Chapter 65 ( Zawgyi)

1.7K 74 1
                                    

ေတာက္ပတဲ့အနီေရာင္စာလံုးေတြက ဖုန္းစကရင္ေပၚမွာ အဆက္မျပတ္တက္လာေနၿပီး တကမ႓ာလံုးဆူပြက္ကုန္ၾကသည္။
"သူေဌး! တကယ္ကို RMB ကစားသမားပဲ"
လိုက္သတ္ခံရတဲ့ႏွစ္ေယာက္ဟာ ခ်က္ခ်င္းနာမည္ႀကီးသြားၿပီး သူတို႔ရဲ႕မ်က္ႏွာဟာ အစိမ္းေရာင္ေတာင္ေျပာင္းသြားသည္။
'တကယ္ပါပဲ၊ ငါတို႔ကို လူေတြလိုက္သတ္ေနၾကၿပီ၊ အဲဒီက်ဴးဆိုတဲ့တေယာက္က ဘာလို႔ပံုမွန္အတိုင္းမသြားရတာလဲ?'
က်ဴးက်ဴးဟာ ေလးစားမႈေတြ ေက်ာ္ၾကားမႈေတြနဲ႔ ျပည့္ေနသည္။ 'သူတို႔ဘယ္ေလာက္ပဲအေႏွာင့္အယွက္ေပးပါေစ၊ သူတို႔ဂိမ္းကို တကယ္ပဲ ဂ႐ုမစိုက္ၾကလို႔လား? တလေလာက္ေတာ့ သူတို႔ acc ေတြေျပာင္းတာျဖစ္ျဖစ္၊ အသင္းသားေတြနဲ႔ပဲကစားတာပဲ လုပ္လို႔ရမယ္။ တာဝန္ေတြလုပ္ဖို႔ဆိုတာ စဥ္းစားလို႔ေတာင္ရမွာမဟုတ္ဘူး'
သူငယ္ခ်င္းအမ်ားႀကီးက 66666 စာေၾကာင္းေတြပို႔ၾကၿပီး က်ဴးက်ဴးရဲ႕ဒီလွည့္ကြက္ကို အားက်ေနၾကသည္။
သူမဒါကိုလုပ္လိုက္တာက ႐ွဳဘီယင္တင္မကပဲ တျခားဆဲတဲ့လူေတြပါ အနီေရာင္စာလံုးနဲ႔ အလိုက္ခံရမွာကို ေၾကာက္သြားေစသည္။ 'ငါတိတ္တိတ္ေလးပဲေနၿပီး ဘာမွမေျပာမိဘူးေနာ္'
က်ဴးက်ဴးဟာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ စားေသာက္ဆိုင္ကို ေက်ာက္ပုစြန္စားရန္သြားလိုက္သည္။ ခ်န္က်မ္းဟာ ဒီေန႔ စကားအရမ္းနားေထာင္ေနၿပီး မိန္းမတေယာက္ကို စိတ္တိုေအာင္လုပ္တာရဲ႕အဆံုးသတ္ကိုသိတာေၾကာင့္ စကားတခြန္းမွမေျပာေပ။ က်ဴးက်ဴးဟာ အခြံခြာေနရင္းေျပာလိုက္သည္။ "ငါဂိမ္းထဲမွာ ပိုက္ဆံေတြအေတာ္သံုးလိုက္ရတာေၾကာင့္ ရင္နာေနတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အခုတေလာ သံုးတာေလ်ာ့မလို႔"
ခ်န္က်မ္းကေမးလိုက္တယ္။ "ငါ့မွာေတာ့အခုမရွိေသးဘူး၊ ခဏေနလဲႊလိုက္မယ္"
က်ဴးက်ဴးဟာ သူ႔ရဲ႕စကားေၾကာင့္ အနည္းငယ္အံ့ၾသသြားေပမဲ့ ျငင္းလိုက္သည္။ 'သူ႔ဆီကေတာင္းတာကေကာင္းေပမဲ့ ငါတို႔ကအတူယွဥ္တြဲေနထိုင္တဲ့ဆက္ဆံေရးပဲေလ'
ခ်န္က်မ္းဟာ ေျဖးေျဖးခ်င္းေျပာလိုက္သည္။ "ရပါတယ္၊ ေငြေတြမ်ားေနေတာ့ နည္ဴနည္းေလာက္ျဖဳန္းလည္း အဆင္ေျပတယ္"
က်ဴးက်ဴး ။ "....."
'နင္ငါနဲ႔စကားအေကာင္းမေျပာခ်င္ပံုပဲ'
က်ဴးက်ဴးဟာ စိတ္တိုတိုနဲ႔ သူအခံြခြာၿပီးသားပုစြန္ကို ခိုးယူလိုက္ၿပီး တဝက္တပ်က္ဝါးစားလိုက္ၿပီး "နင္ ငါေငြေတြ ဘယ္မွာသံုးလိုက္တာလဲလို႔ ဘာလို႔မေမးတာလဲ?"
ခ်န္က်မ္းဟာ အခံြခြာၿပီးသားပုစြန္ကို သူ႔ဘက္ကို တိတ္တဆိတ္ဆဲြယူရင္း "ဟမ္?"
"ငါဂိမ္းထဲက တေယာက္ဆီက အဆဲခံရတယ္ေလ။ သူကဂိမ္းစာမ်က္ႏွာမွာလည္းတင္လိုက္ေသးတယ္။ သူတို႔က ငါက ငါ့ေယာကၤ်ားကိုဦးထုပ္စိမ္းေဆာင္းေပးေနတယ္တဲ့။ ငါတကယ္မတရားခံရတာ"
သူ႔ မ်က္ေတာင္ခတ္လိုက္မိသည္။
"ေဖာက္ျပန္တာလား?"
က်ဴးက်ဴး ။ ".... အဓိကအခ်က္ကငါကမတရားခံရတာေလ၊ ဒီအတိုင္း စေကးေကာင္းသူေတြက အၿမဲတမ္း ငါ့ကိုလာစြပ္စဲြေနတာပဲ" 'ပိုဆိုးတာက သူတို႔ကခံစားခ်က္ကိုမရွိတာ၊ အစိမ္းေရာင္ဦးထုပ္ကဘယ္ေနရာကေန ေျပာႏိုင္ရတာလဲ'
က်ဴးက်ဴး ။ "စိတ္မေကာင္းစရာက ငါ့စေကးေတြဆိုးေနတာပဲ။ မဟုတ္ရင္ ငါကိုယ္တိုင္ အဲဒီႏွစ္ေယာက္ကို ကိုယ္တိုင္စိန္ေခၚၿပီး ေသခ်ာ႐ိုက္ပစ္တယ္"
ခ်န္က်မ္းဟာ တိတ္ဆိတ္ေနသည္။
"မင္းစိတ္ဆိုးလို႔လား?"
"စိတ္ဆိုးတာထက္ မတရားခံရတာကို မႀကိဳက္တာ" က်ဴးက်ဴး မ်က္ခံုးပင့္လိုက္ၿပီး "ဒါေပမဲ့လည္း ငါျပန္လက္စားေခ်လိုက္ၿပီ။ ငါသူမကို လံုးဝပါးစပ္ေပါက္ပိတ္လိုက္ၿပီ"
ခ်န္က်မ္း သူမကို အဓိပၸာယ္အျပည့္အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္လိုက္သည္။

ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္းWhere stories live. Discover now