Do urodzin Hermiony zostało trzy dni.
Dwunastego września tuż po lekcjach, Draco ściągnął Blaise'a i Teodor'a do ich dormitorium. Rzucił zaklęcie wyciszające, by przypadkiem ani Tracey, ani Dafne, ani Astoria i broń Merlina Pansy nie usłyszały planów trójki ślizgonów. Żaden z nich nie chciał, by owe dziewczyny wiedziały o wkradnięciu się na niewielką imprezkę Gryfonek.
-Więc jaki mamy plan? - zapytał poważnie blondyn, a dwójka ślizgonów wymieniła spojrzenia między sobą. Nott wywrócił teatralnie oczami i pogłaskał Salazara, który właśnie wdrapał się na Jego łóżko.
-Draco, albo ty zwariowałeś. albo serio chcesz iść do Gryfonów. - odezwał się teraz Teodor wątpliwym głosem.
Nie dowierzał jeszcze, że jego przyjaciel tańczył z Granger, a co dopiero pogodził się. A teraz chce się wkraść na urodziny kasztanowłosej. Dla niego była to bardzo duża zmiana jak na ostatnie dni. Malfoy wydoroślał. Zmienił się na twarzy, wyglądał o wiele poważniej i elegancko, ale nawet zmienił się w stosunku do innych. Nie wywyższał się już i nie rozpowiadał, że jest powszechnym arystokratą rodu Malfoy'ów, nie obrażał ludzi gorszych od niego, którzy nawet nie byli czystej krwi. Blondyn naprawdę robił duże postępy i to tak dziwiło jego przyjaciół.
-Serio Nott, ja muszę tam być. A wy ze mną bym nie popełnił żadnego głupstwa. Czyli jak na przykład zaatakować Weasley'a, gdy odezwie się niepytany. - powiedział pewnie Draco patrząc błagalnym wzrokiem na przyjaciół.
Blaise westchnął głęboko. Czarnoskóry ślizgon nie zaszczycił spojrzeniem przyjaciela gdyż jego wzrok nadal był skupiony na dobermanie, do którego nadal nie miał zaufania. Ale gdy widział jak spokojnie leży przy Teodorze,gdy ten go głaskał to sam zapragnął być na miejscy Nott'a i uszczęśliwiać małą bestię. Ale bał się panicznie, że ten go zaatakuje.
-Idę na to. Więc trzeba wymyślić plan. - oznjamił Zabini i podniósł się z łóżka by podkreślić swoją wypowiedź.
Malfoy spojrzał na niego wraz z Teo, który miał zaskoczoną minę. Obaj nie spodziewali się tak szybkiej odpowiedzi.
-Skoro on idzie to i ja. - rzekł Nott i uśmiechnął się blado do przyjaciół.
Malfoy westchnął z ulgą.
Nie przewidział tego, że kumple zgodzą się na jego pomysł, ale ostatecznie wyszło na to, że pomogą mu. Miał tylko jeszcze jeden niewielki kłopot.
Musiał się tam jakoś wkręcić.
-No to panowie, czas obmyślić plan. - rzekł blondyn i klasnął w dłonie pocierając nimi niczym szarlatan.
Blaise parsknął śmiechem jak zobaczył tak knującego przyjaciela. Dawno nie widział go w takim stanie, że uśmiechał się na samą myśl, że się tam wbije.
-A ja już mam plan. Ryzykowny, ciężki do wykonania, ale dobry. - mruknął Teo i kolejny raz pogłaskał leżącego Salazara.
Oczy blondyna zaświeciły się jak pięciozłotówki i uśmiechnął się cwaniacko do Nott'a.
Zabini spojrzał tylko to na Malfoy'a to na drugiego ślizgonka i znowu.
-Opowiadaj. - powiedział ochoczo Draco.
-Więc moim zdaniem... mam małe zapasy eliksiru wielosokowego...Złapmy włos Granger zamienimy się w nią lub przynajmniej jedno z nas i wyłudzimy od Pottera pelerynę. Nie domyślą się w końcu skoro to idioci. - Teodor odetchnął i uśmiechnął się.
Oczy pozostałych ślizgonów wyrażały zdziwienie, a "kopary" im poopadały. Nie przypuszczali, że Nott wymyśli aż tak genialny plan.
-Więc do roboty. JA ogarnę włosy Granger, Zabini ty się przemienisz bo masz ten swój dar przekonywania, a Teo wiesz co masz robić. - zarządził Malfoy junior i już zmierzał ku wyjściu.
Wtedy Blaise oburzył się.
-A czemu to ja mam być nią, no do cholery Smoku! - krzyknął, a pies podniósł łeb strącając z siebie rękę Nott'a i bacznie obserwował sytuację.
Malfoy odwrócił się na pięcie, twarzą do czarnoskórego ślizgona.
-Zrobisz to albo staniesz się karmą dla psa. Więc jak? - zapytał unosząc brwi.
Diabeł zrobił urażoną minę i z założonymi rękami na piersi usiadł obrażonuy na swoim łóżku i patrzył jak Malfoy opuszcza ich dormitorium.
CZYTASZ
Nie z tego świata || Dramione
Fanfic"Wojna minęła. Hogwart odbudowano. Wielu uczniów wróciło by dokończyć ostatni rok nauki w szkole, a inni go rozpocząć i trwać aż siedem lat. Draco dalej pozostał tym samym wrednym dupkiem, a Hermiona zmieniła się. Ciągłe kłótnie zmieniły zarówno j...