"ငါက ဒုတိယနတ္ဘုရား" လို႔အမည္ရတဲ့သူရဲေကာင္းဟာ ရပ္တန္႔လိုက္သည္။
ငါကဒုတိယနတ္ဘုရား ။ "အစ္မေရ၊ မကစားပါနဲ႔ေတာ့ ၊ ကၽြန္ေတာ္လက္ ႂကြက္တက္ေနၿပီ"
က်ဴးက်ဴး ။ " ဟုတ္သားပဲ၊ နင္ဘာလို႔ ငါ့တေယာက္တည္းကိုပဲ ေနာက္ကလိုက္ေနရတာလဲ?"
ငါကဒုတိယနတ္ဘုရား ။ "တကယ္ေတာ့ .....အစ္မေၾကာ္ျငာလုပ္တာကို တားခ်င္လို႔"
က်ဴးက်ဴး ။ "?"
ငါကဒုတိယနတ္ဘုရား ။ "အစ္မ၊ ဂိမ္းမ်ိဳးဆက္ေလ့က်င့္ေရး + V စာလံုး 7927332
က်ဴးက်ဴး ။ "? ? ? ?"
'ငါနင့္ရဲ႕နတ္ဆိုးစိတ္ကို ယံုရမွာလား!'
က်ဴးက်ဴး သူမမ်က္ႏွာျပန္ဆည္ရန္အတြက္ ေနာက္ဆံုးဓားခ်က္ထုတ္လိုက္တာေၾကာင့္ သူရဲေကာင္းဟာ လံုးဝေသဆံုးသြားေတာ့သည္။
သူမျပန္လည္အားျဖည့္ၿပီးေနာက္ လက္ရွိစကားေျပာခန္းထဲမွာ လူအစုလိုက္ႀကီးရွိေနသည္။ က်ဴးက်ဴးဟာ အနည္းငယ္ေၾကာင္သြားေတာ့သည္။ 'သူတို႔ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ?'
သူမေၾကာင္ေနၿပီး တာဝန္ဆက္လုပ္ရန္ တေယာက္ေယာက္ကိုဆဲြေခၚမလို႔ လုပ္ေနခ်ိန္ တေယာက္ေယာက္က သူငယ္ခ်င္းလာအပ္ေလသည္။
ပိုင္လံုမန္ ။ "အစ္မေရ၊ သူငယ္ခ်င္းလုပ္ရေအာင္"
က်ဴးက်ဴး ။ "မေလ့က်င့္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပဲ"
က်ဴးက်ဴးမသိတာက ပိုင္လံုမန္ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးဟာ ခ်က္ခ်င္းပဲသူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားေျပာထားတာကို ss ႐ိုက္ၿပီး ဂိမ္းအသင္းဆီကိုပို႔လိုက္တာေၾကာင့္ လူတစုဟာ သတိေမ့လုနီးပါးရယ္ေမာေနၾကေလသည္။
က်ဴးက်ဴးစိတ္ဓာတ္က်ေနတုန္း ႐ုတ္တရက္လူအုပ္တအုပ္သူမေနာက္မွာ႐ွဳပ္ေထြးေနတာကို ၾကည့္ေနသလိုမ်ိဳး ရပ္ေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ သူမမ်က္ခံြေတြ အေပၚကိုျမင့္တက္သြားေတာ့သည္။ 'သူမေၾကာ္ျငာသူရဲေကာင္းနဲ႔စကားေျပာေနတုန္း သူတို႔ငါတို႔ေနာက္ကရပ္ေနတာကိုေတြ႕လိုက္ရသလိုပဲ'
က်ဴးက်ဴး ။"....."
'ငါသူတို႔ဘာကို ရယ္ေနၾကတာလဲ နားလည္သလိုပဲ'
[ပိုင္လံုမန္က သင့္ကို အသင္းကိုဖိတ္ေခၚလိုက္ပါတယ္၊ သင္ "လရွည္ကုန္သြယ္သူ" ဆိုတဲ့အသင္းကို ဝင္ခ်င္ပါသလား?]
