အမ်ားအျပားစားေသာက္ၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ ခ်န္က်မ္းက ႐ွဳပ္ပြေနတာေတြကို ရွင္းေနၿပီး က်ဴးက်ဴးကေတာ့ ေရခ်ိဳးရန္ျပင္ေနသည္။
သူမ mask ကပ္ၿပီး ထြက္လာခ်ိန္မွာ ခ်န္က်မ္းစာၾကည့္ခန္းထဲကေန ရင္းႏွီးတဲ့သီခ်င္းသံၾကားလိုက္ရသည္။ က်ဴးက်ဴး ခဏေလာက္ရပ္သြားၿပီးေတာ့ တံခါးကိုကပ္ကာ ေမးလ္ုက္သည္။ "ဘာလုပ္ေနတာလဲ? နင္ဂိမ္းကစားေနေတာ့မဟုတ္ဘူးမလား?"
ခ်န္က်မ္း တည္ၿငိမ္တဲ့အသံနဲ႔ေျပာလိုက္သည္။
"ေႏွာင့္ယွက္တဲ့သူက ဘယ္သူလဲ ၾကည့္ေနတာ"
က်ဴးက်ဴး ။ "......"
သူမ ခ်န္က်မ္းေနာက္ကို ေလွ်ာက္လာခ်ိန္မွာ ခ်န္က်မ္းဟာ "ရွီက်န္ယဲြ႕" ဆိုတဲ့နာမည္နဲ႔ ဓားသမားကိုသံုးကာ အေခါက္ေခါက္အခါခါ ကစားေနတာကိုေတြ႕လိုက္ရသည္။ က်ဴးက်ဴးဟာ ျမင္ကြင္းကိုၾကည့္ကာ ေမးလိုက္သည္။ "ငါဒီေျမပံုကိုေတာ့ တခါမွမကစားဖူးဘူး"
ခ်န္က်မ္း ။ "နည္းပညာက မေကာင္းဘူး"
က်ဴးက်ဴး ေခါင္းညိတ္လိုက္သည္။ "ငါ့မွာလည္းပဲ၊ နည္းပညာက မေကာင္းဘူး၊ ငါက ႐ွဳခင္းကိုပဲ ၾကည့္ေနႏိုင္တဲ့ ဗုဒၶကစားသမားပဲ တတ္ႏိုင္တယ္"
ေျပာေနရင္းနဲ႔ က်ဴးက်ဴးဟာ သူ႔ပုခံုးေပၚ လက္တဖက္တင္လိုက္ၿပီး ခ်န္က်မ္းရွိတဲ့ေျမပံုကို ၾကည့္ရန္ စကရင္နားတိုးလာသည္။ "ငါခဏေန နင့္ကိုအပ္လိုက္ေမေလ၊ အတူတူတာဝန္လုပ္ၾကတာေပါ့"
သူမရဲ႕အာ႐ုံက ဂိမ္းမွာပဲရွိေနတာေၾကာင့္ သူမေတာင္မသိလိုက္ပဲ တျဖည္းျဖည္းတိုးလာမိသည္။ သူမရဲ႕ႏူးညံ့တဲ့လက္ေခ်ာင္းေတြက ေအးစက္ေနၿပီး ဆြယ္တာထဲကေနေတာင္ သူမရဲ႕အပူခ်ိန္ကိုခံစားလို႔ရေနသည္။ သူမရဲ႕ရွည္လ်ားမဲနက္တဲ့ ဆံႏြယ္ေတြဟာ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေနၿပီး ရွန္ပူနံ့သင္းေနသည္။ သူမစကားေျပာလိုက္တိုင္း သူ႔မ်က္ႏွာကို ေႏြးေထြးတဲ့အသက္႐ွဳေငြ႕ေတြ လာေရာက္ျဖတ္ေျပးသြားသည္။
ခ်န္က်မ္းဟာ တခဏေလာက္တုန္လႈပ္သြားေပမဲ့ အျပင္ဘက္မွာေတာ့ မ်က္ႏွာေသႀကီးနဲ႔ သူ႔အမူအရာဟာ ေျပာင္းလဲမႈမရွိေပ။
......
