Herkese selamlaaar, ben geldiiim mm 🙋♀️ Keyifler nasıl haftanız nasıl geçti bakalım? Benim haftam güzel gibiydi yarın yine bir sınavım var onu da geçersem daha da iyi olacağım inşallah ᥬ☺᭄ Şu an bölümü uykulu gözler ile atıyorum ve sizi de çok uzatmayarak bölüm ile baş başa bırakıp kaçıyorum ᥬ☺᭄
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
• Son Klan
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbnû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın🌺
...&...&...&...Bölüm 42 - Part 3
Elindeki kumanda ile izlediği diziyi durdurdu ve ayağa kalkıp kollarını bana açtı, koşarak kollarının arasına girdim ve ona sıkıca sarıldı, özlemiştim ya kankamı.
"Özlemişim kız seni! Neler yaptın ben yokken?" dediğim de kıkırdadı ve daha sıkı sarıldı.
"Ne yapayım ev dizi, ev dizi ve şu veletlerle uğraştım." deyince kıkırdadım ben de.
"Hoş geldin kuzum, özlemişim seni." diyerek yanaklarımı öpünce ben de onun yanaklarını öptüm.
"Hoş buldum canım, ben de seni çok özledim." bizim bu sevgi pıtırcığı hâlimize Cihanfer gülerek bakıyordu.
Elvan teyzeden ayrıldıktan sonra o da geldi ve bana sarıldı.
"Hoş geldin Çilay abla, yokluğun cidden belli." deyince kıkırdadım, tabi kapıdan içeri bomba diye dalan biri yoktu.
"Hoş buldum kuzum, iltifat olarak alıyorum bunu." deyince o da kıkırdadı.
Birbirimizden ayrılıp koltuğa oturduğum da Elvan teyze de yanıma oturdu, beni şöyle bir baştan aşağı süzüp kolumu sıvazladı.
"Nasıldı bakalım Kore gezin? Neler yaptın?" deyince kendime engel olamadan sırıttım, neler yapmadım ki?
En önemlisi aşık oldum.
"Çilay abla hayırdır ne oldu da böyle sırtıyorsun?" deyince ona gözlerimi kısarak baktım, o da bana sırıtarak baktı.
Pis kız bilerek benimle uğraşıyordu ama ben de bilirim sana yapacağımı.
"Sana olan bana da oldu canım." deyince gözleri büyüdü ve şaşkınca bana baktı, bu defa sırıtma sırası bana geçmişti.
"Siz ikiniz neyden bahsediyorsunuz bakayım?" deyince birbirimize kısık gözlerle baktık.
"Cihanfer aşık olmuş ondan bahsediyoruz." diyen benken,
"Çilay abla aşık olmuş ondan bahsediyoruz." diyen de Cihanfer'di.
İkimiz de birbirimizin ayağına sıkmıştık, çok güzel çok güzel.
"Öyle mi Cihanfer Hanım? Peki bundan niye benim haberim yok?" diyen Elvan teyzeyi incelediğim de aslında bunu bildiğini ama bilmemezlikten geldiğini anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...