Chapter 74 (Zawgyi)

1.5K 71 1
                                    

ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားကို ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ မ်က္ႏွာေတြျပံဳးကုန္ၾကသည္။ အတင္းတုပ္တဲ့အဖဲြ႕က ခ်က္ခ်င္းကို ရယ္ေမာလိုက္ၾကၿပီး က်ဴးက်ဴးကို ခ်ီးက်ဴးၾကေတာ့သည္။ ဘီယင္အတြက္ေတာ့ သူမရဲ႕ငယ္ခ်စ္ဦးက ရတနာတခုလိုေပ။ တျခားေကာင္မေလးေတြ လစ္ဇ္နဲ႔ယွဥ္ၿပီးေျပာေနရင္ေတာင္ အဆင္ေျပေလသည္။
ပို႔စ္ေတြ ဒါဇင္ေပါင္းမ်ားစြာတက္လာသည္။
"ထိတ္လန္႔စရာသတင္း! က်ဴးက်ဴးရဲ႕ေယာက်ၤားက ကမ႓ာ့အဆင့္ဝင္ကစားသမား လစ္ဇ္တဲ့!!"
"အ႐ိုက္ခံရသလိုဟန္ေဆာင္ၿပီး ျပန္ပုတ္ခ်လိုက္တဲ့အကြက္က အရမ္းမိုက္တယ္!"
"ငါ့မိန္းမကိုဆဲရင္ ငါမင္းကိုေသေအာင္႐ိုက္မယ္!"
"ပါး႐ိုက္ခဲ့ရတဲ့ ကိုး႐ိုးကားရားႏိုင္တဲ့အျဖစ္အပ်က္အၿပီး ဘယ္သူဂိမ္းထဲမွာ က်န္ေနခဲ့မွာလဲ?"
႐ွဳဘီယင္ဟာ ေဒါသထြက္သြားလို႔လား လိုင္းေပၚကပဲဆင္းသြားလို႔လားမသိ၊ ခဏၾကာေအာင္ေတာင္ စကားေျပာမလာေပ။
အသင္းရဲ႕စကားေျပာခန္းဟာ ေခြးအုပ္စုလိုက္ သရဲေတြ႕လို႔ အူသလိုမ်ိဳး ဆက္တိုက္ဆူညံေနသည္။ "အစ္မက်ဴးက်ဴး၊ ေက်းဇူးျပဳၿပီး လစ္ဇ္ကို ငါကသူ႔ရဲ႕ ငါးႏွစ္ ေျခာက္ႏွစ္ေလာက္ႀကိဳက္လာတဲ့ ဖန္ပါလို႔ ေျပာျပေပးပါ!" "ဘုရားေရ၊ လစ္ဇ္က ဘယ္လိုပံုစံလဲဆိုတာ သိခ်င္လိုက္တာ!" "အေမေရ၊ သမီးငိုေနပါၿပီ!" "လစ္ဇ္ေရ၊ ငါမင္းကိုခ်စ္တယ္၊ ငါ့ကိုတခ်က္ေလာက္ၾကည့္ပါဦး!"
က်ဴးက်ဴး ။ "......"
က်ဴးက်ဴး ။ "ညစာစားခ်ိန္ေတာင္ေရာက္ေနၿပီ၊ ငါအရင္ လိုင္းေအာက္သြားေတာ့မယ္"
သူမလိုင္းေပၚကဆင္းရန္ အေၾကာင္းျပခ်က္ေပးလိုက္သည္။ ဒါမွသာ ႐ူးသြပ္ေနတဲ့ ဖန္အုပ္စုလိုက္ႀကီး စိတ္ေလ်ာ့သြားႏိုင္ေအာင္လို႔ေပ။
တဖက္တြင္
ခ်န္က်မ္းရဲ႕ စာၾကည့္ခန္းဟာ ဆူညံေနသည္။ တုႏြမ္ရဲ႕ စူးရွတဲ့ ငိုေႂကြးသံဟာ ဖုန္းကေနတဆင့္ေတာင္ လူေတြရဲ႕နားကို နာက်င္ေစသည္။ "ဘယ္တုန္းက အဲဂိမ္းကိုစိတ္ဝင္စားသြားရတာလဲ? သူေဌး၊ ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ့္ကိုမေျပာျပရတာလဲ?!!!!"
