Kiléptem a Skype-ból majd kikapcsoltam a gépet is és beszaladtam a fürdőbe. Gyorsan megmosakodtam,pici korrektor majd szempillaspirál és meg is voltam.
-Shawn Te nem mész átöltözni?-kérdeztem közben hátradobtam a hajam.
-Dede...megvagy? Indulhatunk?-kérdezte közben lezárta a telefonját.
-Megvagyok,inulhatunk.
Beszálltam kocsijába majd 10 perc alatt ott is voltam náluk. Bementünk majd Ő felszaladt az emeletre és 5 perc múlva tiszta ruhába jelent meg.-Te azt tudod,hogy mi járunk?-röhögtem a telefonomat bámulva majd odamutattam neki a telefonom amiben egy cikkben azt írták,hogy járok Shawn Mendessel...hát ezzel szerintem még várunk picit...Olvasgatta a cikket majd visszaadta mert Őt hívták. Kikapta zsebéből az iPhone-t és fel is vette.
-Igen?...Oké Mr.Dallas 1:30-kor nálatok...Oké haver csá!-hallgattam Mendes telefonbeszélgetését. Hamar lerendezte a dolgot.
-Még 11 óra van...1-ig mit csinálunk?-kérdeztem.
-Nem tudom esetleg mesélhetnél mégtöbbet magadról...-mosolygott majd leültünk a kanapéra amely a nappaliban volt és elkezdtem mesélni...
-Lovagolok,futok ezek amik hobbik...lovaglásból volt pár versenyem és volt olyan is,hogy nyertem. Van egy pacim Őt Dajkának hívják. Egyszer eljöhetnél egy edzésemre...-meséltem neki.
-Uhh persze,hogy elmegyek...kétszer ültem lovon de nekem ez valahogy olyan veszélyesnek tűnt-mesélte.
-Pedig nem az...-mondtam. Elbeszélgettük az időt és akkor kaptunk észbe mikor az óra 12:30-at ütött.
-Na gyere indulunk!-fogta meg a kezem felkapott a kanapéról majd kiviharoztunk a házból. Beültünk majd elmondtam Shawn-nak,hogy melyik utcába menjen. Samantha már várt így mikor megálltunk a ház előtt kisietett becsapta az ajtót és beült a kocsiba.
-Hello,Mr. és Mrs.Mendes.-köszönt Sam.
-Haha fordultam hátra majd egyik kezemmel amennyire tudtam hátranyultam és "megöleltem".
-Indulhatunk?-kérdezte Shawn. Sam gyorsan bekötötte magát így már nem is kellett mondani,indultunk. 15 perc volt míg Cameron-ék házához értünk. Picit hamarabb érkeztünk oda de hát ez van. Mikor kopogtattunk már Cameron nyitotta is az ajtót majd én és Shawn egy "Hello"-t köszöntünk mire csak Sam:
-Oh my god.
-Hellobello gyermekeim gyertek be.-mondta Cameron majd húzni kellett Sam-et,hogy bejöjjön a házba.
-Hadd mutassam be neked Maját és a barátnőjét Samantha-t.-mutatott ránk Shawn mire én integettem és mosolyogtam majd Samnek semmi reakciója...mire megböktem egy "hello" féleséget motyogott.
-Oké és melyik a Maja? A pöttöm vagy a jégcsap?-röhögött Cameron.
-Haha a pöttöm-mosolyodtam el.
-Egy pillanat megmutatnád merre van a mosdó?-mosolyodtam Cameronra.
-Az a barna ajtó!-mutatott rá egy ajtóra majd beráncigáltam Sam-et oda. Megmostam az arcát vízzel majd picikét megpaskoltam az arcát.
-Figyu Sam figyelj már! Igen,Ő Cameron...a meglepetés de figyelj már! Viselkedj normálisan.
-Jó rendben!-mondta Sam majd kapkodta a levegőt. Kiléptünk az ajtón majd láttam ahogy Cameron meg Shawn TV-t néznek.
-A többiek mikor jönnek?-kérdeztem Camerontól.
-Ők is hamarosan.-mondta Cameron.
-Hé Hercegnő gyere ide!-mosolygott rám majd odafutottam hozzá és a nyakába ugrottam.
-Hé tesó,Ti most jártok?-kérdezte Cameron.
-Én sem értem mi van köztük...sétált be Sam és leült mellém és Cameron közé.
-Én sem tudom még de azt hiszem valami alakul közöttünk...kezdte cirogatni Shawn a hajam mire meg kellett öleljem...éreztem,hogy most kell adjak neki egy ölelést.
Hirtelen arra lettünk figyelmesek, hogy csengetnek...
ESTÁS LEYENDO
Mercy |sm| ✔️
RomanceEgy átlagos napnak indult mikor megtudtam, hogy Shawn Mendes szülővárosában koncertezik. Azon a koncerten megváltozott az egész életem, minden fenekestűl felfordult de nem bánom. Mostmár a szürke hétköznapokból izgalmas és kalandos napok lettek. Ám...