+18!
Október 7.
Egész hazáig nevettetett. Talán azóta nem nevettem ilyen jót mint mikor elindultunk a világtúrnén. Még mindig kavarog a gondolat bennem, hogy folytassam-é vele a túrnét.Mikor hazaértünk megkönnyebbültség volt kiszálni Shawn karjaiból.
-Na s most?-vette le dzsekijét Shawn.
-Hmmm rendelünk pizzát?-vettem le én is a felsőm.
-Jó ötlet-mosolygott rám majd odalépett hozzám és átölelte derekam.
-Istenem,fel sem fogod mennyire hiányoztál-csókoltam meg.
Kb.5 perc csókcsata után előkaptam Shawn telefonját és felhívtam a kedvenc pizzériám. Rendeltünk egy Hawaii pizzát és a nappaliban vártuk az érkezését.
-Na s mesélj milyen eddig a világtúrné?-ültünk le a kanapéra.
-Tök jó, élvezem. A rajongók kedvesek, megértenek. Még 6 koncertem van hátra decemberig aztán pedig hazajövök és együtt karácsonyozunk-mesélte majd egy puszit nyomott az orromra.
Elmesélte, hogy Arianaval már dolgoznak a dalon és ha minden jól alakul akkor már november közepén kész lesz a dal, klippel együtt. Elmodolyogtam ezt a történetet de belül ordítottam a féltékenységtől. Nem akartam azt, hogy mivel most hazajött megint veszekedjünk. Szeretem őt és nincs is miért veszekedni, hisz csak egx klip. Nem igaz?
-Itt a pizza-ugrottam fel a kanapéról majd kifizettem a pizzát és a nappaliba vittem.
-Hmm finom-nyitotta ki a dobozt Shawn.
-Az. Figyelj megkérhetlek valamire?
-Persze-ált fel Shawn és fejemre nyomott egy puszit.
-Ez a ruhácska összeprésel egy idő után. Levennéd?-haraptam be a számat.
Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy ezt Shawn utálja. Ezzel mindig kikészítem.
-Megint csinálod-kezdett el csókolni majd hátra lépett és levette a ruhát rólam. Fehérneműben áltam ott előtte ő pedig végigmért.
-Már olyan régóta várok erre-felcsillant a szeme majd vadul csókolni kezdett és lefektetett óvatosan az ágyra.
Levettem pólóját és megláttam kockás hasát. Újra beharaptam szám mire ő egy mosolyt villantott rám és simogatni kezdte a felsőtestem. Beleremegett az egész testem érintéseibe.
Már teljesen meztelenek voltunk mikor egy könnycsepp gyűlt a szemembe de visszafolyottam és remegő hangon súgtam a következő szavakat újra meg újra:
-Annyira hiányoztál-csókolgattam felsőtestét.
-Te is manó-súgta vissza majd óvatosan fölém hajolt és egy hirtelen bizsergő érzés kapott el.
Nekem egy kis nyögés hagyta el számat mire ő csak mosolygott és hajtincsei a szemébe lógtak. Testéből áramlott a forróság, mintha valami fűtőtest lett volna.
-Hé baba-simította végig egyik pillanatban az arcom.
-Hmm?-hajoltam felé majd megcsókoltam.
Ő nem szólt csak felült, én is tettem amit ő csinál majd most ő feküdt a kanapén. Lábaimat végigsimogatta majd derekára ültetett.
Újra éreztem azt a bizsergő érzést amit Shawn nyújtott nekem. Lassan mozogni kezdtem mire ő a derekamat megfogta és simogatni kezdett.
Kb.15 perc múlva fáradtan borultam rá ő pedig szorosan magához ölelt.
-Fá...fázom-vacogtam amit Shawn észre is vett és egyből egy pokrócot vett el a feje alól majd azt rám borította.
-Ahj kis manó annyira hiányoztál-suttogta a fülembe.
Erre nem szóltam semmit csak inkább hagytam, hogy öleljen hisz olyan jól esett az ölelése. Kb.10 percet feküdhettem forró testén mikor felált a kanapéról és felvitt a szobámba. Szorosan mellém bújt majd betakargatott.-Jó éjt-suttogta fülembe majd szenvedélyesen megcsókoltam.
-Szeretlek-suttogtam majd átöleltem izmos testét és végre boldogan, nyugodtan aludhattam el mellette.
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...