Sahipli 9

1.5K 48 2
                                    

Bak oğlum bu kıza bir cinni musallat olmuş, bu kız sahipli. Kurtaramazsak kız ölür dedi.

Peki hocam bu şerli benimle neden bu kadar uğraşıyor dedim.

Senin bu kızla bir gönül ilişkin oldu mu diye sordu. Oldu hocam, ama 2 gün bile sürmedi kendisinin hasta olduğunu söyledi ve ayrılmak istedi, tüm başıma gelenler ondan sonra oldu dedim.

Oğlum peki hiç bu kızla bir yakınlık kurdun mu? Diye sordu.

Ben soruyu anlamıştım, Hocam sadece dudağından 1 kez öptüm, fakat aniden içime bir ürperti düşmüştü ve zaten Büşra'da korkmuştu, sonra ağlayarak uzaklaştı dedim.

Oğlum cinni seni kıskanmış, sana nefret gütmüş, sende çok büyük tehlikedesin. Kızımıza ve sana musallat olan cinni Müslüman değil kafir, bundan dolayı işimiz dahada zor dedi..

Benim için bile bu kadarı ağırdı artık, ne yapacağız hocam peki dedim. Artık ne yaparsanız yapın kurtulalım bu illetten dedim.

Allah'ın izniyle kurtulacaksın oğlum sen merak etme. Öncelikle 1 gün evime gitmeliyim bazı yapmam gereken şeyler var. dedi.

Peki dedim zaten başka ne diyebilirdim ki başka ne şansım vardı?

Babam hocayı evine bırakmaya gitti, ben, amcam ev yengem Büşra'yla kalmıştık. Büşra'nın yanındaydım, kız gözümün önünde eriyordu, elimden beklemekten başka hiç bir şey gelmiyordu.

Gece olmuştu, açıkçası korkuyordum amcam, yengem, ben ve Büşra hepimiz salonda yatmaya karar verdik, yalnız yatmamız pek iyi olmazdı.

Gece olmuştu, herkes yatmıştı, ben yatmaya korkuyordum fakat uyudum.

Rüyamda yine evdeydim kalktım herkes yatıyordu, Büşra ise yerinde yoktu, camdan dışarıya baktım.

Büşra orada duruyordu, bana bakarak el işaretiyle gelmemi istedi. Gitmek istemiyordum, Büşra ise karanlığa doğru yürümeye başlamıştı.

Peşinden gitmek hiç istemesem de gitmek zorunda gibi hissediyordum kendimi, kalktım kapıyı açtım, çıktım dışarıya koşturuyordum, fakat hiç bir yerde onu göremiyordum. Bir şeyler beni izliyordu adım gibi emindim.

Birden Büşrayı gördüm, 50 metre kadar ileride duruyordu, ona doğru koşmaya başladım, ben koştukça o dahada uzaklaşıyordu benden. 1-2 dakika koştuktan sonra birden kayboldu, her yerde onu arıyordum.

Birden arkamı dönmem gerektiğini hissettim, arkamı döndüğümde cinni önümde duruyordu, hiç bu kadar yakın olduğunu hissetmemiştim.

Yüz yüzeydik, dualar okumaya başladım, ben okudukça dahada sinirlendi. Ben okudum o sinirlendi.

Sonra bana vurduğunu hissettim ve birden uyandım. Karşımda yine cinnin duruyordu, fakat Büşra kılığındaydı, korkudan altıma edecektim.

Yanıma geldi oturdu ve bana "benden korkuyor musun" dedi. Evet korkuyorum, artık benden uzak dur dedim.

Birden güldü ve tekrar uyandım. Bu sefer gerçekten uyanmıştım. Sanırım rüya içinde rüya görmüştüm.. 

Üç Gölge Köyü ve Daha Niceleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin