Selamlar herkeseeee, bugün günlerden Cuma ve yeni bölüm ile ben geldiiiimmm😍 Nasılsınız iyi misiniz? Haftanız nasıl geçti? Benim haftam biraz yorucu ama keyifli geçti ve muhteşem haber bileğim düzeldi 🤭 ağrı yok ve çok rahatlamış durumdayım 😊 Bölümü erken atıyorum çünkü sınavlara çalışacağım ve akşam vakit bulamayacağım, unutmamak ve sizi de bekletmemek için paylaşabileceğim en müsait zaman şimdi 😊 Size bir haberim var, haftaya Cuma finallerim sebebiyle bölüm gelmeyecek ama ondan sonraki hafta yeni bölüm ile tam gaz devam edeceğiz 😊 Finallerimden sonra rahata ereceğim gibi 🤭 Evet duyurumu yaptım bölümü de bırakıp kaçıyorum 😊
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbânu
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺...&...&...&...
Bölüm 38 - Part 1
Ona geçmişimi sonra anlatmaya karar vererek, sorduğu soruyu cevapladım.
"Sınıf arkadaşlarımla gittim kimle gidebilirim başka?" diye sorduğum da yüzünde önce bir gülümseme oluştu ardından da kaşlarını çatarak bana baktı.
"Yani benden sonra sevgilin olmadı lisede?" diye sorunca onaylar nitelikte kafamı salladım.
Aynen öyleydi, ondan sonra Tuna'ya kadar kimse olmamıştı hayatımda, olmasını da istememiştim zaten. Bir dönem okuduğum kitaplar, etrafımda duyduğum evlilikler ve sevgili ilişkileri sağ olsun soğumama neden olmuştu ama yirmi dört yaşındayken Tuna olmuştu onun sonu da malum.
"Olmadı, zaten ilgim yoktu." dediğim de gülümsedi.
"Sen soruma cevap ver bakalım, o pikniği hatırlıyor musun?" diye sorunca istemsizce bir gülümseme oldu her anını hatırlıyorum, akşamına gördüğüm rüyayı da hatırlıyorum.
"Hatırlıyorum tabiki." dediğim de gülümsedi.
"Ben de hatırlıyorum." deyince içimde oluşan delice coşkuyla çığlık atmak istedim, sesim kısılana kadar delice hem de, yanak kaslarım gülmekten ağrıdı resmen.
"O zamandan sonra ilişkimiz başlamıştı, ne güzel yakar top oynuyordun öyle? Topları sürekli sağa sola kaçırıyordun." diyerek dalga geçtiğin de gülmemek için kendimi zor tuttum, onun nedenini öğrense ne düşünür acaba?
"Aslında onu bilerek yapıyordum." dediğim de kaşlarını kaldırdı, hem de merakla baktı. Bir dakika ya o nereden biliyordu, ben onu yaparken onlar orada yoktu.
"Sen nereden biliyorsun hem?" diye sorduğum da kıkırdadı.
"Kendimize yer bakarken sizin yanınızdan geçerken gördüm, merak ettim ve sürekli topları sağa sola kaçırdığını gördüm." deyince güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Aktuelle Literatur|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...