သူမမသိတာက အဲဒီ "လရွည္ကုန္သြယ္သူ"ဆိုတဲ့အသင္းဟာ "အိမ္မက္ေတြရဲ႕အိမ္မက္" ဂိမ္းရဲ႕ ထိပ္ဆံုးအသင္းဆိုတာပါပဲ။ သူမအေတြးက အသင္းနဲ႔လိုက္ၿပီး ဂိမ္းကစားလိုက္ရသားပဲလို႔ ေတြးၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္စြာလက္ခံလိုက္သည္။ အသင္းထဲဝင္ၿပီးေနာက္ ငွက္အသိုက္ထဲေရာက္သြားသလိုမ်ိဳး က်ီက်ီက်ာက်ာနဲ႔ လူအုပ္ႀကီးဟာ သူမနာမည္ကို ေခၚေနၾကေလသည္။
က်ဴးက်ဴး ။ "......"
က်ဴးက်ဴး ။ "ကဲ၊ ဓားျမေတြကို လိုက္ဖမ္းရတဲ့တာဝန္ကို ကစားမဲ့သူေတြ အသင္းဖဲြ႕ေပးၾကပါ"
လူအခ်ိဳ႕ သူမကိုေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းျပန္ေျဖလိုက္သည္။ "ငါမင္းကိုေခၚသြားမယ္"
က်ဴးက်ဴးဟာ ဒီအသင္းက သြက္လက္ၿပီးခင္စရာေကာင္းတယ္လို႔ ေတြးလိုက္သည္။ သူမျပန္မေျပာခင္မွာ ဓားသမားထဲကတေယာက္ျဖစ္တဲ့ "ေကာ္ခ်န္ခ်န္ယူ" က "ငါမင္းကိုေခၚသြားေပးမယ္၊ ငါဒီေန႔အားေနတယ္"
ပိုင္လံုမန္ ။ "ေဝါင္း၊ လူခ်င္းခ်ိန္းေတြ႕ခ်င္လို႔လား?"
အေနာက္ဘက္ဆီသို႔ ျမင္းခြာမ်ား ။ "ဘီယန္ သဝန္တိုမွာလည္း သတိထားအုန္း~~"
ရင္းႏွိးေနတဲ့နာမည္ကို ေတြ႕လိုက္ရတာေၾကာင့္ က်ဴးက်ဴးႏွလံုးခုန္ျမန္သြားၿပီး ႐ုတ္တရက္ထိန္႔လန္မႈဟာ သူမဦးေရခြံကို ထံုသြားေစကာ ကီးဘုတ္ကို မသိလိုက္ပဲ ေရြ႕မိသြားသည္။(တ႐ုတ္ဝတၳဳကို eng လိုျပန္ထားတာေၾကာင့္မို႔လို႔ တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ တ႐ုတ္အသံထြက္အတိုင္းပဲေရးေပးထားၿပီး ေနာက္တေခါက္ျပန္သံုးခ်ိန္မွာ eng လိုေရးေပးထားတာမ်ိဳးေတြရွိတာေၾကာင့္ အေပၚမွာ တ႐ုတ္အသံထြက္အတိုင္းေရးေပးခဲ့ၿပီး ေအာက္မွာဘာသာျပန္ေပးထားရင္ နားလည္ၿပီးဖတ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္)
YOU ARE READING
ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္း
Humorရွမ်ကျူးကျူးတယောက် အရင်ဘ၀က အမျိုးသမီးဇာတ်လိုက်မရရှိခဲ့တဲ့ ငယ်ချစ်ဦးဆိုတဲ့ rebirth novel ထဲကို ကူးပြောင်းရောက်ရှိလာခဲ့တယ်။ ဇာတ်ကြောင်းမှာ ငယ်ချစ်ဦးဖြစ်တဲ့ ချန်ကျမ်းဟာ ရုပ်ချောပေမဲ့ အောင်မြင်မှုဘာမှမရှိတဲ့ အသုံးမကျတဲ့ ဇာတ်ကောင်တခု ဖြစ်တယ်။ သူ့ရဲ့ အေး...