Chapter 64 (Zawgyi)

1.7K 76 1
                                    

သူမေလသံ အျပစ္ကင္းစင္စြာနဲ႔ "ဘာမွားေနလို႔လဲ? ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ ဘာျဖစ္သြားတာလဲ? ငါအခုမွလိုင္းတက္လာလို႔"
က်ဴးက်ဴး ။ "ဘာမွမဟုတ္ဘူး၊ နင့္ကိုေျပာခ်င္လို႔၊ နင့္ရည္းစားငါ့ကိုလာမေႏွာင့္ယွက္ေစနဲ႔၊ ငါတကယ္ သူ႔ကိုသူငယ္ခ်င္းေတာင္မအပ္ခ်င္ဘူး"
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ ။ " ......"
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ ။ "နင္ေလလံုးထြားေနတာလား? သူကဘယ္လိုလုပ္နင့္ကို ေႏွာင့္ယွက္ရမွာလဲ?"
က်ဴးက်ဴး ။ "နင္ေသခ်ာလို႔လား? ငါကသူ႔ကိုေႏွာင့္ယွက္ဖို႔လိုတယ္ထင္လို႔လား?"
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ ။ "....ဟီးဟီး"
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ ။ "အကိုဇူးက အဲလိုလူမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး၊ နင္ကသူ႔ကို မွားတဲ့အခ်က္အလက္ေတြေပးလိုက္တာလည္းျဖစ္မွာေပါ့"
တျခားအဓိပၸာယ္နဲ႔ဆိုရင္ က်ဴးက်ဴးက အရင္ဆံုးစၿပီး ၾကဴတဲ့သေဘာေပ။
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ ။ "ငါသိၿပီ၊ အကုန္လံုးက နတ္ဘုရားကိုႀကိဳက္ၾကၿပီး သူ႔မွာ fan ေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ နင္အထင္လဲြသြားတာေတြရွိရင္ ငါအရင္ဆံုးေတာင္းပန္ပါမယ္။ အဲဒီပို႔စ္ကလည္း ငါ့ဆီကမဟုတ္ဘူး။ နင္စစ္ၾကည့္လို႔ရတယ္"
ေသခ်ာတာေပါ့၊ အဲဒီပို႔စ္က သူမပို႔တာမဟုတ္ပဲ သူမရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္းပို႔တာေလ။
႐ွဳဘီယင္က တကယ္လည္တဲ့မိန္းမပဲလို႔ က်ဴးက်ဴးေတြးလိုက္သည္။ 'ဒီဘဝမွာသူမ အပင္ျမင့္ကိုတက္ႏိုင္တာ အံ့ၾသစရာမရွိေတာ့ဘူးပဲ' သူမ ႐ွဳဘီယင္အေၾကာင္းကို ေတြးေနရန္ေတာင္ ပ်င္းေနသည္။ 'ဒီေန႔ ရွဘီယင္ဒါေတြကို ေျပာင္းလဲၿပီးေျပာေပမဲ့ တခ်ိဳ႕လူေတြက အမွားနဲ႔အမွန္ကို ခဲြျခားသိမွာပဲ၊ ေသခ်ာေပါက္နားလည္လိမ့္မယ္'
အဲဒီအခ်ိန္မွာ တံခါးေခါက္သံထြက္လာၿပီး ခ်န္က်မ္းရဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ့အသံထြက္လာသည္။ "ပုစြန္စားမလို႔"
က်ဴးက်ဴး ခ်က္ခ်င္း စိတ္ေျပာင္းသြားၿပီး "ငါ့ကိုလည္းေစာင့္ဦး!"
က်ဴးက်ဴး ။ "မအားေသးဘူး၊ ငါ့ေယာက်ၤားငါ့ကိုေခၚေနလို႔"
ခ်င္ဖန္ဘီယင္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း "ကမ႓ာႀကီးရဲ႕ ပထမဆံုး ၿမိဳ႕စားငယ္ေလး" ကခ်က္ခ်င္းပဲ ရဲြ႕လိုက္သည္။ "နင့္မွာ ေယာက်ၤားရွိမယ္မွန္း ဘယ္သူသိမွာလဲ? ေယာက်ၤားရွိတဲ့သူတေယာက္က လိုင္းေပၚမွာလာၾကဴေနမယ္လို႔၊ ရံြ႕စရာေကာင္းလိုက္တာ"
အဲဒီစကားထြက္လာလာခ်င္း အသင္းသားေတြဟာ သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ပဲ ရန္ပဲြထဲဝင္ကာ ထိုႏွစ္ေယာက္ကို ဆဲြၿဖဲၾကေတာ့သည္။ သူတို႔က အရမ္းကိုလိမ္လည္တတ္ၿပီး မဟုတ္တာေတြအတြက္ သက္ေသလည္းမရွိပဲ ေျပာေနၾကေၾကာင္း ေျပာေနၾကသည္။
"ကမ႓ာႀကီးရဲ႕ ပထမဆံုး ၿမိဳ႕စားငယ္ေလး" ဟာ အရမ္းကို အားေကာင္းေပသည္။ ခ်င္ဖန္ဘီယင္ကိုတိုက္ခိုက္ေနတဲ့ တျခားသူေတြကို ျပန္ခုခံေပသည့္အျပင္ က်ဴးက်ဴးကိုလည္း ဆက္လက္ေထ့ေငါ့ေျပာလ်က္ရွိၿပီး "မတရားလုယူတဲ့သူ" "အားနည္းခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့သူ" "ေယာက်ၤားရွိတဲ့တျခားသူေတြက အကုန္လံုးအတူတူကစားၾကတယ္၊ နင့္ေယာက်ာၤးက နင္လိုင္းေပၚမွာဘာေတြလုပ္ေနလဲသိရဲ႕လား?" "သူေဖာက္ျပန္ခံေနရတာေတာင္သိရဲ႕လား" ......
တေၾကာင္းၿပီးတေၾကာင္း ဆဲတာေတြက အရမ္းဆိုးရြားလာသည္။ ဒါေပမဲ့လည္း ႐ိုင္းတဲ့ အဆဲစကားလံုးေတြမပါေတာ့ တိုင္ရန္မတတ္ႏိုင္ေပ။
က်ဴးက်ဴးရဲ႕ ID ဟာ မီးစိမ္းေနေပမဲ့ ျပန္မေျပာတာေၾကာင့္ အကုန္လံုးက သူမအဆဲခံရတာေၾကာင့္ ငိုေနၿပီလို႔ေတြးလိုက္သည္။ ဒါေပမဲ့ ရာဇဝတ္သားလိုက္ဖမ္းရတဲ့အမိန္႔ေပၚလာရန္ မၾကာလိုက္ေပ။
["က်ဴး က်ဴး က်ဴး" ကစားသမားက ရာဇဝတ္သားလိုက္ဖမ္းရတဲ့စိန္ေခၚစာကို ခ်ိတ္ဆဲြလိုက္ပါတယ္၊"ခ်င္ဖန္ဘီယင္" နဲ႔ "ကမ႓ာႀကီးရဲ႕ပထမဆံုးၿမိဳ႕စားေလး" ကို အႀကိမ္ ၁၀၀ လိုက္သတ္ရင္ အျမင့္ဆံုးေရႊအဆင့္ကို ၁လစာသံုးခြင့္ရမယ္။ အမ်ားဆံုးသတ္ႏိုင္တဲ့ကစားသမားကို အေကာင္းဆံုးလက္နက္ကိုေပးမယ္။]

ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္းWhere stories live. Discover now