16.rész

4.8K 290 7
                                    

Cameron megcsókolta Samantha-t. Látszott Sam-en,hogy majd' kiugrik a bőréből annyira boldog. Annyira aranyosak...ahogy néztem őket eszembe jutott a legelső csókunk Shawn-al...hiányzik minden egyes percben. Ahogy a gondolataimba elmélyültem  egyszer csak Louis spriccelt le majd hozzámszólt:

-Hé Maja! Jössz víziharcozni?-rábólintottam és felültem Louis nyakába.

Nos ugyé Louis és James egyforma magasságba vannak így Ők voltak alul én pedig Tate-el "harcoltam". Aztán beszállt Sam és Cameron is. Hamar lenyomtuk Tate-t.

-Női erő!-kezdett nevetni Sam majd lepacsizott velem.

Egyszer csak Louis és Cameron is megdölt kicsit és mi Sam-mel a vízbe estünk.

-Árulók!-kiáltottam majd kezdtük spriccelni a fiúkat.

Miután jól visszaadtuk a dolgot a srácokkal beültünk a strandnak az éttermébe. Rendeltünk egy óriási partypizzát. Csináltam Snapchat-en egy képet amit elküldtem Shawn-nak azzal a felirattal,hogy:"Egy jó napot hagytál ki😛". Hamarosan válaszolt is:

"Ne már,hagyjatok nekem is a pizzából...Öhm lejárt a koncert így nemsokára indulok haza."

Mikor ezt megírta meglestem az időt ami 6:48-at mutatott. Az egész délután olyan hamar elszállt.

-Skacok én lehet öltözöm és indulok!-komolyodtam el.

-Ah ne már! Pedig Louis-nál leszünk az este...maradh még aztán hajnalba hazavisznek!-szomorodott el Sam.

-Sajnos 9-re haza kell mennem és kezd sötétedni. Ne haragudjatok.-mondtam majd hamar az egyik öltözőfülkébe szaladtam és 5 perc alatt átvettem a tiszta ruhámat.

Visszamentem elköszönni de ekkor egy hang szólalt meg azzal a dologgal, hogy Ő majd hazavisz. James volt az. Beleegyeztem mert hát így hamarabb hazaérek,tudok a szüleimmel vacsizni és FaceTime-on beszélni Shawn-al... remélem tudok. Az út James-el eléggé csendesen telt majd mikor elmondtam melyik utcába menjen jött egy kérdés.

-Holnap nem akarsz eljönni egy buliba? Tök jó lesz.-mosolygott rám.

-Sajnálom de estére programom van.-mormogtam de láttam,hogy ez nem nagyon tetszik James-nek. Ki tudja mit akar tőlem?! Hamar hazaértem. Elköszöntem James-től és beszaladtam a házba.

-Szia anyu,szia apu!-köszöntem majd leraktam a táskám az előszobába majd befutottam a konyhába.

Pont vacsorához készülődtek így leültem velük én is. Nem nagyon beszélgettünk de majd szóba jött Shawn. Elmondtam,hogy Ő az az énekes akiért 2014 óta rajongok és,hogy kedvel engem. Teljesen nyugodt reakciójuk volt a szüleimnek. Hisz kedvelik a fiút. Majd beugrott egy ötlet! Mivel,hogy a nyaraláskor lesz a szülinapja így elviszem magammal a nyaralásra Őt is! A szüleim kedvelik Őt és apu valahogy biztos eltud intézni még egy repülőjegyet hisz a testvére egy egész reptér igazgatója. Még nem akartam szólni a szüleimnek de muszáj lesz,ha azt akarom,hogy elvihessem Shawn-t magammal Párizsba. Miután megvacsiztam felszaladtam de Shawn nem vette fel a telefont így elmentem aludni.
      Mikor felkeltem gyorsan felöltöztem valami otthoni ruhába és leszaladtam. A szüleim Shawn-al beszélgettek. Mit keres itt ilyen korán Shawn? Azt hittem este jön értem. És mit beszélget a szüleimmel?

-Shawn!-ugrottam a nyakába aki szorosan megölelt és egy puszit nyomott az arcomra.-Mit beszélgettek?

-Semmit.-vakargatta Shawn a fejét.

-Shawn Te miért jöttél ilyen korán?-kérdeztem

-Gondoltam elmehetnénk a lovardába mert szeretném látni,hogyan lovagolsz.-adott puszit az arcomra.

Gyorsan felfutottam és átöltöztem, megfésülködtem, megmosakodtam és leszaladtam. Elvettem egy almát a gyümölcsöstálból, elköszöntem a szüleimtől és elindultunk a lovarda felé...

Picit unalmas rész lett,ne hari😞⏪

Mercy |sm| ✔️Where stories live. Discover now