Medya: Bölümde geçen filmin afişi - Cruella
Bölümde geçen kafenin resmi site linki; https://coffee-coin.business.site
Bölümde geçen kafenin instagram hesap linki; https://www.instagram.com/coffeecointr/
Bölümde geçen Cafe'nin resimleri.
....&....&....&....
Bölüme 58 - Part 4
Önce sevdiceğimin smokinini almaya gittik, sonra da benim elbisemi aldık ve son olarak da gelin buketimi almak üzere yola çıktık. Yoğun trafik yüzünden bir saat kadar bir süre sonra Orhangazi'ye geldik, hemen çiçekçiye gidip gelin buketimi aldıktan sonra arabaya bindiğimiz de kahvaltı yapmadığımı belli eden karın gurultum tüm arabanın içine doldu, karın gurultumu duyan sevdiceğim de kahkahaya boğuldu.
"Yemek yedirmeyi unuttum sana değil mi?" dedi mahçup bir ses tonuyla.
"Önemli değil ya, şuradan Saklı Bahçe Restoranta gidelim orada yeriz olmaz mı?" diye sorduğum da kaşlarını çattı önce sonra da tek kaşını kaldırarak konuştu.
"Nadır'a gitmeyecek miydik biz?" deyince önce şaşkınlıkla ağzımı araladım sonra da yüzümü buruşturdum.
"Boş ver Nadır'ı ya, mangal yapmaya gideriz oraya başka zaman, şimdi Saklı Bahçeden bir şeyler alıp göl kenarına gidelim orada manzaraya karşı yiyelim yemeğimizi olmaz mı?" dediğim de kafasını salladı onaylayarak.
"Örnekköy'ün oradakine mi gideceğiz?" diye sorunca kafamı iki yana salladım.
"Göllüce'ye gidelim mi orada tam göl kenarında çok güzel oturulacak bir yer var?" diye sordum.
"Orası neresi ki?" diye sordu merakla.
"Aslında gideceğimiz yer Göllüce sağlık ocağının bahçesinde, sağlık ocağının arka kısmında oturacağız. Sağlık ocağı tam gölün kenarında ve bahçesinde de oturulacak masalı banklar var, orada göl manzarasına sıfır yemek yiyip izlemek güzel olur." dedim sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Художественная проза|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...