Tılsımlı Define 6

5.3K 72 0
                                    

Sabah uyandığımda hala dün gecenin şokunu atlatamamıştım.

Bütün olanlar rüya mıydı diye bir lahza düşündüm ve rüya da olsa, gerçek de olsa, evimde tüm olan bitenden, o stresten azade uyanmanın mutluluğu içimi kapladı.

Uzun zamandan beri ilçe sınırları içinde bulunan termik santralde güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum.

Aldığım maaş fena sayılmazdı. Ama... Paranın yüzü farklıdır demişler ya her şeyden vazgeçmiş olmama rağmen, yataktan kalkar kalkmaz çoktan İnternet'in başına geçip, dün gece yaşadığım paranormal olayı araştırmaya başladım.

Hemen www.google.com'u tıklayıp aramaya başladı.

"Define cin..."

....Cüce cin?

"Define arayanlara cin musallat olur mu?"

"Cinler defineyi korur mu?"

"Cin sahiplenmesi..." v.s.

...

Bunlar gibi onlarca başlık arasında kaybolmuş, hangisine bakacağını şaşırmıştım.

"Cinlerin defineyi sahiplendikleri, defineyi oraya saklayan insanlar tarafından koruması maksadıyla büyü / tılsım ile bekçilikle görevlendirildikleri oldukça yaygın olan inançlardan biridir.

Hatta detektör altını/gömüyü tespit ettiği yerin kazılması sonrasında orada olmayıp, farklı yerden sinyal verdiği gibi yer değiştirdiği iddialarında bulunanlar da olmuştur."

"Definenin olduğu yere yaklaşınca, definecilerin başına çeşitli kazaların meydana geldiği vb. rivayetler de anlatılmaktadır. "

Son cümleyi okuduğumda başımıza gelen onca şeyin nedeni ortaya çıkmaya başlamıştı.

Peki orada gerçekten define mi vardı? Olan bitenin farkına varmaya başlayınca, olması muhtemel altınların hayali ve iştiyakı can ve cin korkusunu bastırmaya başlamıştı.

Çok heyecanlandığımdan olsa gerek, sabahın körü olmasına rağmen ve kahvaltı bile yapmamama rağmen çok tuvaletim gelmişti.

Apar topar tuvalete koştum. Klozette otururken bile beynimde; define, cin, altın, para dönüp duruyordu.

Defineyi çıkardıklarımızı, sattığımız, paraları bölüştüğümüzü, istemeye istemeye çalıştığım kanser yuvası termik santralden istifa ettiğimi düşünüyor, içimi heyecan ve mutluluk kaplıyordu.

Tuvalette günlük ifademi verip, sifonu çektikten sonra, ellerimi sabunlamaya bile vakit bırakmadan alelusul suyla yıkayıp koşa koşa bilgisayar başına döndüm.

Edindiğim bilgilere göre, cinli defineyi almanın muhtelif yolları vardı. Sadece kazarak buna ulaşmanın imkansızlığını şimdi anlamıştım.

Öncelikle boyutlar arası ilişkileri olan birini bulmamız gerektiği yazıyordu, fakat piyasada medyum adı altında keriz kandırarak hayatını idame ettiren o kadar çok adam vardı ki...

Kahvaltı yapacakken aklıma Halil'i aramak geldi. Halil telefonu hemen açmıştı.

Üç Gölge Köyü ve Daha Niceleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin