"Szia. Ma este elmegyek hozzád. Nincs menekvés. Senki ne legyen otthon megértetted? Senkinek egy szót se! Jack."
Kirázott a hideg. A könnyeim elkezdtek folyni az arcomon. Nem merek hűlyéskedni Jack-el mert már volt olyan,hogy megütött. Bekapcsoltam a WiFi-t a telefonomon majd felhívtam FaceTime-on Shawn-t aki mit sem sejtett a dologról...Egyből felvette és megláttam,hogy gitár van a kezébe.-Hello!-mosolygott a kamerába.
-Oh szia...zavarlak?
-Jajj dehogy is épp gitároztam.-mosolygott majd láttam ahogy a gitárját állítgatja. Nem nagyon értek a gitárokhoz de majd megszeretnék tanulni.
Kb.egy órája beszélgettünk mikor hallottam,hogy valaki bevágta az ajtót és sprintelt fel a lépcsőn. Mikor berontott eldobtam a telefonom majd felsikítottam.-Megjöttem szépségem!-kiabált rám Jack majd egy perverz mosolyt vágott.
-MAJAA!!-ordibált a telefonon keresztül Shawn. De Jack kikapcsolta a telefonom és átdobta a babzsákomra.
-Baszunk. Durván. Most. Gyere kurva.-ordibált rám majd elkezdte levenni a pólóját és miközben az övvel bajlódott ki tudtam szaladni a fenti mosdóba. Magamra zártam majd a tusolófülkébe kuporogtam és sírtam.Mindig féltem Jacktől ezért is hagytam el. Másrészt azért mert megcsalt és ütött de erről a szüleim mit sem tudnak. 10 perc után hallottam ahogy egy kocsi megáll és valaki belép az ajtón
-MAJA!-ordibálta és akkor hallottam meg,hogy Shawn az. Majd kiszaladtam a fürdőből és láttam ahogy Jack Shawn-al verekedik. Leszaladtam és próbáltam megállítani a két fiút de csak is azért,hogy Shawn-nak ne legyen baja. De valahogy úgy jött egy ütés Jacktől,hogy a földre estem és elkezdett az orrom vére folyni.
-Na jó mostmár tényleg elég!-mondta Shawn majd kapott egyet gyomorszájba Jack..utána az oldalába és Shawn ki is üldözte a házból. Bezárta majd odaszaladt hozzám.
-Basszus,hogy vagy?-nézett aggódóan majd felkapott az ölébe és bevitt a nappaliba és lefektetett a kanapéra.
-Nincs bajom csak folyik az orrom vére. Kérlek a konyhapultról hozol zsepit?-kérdeztem rá és Ő már futott is a konyhába.
-Tessék! Ahj ez az én hibám...-bosszankodott.
-Jajj dehogy is ez a nyomorék akart engem megerőszakolni...vagy valami olyasmi.-mosolyogtam rá,hogy oldjam a feszültséget.
-Ahj édesem...-mondta majd ráfektette fejét a pocimra és úgy ölelt. Lesokkoltam. Shawn Mendes "Édesemnek" szólított!!
-Semmi baj!-borzoltam meg picit kissé a haját majd felnevettem.
-A szüleid?-kérdezte.
-Anyukám most a korházban van éjjeli műszakban. Apukám pedig az osztályával kirándulni.
-Ma itt alszom. Nincs ellenkezés ki tudja mikor jön vissza az a pedofil!-nézett rám. Nagyon komoly volt. Levette felsőjét majd bebújt mögém a kanapén és átkarolta derekam. Felfoghatatlan érzés...főleg,hogy Shawn Mendessel fekszem egy kanapén.
-TV?-kérdeztem.
-Aha.-mondta majd a távirányítóért nyúltam és bekapcsoltam. Pörgettem a csatornákat majd megakadt az egyiken a szemem.
-Azok mi vagyunk!-mutattam a nagy plazma TV-re.
-Hát igen na nézzük ezt!-mondta majd nagy csendbe néztük a TV-t. Néztük és hát igen mint mindig...Shawn tökéletesen nézett ki én meg mint egy ázott kutya. Nos ja. De a legvégén lefagytam...
-Vajon mit akar Shawn Mendes a lánytól? Vajon lesz köztük valami? Bármi is legyen majd értesítjük önöket! Viszlát várjuk holnap a megszokott idő szerint!-mondta a bemondó.
-Öhm...-nem tudtam szólalni.
-Nyugalom,Manó! Minden rendben lesz...-ölelt meg szorosan majd beletúrta fejét a hajamba.
-Énekelsz valamit kérlek?-motyogtam hallkan majd elkezdte a "Never be alone"-t énekelni. Hamar be is aludtam. Jó volt a karjai közt aludni. Nyugtató érzés...
Reggel kómás fejjel keltem ki Shawn szoros karjai közül,hogy kinyomjam a telefont...de ez Shawn telefonja volt...és egy lány hívta...
YOU ARE READING
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...