ႏွစ္ေယာက္လံုးမရီးလို႔ ေခၚလိုက္ခ်င္ေပမဲ့ သည္းခံလိုက္ရသည္။ ခ်န္က်မ္းရဲ႕ သ႐ုပ္မွန္က အျပင္ဘက္ကမ႓ာမွာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဇူးမာေတာင္ သိလို႔မရေပ။
တျခားသူေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ အန္႐ူရဲ႕ မ်က္ႏွာဟာ ျဖဴဆုတ္သြားၿပီး သူမလက္ထဲက ဓားခရင္းကို ကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိလိုက္ပဲ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ဆုတ္ကိုင္မိသြားသည္။ သူမ ခ်န္က်မ္းရဲ႕ေက်ာ္ၾကားလွတဲ့ဇနီးအေၾကာင္းကို တျခားသူေတြဆီကေန ၾကားရတဲ့အခ်ိန္ကို ေသခ်ာမွတ္မိေနေသးတယ္။ သူမက ရြံ့ရွာစရာေကာင္းၿပီး ေဖာက္ျပန္တဲ့အေၾကာင္းေတြကိုေပါ့။ 'ရံြ႕စရာေကာင္းလိုက္တာ၊ သူမက အခုမွလာၿပီးေတာ့ သူမစ႐ိုက္ကိုေျပာင္းလဲႏိုင္ရတာလဲ?'
'မရဘူး၊ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး!'
တုႏြမ္ဟာ မရီးက အရမ္းလွၿပီး အရမ္းစိတ္အားထက္သန္ေၾကာင္း ေတြးလိုက္သည္။ သူက ႐ူးသြပ္သလိုမ်ိဳးေနရာလပ္ေတာင္မခ်န္ပဲ ခ်ီးက်ဴးလိုက္သည္။ "လူ...လူအိုႀကီး ခ်န္ဇနီးက အရမ္းလွတာပဲ!!"
ေက်ာင္းဖန္ ။ "အဟြတ္! အဟြတ္!"
'ဘာလို႔ ဒီစာေၾကာင္းက ခံစားရတာထူးဆန္းေနတာလဲ?'
ခ်န္က်မ္းဟာ က်ဴးက်ဴးကို တည္ၿငိမ္စြာနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးလိုက္သည္။ "သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုလိုက္ ညစာစားေနတာ"
က်ဴးက်ဴးဟာ အေရွ႕၊ အေနာက္ မေမးတဲ့သူမွန္း သူသိသည္။ က်ဴးက်ဴးကိုသူ႔အေၾကာင္းေဖာ္လိုက္ရန္ သူတို႔မလုပ္ရဲမွန္းသိတာေၾကာင့္ သူလွ်ိ႕ဝွက္ခ်က္ေပၚသြားမွာကို မစိုးရိမ္ေပ။
'ဘယ္သူက သူေဌးတေယာက္ မကြာရွင္းခင္ သူ႔ရဲ႕သ႐ုပ္မွန္ကို သူ႔မိန္းမဆီကေန ဖံုးကြယ္ထားလိမ့္မယ္လို႔ေတြးမိမွာလဲ'
က်ားခ်န္ရဲ႕ အတင္းအဖ်င္းေတြကို က်ဴးက်ဴးဘယ္တုန္းကမွ ဂ႐ုမစိုက္ခဲ့တာေၾကာင့္ တုႏြမ္က ရင္းႏွီးပံုေပၚေနေပမဲ့ ဘယ္မွာေတြ႕ဖူးမွန္း မမွတ္မိေတာ့ေပ။ သူမႏွလံုးသားထဲမွာေတာ့ အခုေလာေလာဆယ္ခံစားခ်က္က တခုတည္းေပ။ 'ခ်န္က်မ္းမွာ သူငယ္ခ်င္းရွိတယ္ေပါ့!!'