'ဒီလိုမ်ိဳး သူေဌးက ဂိမ္းထဲဝင္ၿပီး ကစားတာက ေကာင္းေပမဲ့ ခုလိုမ်ိဳးကိစၥနဲ႔က်ေတာ့ ပြတ္ေလာ႐ိုက္သြားေတာ့သည္။ ကိစၥတခုခုျဖစ္လာရင္ ငါ့ေခါင္းပဲက်လာမွာ၊ ငါဘယ္လိုအဆံုးသတ္လိုက္ရမလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူး'
ဖုန္းထဲကေန ဘီစကြတ္ဝါးတဲ့သံတကၽြတ္ကၽြတ္ထြက္လာၿပီး သူေဌးရဲ႕မေရမရာနဲ႔ ေႏွးေကြးတဲ့ေလသံနဲ႔ "ငါ ညစာေကာင္းေကာင္းစားခ်င္လို႔"
တုႏြမ္ ။ "ဗ်ာ??"
သူအေမးကို သူေဌးရဲ႕ဖုန္းခ်သံနဲ႔ပဲ တုံ့ျပန္လိုက္သည္။
တုႏြမ္ ။ "....."
'သူေဌးကေတာ့ကြာ! ေဝါင္း၊ ငါအရမ္းစိတ္တိုေနၿပီ!'
......
ခ်န္က်မ္းကို ေကၽြးေမြးရန္အတြက္ က်ဴးက်ဴးဟာ ဟင္းပဲြေတြ စားပဲြခံုႀကီးနဲ႔အျပည့္ျပင္ဆင္ထားသည္။ သူမ စာၾကည့္ခန္းတံခါးဖြင့္လာသံၾကားလိုက္ၿပီး သူမေနာက္ကေန ခ်န္က်မ္းဟာ ေျဖးေျဖးခ်င္းေလွ်ာက္လာကာ ေနာက္ထပ္ႏို႔ခ်ဥ္တဗူးကိုယူကာဖြင့္လိုက္သည္။
က်ဴးက်ဴး တခဏေလာက္တံု႔ဆိုင္းေနၿပီး အနည္းငယ္ ရင္တုန္ေနသည္။
သူမ ခ်န္က်မ္းကို ၾကည့္လိုက္ၿပီး အရိပ္အေျခၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္သည္။ "အဲဒီ....နတ္ဘုရား?"
"......."
ခ်န္က်မ္း အေပၚကိုေမာ့ပီး ႏို႔ခ်ဥ္ကိုေသာက္လိုက္သည္။ သူ႔လည္ဇလုတ္ဟာ အနည္းငယ္ေလာက္တက္လိုက္ က်လိုက္ျဖစ္သြားတာကို သူမေသခ်ာေတြ႕ျမင္ႏိုင္ၿပီး သူရဲ႕ ပါး႐ိုးဟာ ေျဖာင့္တန္းၿပီး ခၽြန္ထက္သည္။ က်ဴးက်ဴး ေျပာတာကိုၾကားၿပီးေတာ့ သူမကို သူလွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။ အဲဒီ က်ဥ္းေျမာင္းၿပီး ရွည္လ်ားတဲ့မ်က္ဝန္းေတြဟာ ေသသပ္ၿပီးေတာ့ ပ်င္းရိပံုေပါက္ေနေပမဲ့ မက္ေဆ့တခုကိုေတာ့ ေဖာ္ျပေနသည္။ '႐ူးေနတာလား?'
က်ဴးက်ဴး ။ ".....ငါဘာမွမေျပာဘူးလို႔ပဲ ထားလိုက္ေတာ့၊ လက္ေဆးၿပီးစားၾကရေအာင္"
သူမ ခ်န္က်မ္းကို သိပ္အျမင့္ႀကီး မမွန္းႏိုင္ေပ။
'လစ္ဇ္ဆိုတာက ဘယ္လိုလူမ်ိဳးလဲ၊ ကမ႓ာ့နံပါတ္တစ္ကစားသမား၊ နတ္ဘုရားေလ၊ ဂိမ္းကစားတာကၽြမ္းတဲ့သူေတြအမ်ားႀကီးရွိတာပဲ၊ သူမေရွ႕မွာ ရွိေနတဲ့ ခ်န္က်မ္းကေတာ့.....'

ဒုတိယဇာတ္လိုက္ရဲ႕ ဇနီးေဟာင္းအျဖစ္သို႔ ကူးေျပာင္းလာျခင္းHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin