Selamlar herkese, bugün günlerden cumartesi ve ben yanlış günde yeni bölüm ile ben geldim 🙈 Bir şeyin eksik olduğunu düşünüyordum ama ne olduğunu hatırlayamamıştım ki an itibariyle hatırlamış bulunmaktayım 😂 Bölümü geç paylaştığım için sizlerden özür diliyorum 🙈 Daha fazla uzatmıyorum sizi bölüm ile baş başa bırakıp kaçıyorum 👋
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi- I
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;• Heyvbânu
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...M
edya; Çilay'ın Duhâ'ya söylediği şarkı; Tuğba Yurt - Benim O
...&...&...&...Çilay ve Duhâ'nın dinlediği ilk şarkı; Edis - Martılar
Bölüm 48 - Part 3
Asansör yine durduğunda mecburiyetten ayrıldık ve asansörden çıktık, Kâmer'in park ettiği arabasına yöneldik. Beni onun bırakmasını istediğim için ve dün akşamdan da konuşup anlaştığımız için kendi arabamı almaya gerek görmüyorum belki de bir ömür boyu beni onun işe götürmesini isteyebilirim ondan.
"Ev ne durumda?" diye sorduğum da arabanın kilidini açmıştı çoktan. Kapılarını açıp bindiğimizde anahtarı kontağa taktı ve emniyet kemerini takarken konuştu.
"Neredeyse istediğimiz kıvamda oldu, bugün ustalar erken gidecekler randevuları varmış aylar öncesinden gelir bakarsın eksik gedik gördüğün de ya da beğenmediğin bir yer varsa düzelttiririz." dediğin de kafamı salladım onaylayarak.
"Olur, merak ediyorum ben de nasıl olacağını görsem iyi olur." dediğim de binadan çıkmış ve yolda ilerliyorduk.
"Müzik açıyorum." dediğim de tamam manasında kafasını salladı.
Radyoyu açtığım da ilk şarkıyı duyunca yüzümde bir gülümseme oldu, Edis'in Martılar şarkısı çıkmıştı.
"Böyle sevmeden anlamazlar
Görünce durmuyor kan damarda
Gelse kaderimi yazsa baştan
Biraz daha öpsem şu bal yanaktan!"
Bir yandan şarkıya eşlik ediyordum, bir yandan da dans ediyordum, o kadar hareketli ve söylemesi zevkli bir şarkıydı ki insan zaten şarkıyı duyduğu anda yerinde duramıyordu. Nakarat kısmı geldiğin de kendimi tutamadım ve sesimi biraz daha yükselterek söylemeye başladım, aynı zamanda belimi ve omuzlarımı sallayarak şarkıya eşlik ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Narrativa generale|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...