'အရြယ္ေရာက္လာၿပီပဲ၊ ဒီအန္တီက အရမ္းေက်နပ္တာပဲ'
တဖက္မွာေတာ့ ဇူးမာက အံ့ၾသသြားၿပီး ေျပာလိုက္သည္။ "ဘယ္လိုေတာင္တိုက္ဆိုင္တာလဲ၊ ကိုယ္တို႔ေရစက္ပါတယ္နဲ႔တူတယ္"
က်ဴးက်ဴး ရွက္ေသြးျဖာစြာနဲ႔ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္သည္။ သူမျပံဳးကာေျပာလိုက္သည္။ "ဟယ္လို၊ ငါ့နာမည္က ရြမ္က်ဴးက်ဴးပါ"
အဲဒီစာလံုးေတြထြက္လာခ်ိန္မွာ တျခားသူေတြက ေၾကာင္အသြားသည္။
သူတို႔က ဇူးမာကို မရီးနဲ႔ေတြ႕ဖူးမွန္း မထင္ထားမိေပ။ တုႏြမ္နဲ႔ေက်ာင္းဖန္ဟာ အၾကည့္ေတြထူးဆန္းသြားသည္။ သူတို႔ရဲ႕အေတြးထဲမွာေတာ့ ခ်န္က်မ္းဟာ ၁၀ တန္ေလာက္ေလးတဲ့ ဦးထုပ္စိမ္းကို ေဆာင္းခံေနရၿပီး ဇူးမာကိုယ္တိုင္ကိုယ္က်ေဆာင္းေပးတာလို႔ေပ။
"....."
ဇူးမာဟာ တခဏေလာက္တိတ္ဆိတ္သြားၿပီး ထဝက္အံ့ၾသၿပီး ထဝက္ေၾကာင္သြားသည္။ "မင္းက..က်ဴးက်ဴးက်ဴး?"
က်ဴးက်ဴး ။ "ရွင္က?"
သူၿပီးေတာ့ျပံဳးလိုက္ၿပီး ယဥ္ေက်းစြာနဲ႔ သူ႔သ႐ုပ္မွန္ကိုျပရန္ အနည္းငယ္ေနာင္တရေနၿပီး ေျပာလိုက္သည္။ "ခ်န္ယုအိမ္ရာ"
တဂိမ္းလံုးကလူေတြက ခ်န္ယုအိမ္ရာကက်ဴးက်ဴးအတြက္ ခံစားခ်က္အနည္းငယ္ရွိေၾကာင္းသိၾကသည္။ တုႏြမ္လိုမ်ိဳး စပ္စုလြန္းတဲ့သူတခ်ိဳ႕သာ က်ဴးက်ဴးက်ဴးက မရီးဆိုတာကို သိၾကသည္။ 'ဟုတ္ၿပီ။ ဒါေပမဲ့ သူေဌးတေယာက္ သူ႔ကိုက်ားခ်န္ကို ဝင္ခြင့္ျပဳလိုက္ရင္ အခန္းထဲကိုဝံပုေလြကို ေခၚသြင္းလာသလိုျဖစ္မေနဘူးလား'
က်ဴးက်ဴးဟာ သူ႔ကိုၾကည့္ေနရင္း တခဏေလာက္ဆံြ႕အသြားသည္။
ဂိမ္းထဲမွာက လိုင္းေပၚကေနပဲဆက္သြယ္ၾကတာေၾကာင့္ဘအကုန္လံုးက အစစ္အမွန္မဟုတ္သလိုခံစားရသည္။ အခုေတာ့ ဇူးမာက သူမေရွ႕မွာ ထင္ရွားစြာနဲ႔ရပ္ေနေတာ့ က်ဴးက်ဴး သူ႔ရဲ႕ေနာက္လာမဲ့ႏွစ္အနည္းငယ္မွာ သူရဲ႕ေျပာင္ေျမာက္တဲ့ေအာင္ျမင္မႈေတြ သူခံစားခဲ့ရမဲ့နာက်င္မႈေတြကို သတိရသြားသည္။ အဲဒါက စိုက္ဝင္ေနတဲ့အပ္ကို လံုးဝဆဲြထုတ္လိုက္သလိုပဲ။ စာအုပ္ထဲကဇာတ္ေကာင္ေတြက တကယ္ေပၚလာသလိုပဲ။
YOU ARE READING
ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္း
Humorရွမ်ကျူးကျူးတယောက် အရင်ဘ၀က အမျိုးသမီးဇာတ်လိုက်မရရှိခဲ့တဲ့ ငယ်ချစ်ဦးဆိုတဲ့ rebirth novel ထဲကို ကူးပြောင်းရောက်ရှိလာခဲ့တယ်။ ဇာတ်ကြောင်းမှာ ငယ်ချစ်ဦးဖြစ်တဲ့ ချန်ကျမ်းဟာ ရုပ်ချောပေမဲ့ အောင်မြင်မှုဘာမှမရှိတဲ့ အသုံးမကျတဲ့ ဇာတ်ကောင်တခု ဖြစ်တယ်။ သူ့ရဲ့ အေး...