Bölüm 30 - Part 3

184 16 1
                                    

Bölüm 30 - Part 3

Evimin olduğu binaya geldiğimde hızla yukarı çıktım, eve girince adımlarımı yatak odama çevirdim buraya gelirken kıyafetlerim oldukça fazla olduğu için bir sürü valiz getirmiştim bir de kitaplarım için bir sürü karton kutu vardı kapalı balkonumda onlara da hem kıyafetlerimi hem de kitaplarımı yerleştirmek iyi olur. Biraz paranoyak bir insanım her an her şey olabilir düşüncesiyle evimde bir sürü şeyi barındırabiliyorum, şu an evin tamamını boşaltamayabilirim ama teyzemin evine kıyafetlerim ile kitaplarımı götürebilirim. Geri kalanları da Akçın'dan rica ederek halletmesini isteyebilirim, teyzemin kendisi uğraşacağını bildiğim için onu uğraştırmak istemiyorum kendini yorması hiç hoşuma gitmiyor.

Odaya girer girmez giyinme odama geçip tüm valizleri valiz dolabından çıkarıp odanın ortasına yaydım, odama geçip ıslak mendil paketi ile geri döndüm paketten çıkardığım ıslak mendiller ile hızla valizleri temizledim, işimi bir an önce bitirmek istiyorum. Önce hangi valizi götüreceğime ve neler götüreceğime karar vermem gerekiyor, ardından da valizi yerleştirerek işlemi bitireceğim. Tek valiz götüreceğim yirmi beş kilogram götürme iznim var, elimden geldiğince yararlı olan kıyafetleri götürmem en iyisi olacaktı. Öncelikle kış ayında olduğumuz için Seul'un soğuk olacak bu yüzden de kışlık kıyafet götürmem şart elbette kaldığım oda sıcak olacağı için de bir iki parça da tişört şort koymam iyi olacak.

Giysi dolabımın önce pantolonların, taytların, eteklerin ve pijamaların olduğu bölmeyi açtım. Önce gece giymek için iki pijama aldım, genelde iç çamaşırı ile yatsam da soğuk olma ihtimaline karşı yedek olarak yanımda bulunması iyi olacak benim açımdan, ardından da termal taytlarımın hepsini aldım bu taytları hem pantolon yerine hem de etek altına kullanabilirim pantolon götürmeme gerek yok. Genellikle kışlık jile giymeyi sevdiğim için de kadife ve kot jilelerimden dört tane aldım evet kıyafetlerim hazır. Antrenmanlarda giyeceklerimi oradan da alabilirdim bu sorun değildi, kıyafetlerimi güzelce katlayıp yerleştirdikten sonra iç çamaşırı çekmecemden oldukça fazla iç çamaşırı aldım ve iç çamaşırlarımı koymak için aldığım küçük çantanın içine düzgünce yerleştirdim. Bavulun bir başka gözüne iç çamaşırı çantamı koyduktan sonra, kurulanmak için iki vücut, iki de saç havlusunu valize attıktan sonra, saç bakım ve vücut bakım kremlerimi de onlar için aldığım özel olarak çantaya yerleştirip iç çamaşırı çantasının yanına yerleştirdim.

Aslında gittiğim birçok otelde şampuan, duş jeli gibi ürünler mevcut oluyor fakat ben tenime ve saçıma göre şampuan ve duş jeli aldığım için yanımda götürüyordum gittiğim yerlere saçlarım için birçok marka şampuan kullanmıştım ama hiçbiri iyi gelmemişti en sonunda aldığım şampuan saçlarım için çok iyi geldi hem yumuşacık yapıyor, hem çabucak uzamasını sağlıyor hem de kepeği önlüyordu eh bu üçünün bir arada olması benim için bulunmaz hint kumaşı gibi olmuştu. Sabuna alerjim olduğu için duş jeli kullanıyorum, her duş jelini de kullanamıyorum elbette banyo yaptıktan sonra vücudum çok kuruyor ve kaşıntıya sebep oluyor nemlendirici sürsem de kullandığım duş jellerinden kaynaklı olarak kaşındı geçmiyor bu yüzden de çok az bilinen bir markanın duş jeline denk gelmiştim içinde nemlendiricisi olan, onunla yıkandıktan sonra vücudumu kurulamadan losyonlarımı da sürdüm mü ne bir acıma ne de bir kaşıntı oluyordu. Bu yüzden de duş jelimi yanımda taşımam şart oluyor.

Makyaj yapmadığım ve makyaja gerek duymadığım için makyaj malzemesi almadım yanıma ama yüzüm soğuktan koruyabilmek için yüz kremimi, maskelerimi yanıma alıyorum Kore'deki maskeleri de alabilirim ama bendekilerin de tarihi geçecek ve israf olacak bu yüzden yanıma alırsam kullanacağım ve bitecek böylelikle de israf etmemiş olacağım, hem ihtiyacım olursa da oradan da yüz maskeleri alabilirim.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin