Herkese hayırlı akşamlar, bugün günlerden Cuma ve ben yeni bölüm ile geldim 😊 Bölümlerimiz arada aksasa da bundan sonra aksamadan gelmeye devam edecek inşallah 😊 Bölümü bırakıyorum ve kaçıyorum 😊....&....&....&....
İnstagram hesabı; Ladynoktahikayeleri
....&....&....&....
Devam Eden Hikâyelerim;• Hülle
• Heyvbanû
....&....&....&....
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
....&....&....&....
Bölüm 31 - Part 2
Uçak inmiş ve herkes yavaş yavaş eşyalarını alarak ayaklanıyorlardı, ben en son inmeyi düşündüğüm için yerimden kıpırdamadım, yanımdaki kadının geçmesine müsaade ettikten sonra uçağın içinin iyice boşalmasını bekledim, kalabalıkta itiş kakış inmek gerçekten çok rahatsız edici üstelik insanların bana temas etmesinden hoşlanmıyorum. Alanın boşaldığını görünce yerimden doğruldum ve montumu üzerime geçirdim, çantamı da el bagajları için yapılan yerden aldıktan sonra içinden pasaportumu çıkarıp sırtıma geçirdim çantayı. Pasaport kontrolünde bir de pasaportumu çıkarmak uğraşmak istemiyorum. İndikten sonra ilk iş olarak pasaport kontrolü için kontrol noktasına gittim, görevlilerin ahret sorularının ardından valizimin olduğu bantı bulup oraya yaklaştım ve valizimin gelmesini bekledim, sonunda valizimi bulduğum da aldım ve çıkışa doğru ilerlemeye başladım.
Evet artık rahatım, istediğim yere özgürce gidebilirim saat bir buçuk olmuştu ama gözümde zerre uyku yoktu, gayet enerjiğim ve deli gibi dans edesim vardı etrafıma bakındığım da insanların kimileri uykulu gözlerle banklara oturmuş, kimileri telefon ile konuşuyor, kimileri bir şeyler yiyip içiyordu. Valizimi çekerek trene binmek için hızlı adımlarla çıkışa ilerlerken gözlerimi etraftan ayırmıyordum. Aklıma teyzemi ve Akçın'ı aramadığım gelince hızla cebimden telefonumu çıkardım, hemen son aramalara girip teyzemin ismine tıklayıp teyzemi aramaya başladım, nasılsa bu saatte uyumuyorlardı hatta gündüzdü.
"Teyze nasılsın?" dedin açılan telefona heyecanla konuşarak.
"İyiyim kuzum sen nasılsın? Vardın mı?" diye sorunca önce kafamı salladım sonra bu hareketime gülerek cevapladım teyzemi.
"Evet teyze indim, az önce tüm işlemlerimi hallettim birazdan All Stop'lardan birine bineceğim." deyince teyzemin derin bir nefes alıp verdiğini duydum.
"Sevindim teyzecim, aman dikkatli git kendine çok dikkat et." deyince gülümsedim ve teyzemi onayladım.
"Teyze Akçın yanında mı?" diye sordum bu defa.
"Evet yanımda, vereyim de konuş." dedikten sonra telefonu Akçın'a verdiğini işittim.
"Çilay nasılsın iyi misin? Yolculuğun nasıl geçti?" diye art arda soruları dizdirince gülümsedim.
"İyiyim, yolculukta güzeldi yolculuğun çoğunda uyuduğum için nasıl geçtiğini bilmiyorum. Şimdi de trenlere ilerliyorum seninle geldiğimizde bindiklerimiz var ya." diyerek hatırlatma yaptım ona, geçen sene geldiğimizde de aynı trenlere binmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...