က်ဴးက်ဴးဟာ အခန္းထဲကို ခ်က္ခ်င္းျပန္သြားၿပီး ဂိမ္းထဲဝင္ကာ ခ်န္က်မ္းကို အပ္လိုက္သည္။
က်ဴးက်ဴး ။ "ငါနင့္ကို တာဝန္ေတြလုပ္ဖို႔ေခၚသြား....ခဏေလး နင္ဘယ္သြားေနတာလဲ?"
ရွီက်န္ယဲြ႕ ။ "နင္ကစားဖို႔ အဝတ္ေတြအရင္သြားဝယ္လိုက္ဦး"
က်ဴးက်ဴး ။ "? ? ?"
က်ဴးက်ဴးဟာ သူ႔ဇာတ္ေကာင္ေပ်ာက္သြားတာကိုၾကည့္ေနၿပီးေနာက္ အသင္းစကားေျပာခန္းထဲကို ဝင္လိုက္သည္။ သူမေပ်ာ္ရႊင္ေနတာကို ျမင္ၿပီးေတာ့ အကုန္လံုးက ကစားရန္ေခၚေနၾကသည္။ ႐ွဳဘီယင္နဲ႔ သူမသူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ ဂိမ္းထဲမွာ ေပၚလာဖို႔ေတာင္ ေၾကာက္သြားၾကသည္။ 'တကယ္လို႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သာ တလေလာက္ေပ်ာက္သြားရင္ ငါအေႏွာင့္အယွက္မရွိပဲ ေအးေဆးကစားလို႔ရၿပီ'
က်ဴးက်ဴးဟာ သူမရဲ႕ IQ ကို ခ်ီးက်ဴးခ်င္စိတ္ေတာင္ေပါက္သြားသည္။
ပိုင္လံုမန္ ။ "အစ္မက်ဴး၊ ဘာလုပ္ေနလဲ?"
က်ဴးက်ဴး ။ "အိုး၊ ငါ့ေယာကၤ်ားက သူလည္းဂိမ္းကစားခ်င္တယ္ေျပာလို႔ အတူတူေခၚေနတာ"
သူမေယာကၤ်ားၾကားလိုက္ရေတာ့ အကုန္လံုးထိန္လန္႔သြားၾကၿပီး တေယာက္ၿပီးတေယာက္ သူမေယာကၤ်ား acc နာမည္ကို လာေမးၾကသည္။
ဒီအခြင့္အေရးက္ု အသံုးခ်ၿပီး သူမနာမည္ဆိုးကို အဖတ္ျပန္ဆည္ႏိုင္တာေၾကာင့္ က်ဴးက်ဴး ဟာ "ရွီက်န္ယဲြ႕" ဆိုတဲ့စာလံုးေတြကို ရက္ေရာစြာနဲ႔ စာ႐ိုက္ေပးေနသည္။ ခ်န္က်မ္းအဆင့္နိမ့္ေနေသးတာက ရွက္စရာမဟုတ္ဘူးလို႔ သူမေတြးမိသည္။ 'ငါ့ရဲ႕အဆင့္ေတြကလည္း ေငြနဲ႔တက္လာတာပဲကို၊ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ေငြျဖဳန္းႏိုင္တဲ့ကစားသမားေတြျဖစ္လည္း ဘာျဖစ္လဲ? တျခားသူေတြအျမင္ကို ဂ႐ုမစိုက္ပါဘူး'
YOU ARE READING
ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္း
Humorရွမ်ကျူးကျူးတယောက် အရင်ဘ၀က အမျိုးသမီးဇာတ်လိုက်မရရှိခဲ့တဲ့ ငယ်ချစ်ဦးဆိုတဲ့ rebirth novel ထဲကို ကူးပြောင်းရောက်ရှိလာခဲ့တယ်။ ဇာတ်ကြောင်းမှာ ငယ်ချစ်ဦးဖြစ်တဲ့ ချန်ကျမ်းဟာ ရုပ်ချောပေမဲ့ အောင်မြင်မှုဘာမှမရှိတဲ့ အသုံးမကျတဲ့ ဇာတ်ကောင်တခု ဖြစ်တယ်။ သူ့ရဲ့ အေး...