Herkese iyi akşamlar, bugün günlerden Cuma ve yeni bölüm ile ben geldim. 2021'in son gününü yaşıyoruz, yarın 2022'yi göz açacağız, bu yılı iyi, kötü, hüzün ve kaderle kapattık, umarım gelecek yılda hem ülkemiz için hem de her birimiz için sağlıklı, huzurlu, daha iyi bir yıl olur belki bu yıldan beklentilerimiz karşılanmadı ama belki gelecek yıl karşılanır. Hepinize mutlu yıllar dilerim ☺ Bu arada bir duyurum olacak, haftaya final sınavlarım olacak bu yüzden bölüm gelemeyecek, yeni bölüm 14 Ocak 2022 tarihinde sizlerle olacak ☺ Bölümü bırakıp kaçıyorum o zaman ☺...&...&...&...&...
Hikâyelerle ilgili haberdar olmak için beni wattpadden ve instagramdan takip etmeyi unutmayın ☺İnstagram adresi; Ladynoktahikayeleri
...&...&...&...
Diğer hikâyelerime göz atmayı unutmayın ☺Heyvbanû ve Hülle
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi Ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 30 - Part 2Batu ve Akçın'ı bilmiyorsunuz öyle değil mi?
Ben otelleri denetlerken, Batu Akçın'ı işe götürüp getirirken samimiyet kurmuşlar ve birbirlerinden hoşlanmaya başlamışlar, Akçın hoşlandığını çok fazla belli etmezken Batu Akçın'dan hoşlandığını oldukça belli ediyormuş ben gelmeden bir hafta önce sevgili olmuşlar. Batu Akçın'a eğer kendisi ile evlilik yolunda ilerleyecekse, evlilik niyeti varsa bir ilişkiye başlamak istediğini söylemiş Akçın'da aynı düşünceleri paylaşınca görüşmeye başlamışlar. Benim Andıç ile konuştuğum gün de Andıç, Batu ile Akçın'ın görüşmeye başladıklarını öğrenmiş. Akçın söylememiş ki asla böyle bir şeyi yapmaz da zaten, Andıç tesadüfi bir şekilde öğrenmiş, Batu annesine Akçın'dan bahsetmiş ve Akçın'ın benim arkadaşım olduğunu teyzemin de onu tanıdığını hatta bizimle yaşadığını öğrenince Batu'nun annesi de meraklanıp teyzemle konuşmak için bizim eve gelmiş.
Meral teyzenin bizim eve geldiği gün de Andıç benim teyzeme gönderdiğim birkaç evrakı almak için gitmiş, teyzem kapıyı açınca tabi bir şok olmuş önce daha sonra Andıç'ı içeri davet edip evrakları almaya giderken Andıç oturma odasında Meral teyze ile yalnız kalmış.Tabiki Meral teyze söylememiş Andıç'a, teyzem ve Meral teyze çay içerlerken geldiği için teyzem Andıç'a da çay içmesini ve yaptığı börek, çörekten yemesini söylemiş biraz da ısrar edince Andıç mecburen kabul etmiş. İşte teyzemlerle oturup çay içip börek yerken, teyzem de Akçın'ı övmeye başlamış, tabi Akçın'ın ismini duyan Andıç dikkat kesilmiş. Teyzem Akçın'ın hem karakterini, hem güzelliğini, hem de hamaratlığını överken Andıç da olayı anlamayarak dinlemiş en sonun da teyzemin Meral teyzeye; 'Akçın'ı evine gelin ettiğin için pişman olmazsın, ondan daha edeplisini, ahlaklısını da bulamazsın. Batu ile görüşmeye başladıklarını duyunca ben çok sevindim, Batu'da tıpkı Akçın'ım gibi yakışıklı, karakterli bir genç ikisi birbirleriyle çok yakışır.' demiş.
Bu cümleden sonra tabi Andıç bir süre kendine gelememiş, olduğu yerde oturmuş sonra kendine gelince alel acele evden ayrılmış, ofise gittikten sonra Akçın ile konuşmak istemiş, sonra vazgeçmiş, bir sürü git gel yaşamış ve en sonunda iş çıkışı konuşacağına dair karar vermiş neden bunu yapmak istediğini anlamadım açıkçası sonuçta kız iki kez seni reddetmiş, uyum sağlayamayacağını söylemiş sen hâlâ ilişkisi olan biriyle neden görüşmek istersin ki? Buna anlam veremiyorum, neyse olaya gelecek olursak eğer Andıç karar vermiş çıkışta Akçın ile konuşmak için dışarıda beklerken Akçın'ın Batu ile birlikte gülüşerek arabaya bindiğini görünce konuşma olayı da yalan olmuş elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
قصص عامة|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...