Chapter 94 (Zawgyi)

1.4K 55 2
                                    

က်ဴးက်ဴး နံရံကိုမွီလိုက္ၿပီး လက္ပိုက္ကာေမးလိုက္သည္။ "ခရီးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးနင္ စဥ္းစားထားတာရွိလား?"
ခ်န္က်မ္း သူ႔အိတ္ထဲလက္ထည့္လိုက္သည္။
"မင္းငါ့ကိုဖိတ္ခ်င္လို႔လား?
က်ဴးက်ဴး မဝံ့မရဲနဲ႔ ႏွာေခါင္းကိုပြတ္ကာ ေျပာလိုက္သည္။ "...အင္း"
ခ်န္က်မ္း သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္။ "ပစၥည္းေတြသိမ္းရအုန္းမယ္၊ ေလယာဥ္စီးရတာက အရမ္းပင္ပန္းၿပီး အဆင္မေျပဘူး၊ ေလယာဥ္ကေကၽြးတဲ့အစားအေသာက္ကလည္း မေကာင္းဘူး..."
က်ဴးက်ဴး မ်က္ခံုးတဖက္ပင့္လိုက္ၿပီး သူေျပာေနတာကို ျဖတ္ေျပာလိုက္သည္။
"ဒီေတာ့၊ အတူတူသြားမွာလား?"
"သြားမယ္"
"..."
႐ုံးခန္းထဲက တုႏြမ္ဟာ ေပ်ာ္လြန္းလို႔ ေအာ္ဟစ္လိုက္ၿပီး ငိုမိေတာ့မလိုေပ။ "ေကာင္းလိုက္တာ! သူေဌးက အားလပ္ရက္ခရီးသြားမယ္တဲ့! ငါတို႔ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ကစားလို႔ရၿပီ!"
သူေျပာေနတုန္း အန္႐ူဟာ အခ်ိန္ကိုက္ ေရာက္လာသည္။
အန္႐ူရဲ႕မ်က္ႏွာဟာအနည္းငယ္ပ်က္ေနသည္။ 'အရင္တုန္းကဆိုရင္ ခ်န္က်မ္းက အခုခ်ိန္ေလာက္ ကုမၸဏီမွာပဲရွိေနမွာ၊ အခုတေလာ ခ်န္က်မ္း အိမ္ကိုပဲ ေစာေစာျပန္ေနတယ္'
တုႏြမ္စကားကိုၾကားလိုက္ရခ်ိန္မွာ အန္႐ူ ယံုေတာင္မယံုႏိုင္ေပ။ "သူခရီးထြက္သြားတယ္ေပါ့?"
'ခ်န္က်မ္းက ခရီးထြက္တယ္ဆိုတာ ရွိဖူးလို႔လား?'
တုႏြမ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာေျပာလိုက္သည္။ "ဒါေပါ့၊ မရီးနဲ႔အတူတူေလ၊ အပန္းေျဖစခန္းက ေကာင္းတယ္၊ သူတို႔ေပ်ာ္ေနၾကမွာပဲ"
'တလက္စတည္း ႏွစ္ေယာက္သားရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြလည္း ျပန္လို႔အဆင္ေျပသြားရင္ေကာင္းမယ္'
အန္႐ူရဲ႕အျပံဳးဟာ အနည္းငယ္ေတာင့္တင္းေနသည္။ ဒါေပမဲ့ သူမရဲ႕ ပံုမွန္အေျခအေနသို႔ျပန္ထိန္းလိုက္သည္။ "ဟုတ္သား၊ ငါ့ရဲ႕တႏွစ္စာခြင့္ရက္ေတြလည္းမသံုးရေသးဘူး၊ အရင္တုန္းက ထြက္လည္ခ်င္ေပမဲ့ မလည္ခဲ့ရဘူး"
တုႏြမ္ မေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္ရေနသည္။ "မင္းေျပာခ်င္တာက..."
"ငါလည္း အဲအပန္းေျဖစခန္းကိုသြားခ်င္တယ္"
"မရဘူး၊ မသြားရဘူး၊ အန္႐ူ"
"ငါကဘာျဖစ္ေနလို႔လဲ? ငါတို႔အတူတူအလုပ္လုပ္ၾကတာပဲေလ၊ အတူတူထြက္လည္လို႔ ရတာပဲ၊ အရမ္းတုန္လႈပ္မေနပါနဲ႔"
တုႏြမ္ သူမကိုေျဖာင္းျဖဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္သည္။ "မင္းတေယာက္တည္း ဘာသြားလုပ္မွာလဲ?"
အန္႐ူ ။ "ေက်ာင္းဖန္နဲ႔ အတူတူသြားလိုက္မယ္"
တုႏြမ္ ။ "လီးပဲ!" သူေဒါသထြက္ေနေပမဲ့ အန္႐ူကိုေတာ့ အျပစ္မတင္ေပ။ တုႏြမ္ မ်က္ခံုးပင့္ၿပီးအေလးအနက္ေျပာလိုက္သည္။ "မင္း ဒီလိုလုပ္တာရဲ႕အက်ိဳးဆက္ကိုသိမွာပါ၊ မင္းအထုပ္သိမ္းၿပီး ထြက္သြားရ
ႏိုင္ေျခရွိတယ္ေနာ္"
အန္႐ူ ။ "ငါက ဒီကိုခ်န္က်မ္းအတြက္ပဲလာခဲ့တာ"
'မဟုတ္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္ သူမ ပင္လယ္ရဲ႕တဖက္ျခမ္းကို ျပန္လာခဲ့မွာလဲ'
အခုခ်ိန္မွာ ဂိမ္းအသစ္ရဲ႕ထုတ္လုပ္မႈကလည္း အဆင့္တခုကိုေရာက္ေနၿပီဆိုေတာ့ ဒီဇိုင္းေခါင္းေဆာင္တေယာက္အေနနဲ႔ အဓိက animation ဒီဇိုင္းေတြအတြက္ တာဝန္အရွိဆံုးသူျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ သူမကို အလုပ္ျဖဳတ္ရန္မျဖစ္ႏိုင္ေပ။ 'ငါထပ္သည္းမခံေတာ့ဘူး၊ အကြက္ေရြ႕မလား၊ အလုပ္ျဖဳတ္ခံရမလား ႏွစ္ခုထဲကတခုပဲ၊ လႈပ္ရွားမယ္ဆိုရင္ ျမန္ျမန္လႈပ္ရွားရမယ္'
တုႏြမ္ ။ "မင္း တာဝန္ကေနရပ္စဲခံရလိမ့္မယ္"
အန္႐ူ သူ႔က္ုၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္သည္။ "ငါမယံုဘူး"
'တကယ္လို႔ ခ်န္က်မ္းသာ ငါ့ကိုသတိမထားမိဘူးဆိုရင္ ဘာလို႔ ငါ့ရဲ႕အခ်က္ျပမႈေတြကို မျငင္းဆန္ခဲ့တာလဲ?'
အန္႐ူမသိတာက ခ်န္က်မ္းဟာ သူမရဲ႕အခ်က္ျပမႈေတြကို ဂ႐ုေတာင္မစိုက္ခဲ့တာကိုေပ။

ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္းOù les histoires vivent. Découvrez maintenant