butus a forrócsoki csakis forró lehet!-mosolygott rám.

-Húha ez eszembe se jutott.-néztem rá butus nézéssel...majd miután megittuk pont vettem volna elő a pénzt majd ő megrázta a kezem.

-Hé,nehogy már Te fizess! Én hívtalak meg!-rakta le a pénzt a csésze alá majd elviharoztunk.-A kocsim ott az utca végén!-mutatott rá sötétkék kocsijára.

Alig értünk ki már megrohamozták a rajongók és míg Ő képeket készített és autogrammot adott addig én meg sem hederítettem mentem tovább a kocsijához. Nekidőltem majd előkaptam a telefonom és gyorsan dobtam egy üzenetetet Samnek,hogy eddig jól alakul minden majd azt vettem észre,hogy itt liheg mellettem Shawn.

-Nem tudom de ebben az autogramm osztogatásba ki lehet fáradni...-mondta lihegve.

-Vagy csak a futástól!-nevettem majd beültem a kocsiba.-Gyönyörű kocsid van!-mosolyogtam.

-Tudom!-mondta majd a szemére nyomta a szemüvegét majd rámnézett olyan "I'm the boss" stílusban.-Indulhatunk?

-Aha-mondtam majd bekötöttem magam és Ő indította a kocsit.

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now